Напрями діяльності
ПРЕДСТАВЛЕННЯ РЕКЛАМНОГО РИНКУ УКРАЇНИ
ВРК разом з профільними індустріальними асоціаціями, дослідницькими компаніями та найбільшими гравцями рекламно-комунікаційного ринку проводить різноманітні дослідження серед агенцій та рекламодавців та публікує дані, що допомагають зрозуміти, хто є хто на ринку реклами, та що відбувається у індустрії в цілому.
Одним з щорічних досліджень ВРК є об’єми рекламного ринку поточного року та прогнози щодо розвитку ринку в наступному році. Включає дані надані ведучими гравцями ринку, а також індустріальними асоціаціями IAB Ukraine, Українською Асоціацією Медіа Бізнесу, Асоціацією Операторів Зовнішньої Реклами, Радіо Комітету, Міжнародною Асоціацією Маркетингових Ініціатив (МАМІ), Українською Асоціацією зі зв'язків з громадськістю (UAPR). Також в оцінці бере участь Комітет Медіа агентств, який, крім того, проводить рейтинги медіа агенцій.
Рейтингування учасників рекламно-комунікаційного ринку України є однією з складових місії ВРК, що спрямована на розвиток індустрії країни в цілому. Рейтинги ВРК мають на меті допомагати учасникам ринку у виборі креативних та медіа партнерів, а також сприяти появі нових талановитих імен в рекламній індустрії.
ВРК постійно взаємодіє з українськими та іноземними профільними асоціаціями, організаціями, фестивалями та медіа, а також на зв’язку з міжнародними бізнес-асоціаціями.
Одним з напрямків роботи ВРК є Foreign Markets Access, спрямований на зміцнення українського ринку реклами та комунікацій, у тому числі й шляхом розвитку на зовнішніх ринках. У часи, які стали випробуванням для багатьох галузей – це наш вклад в збереження і розбудову України.
Foreign Markets Access присвячений агрегації даних та збору корисної інформації про закордонні рекламні ринки, що допоможе у масштабуванні українським бізнесам у нові країни. На сайті зібрані дані про 15+ ринків, постійно оновлюється та розширюється перелік країн.
Діяльність Digital Development Комітету (DDC), що займається питаннями діджитал розробки в Україні, сфокусована на впровадженні індустріальних стандартів, їх популяризації та ефективній взаємодії серед усіх гравців ринку.
У співпраці з ВРК функціонує Art Directors Club Ukraine, який об’єднує провідних українських арт-директорів, креативних директорів та дизайнерів. Клуб є локальним представництвом європейського клубу креаторів ADC Europe, що демонструє головні тренди та ідеї креативної спільноти з усього світу та об`єднує кращих креативників Європи.
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ТА РОЗВИТОК. КОНКУРСНІ ЗМАГАННЯ
Вже понад 20 років ВРК проводить та підтримає різноманітні національні та міжнародні рекламні фестивалі та конкурси, ініціює конференції, круглі столи та освітні проєкти для популяризації професії, обміну досвідом, освіти для молоді та підвищення професіоналізму.
ЗАХИСТ ІНТЕРЕСІВ ГАЛУЗІ
ВРК активно бере участь як у вдосконалені рекламного законодавства, так й розвитку системи саморегулювання реклами, а також у представлені та захисті інтересів членів Коаліції, консультуванні щодо відповідності рекламних матеріалів законодавчим нормам тощо.
ВРК тісно співпрацює з Держпродспоживслужбами всіх регіонів України з приводу проведення експертиз рекламних матеріалів на відповідність законодавству. Також компанії-рекламодавці та розповсюджувачі реклами звертаються за експертизою ВРК. Такі консультації для дійсних членів ВРК є безкоштовними. Детальніше про юридичні експертизи та документи, що регулюють рекламний ринок як державними, так й громадськими інститутами, дивіться у розділі Правила ринку.
СОЦІАЛЬНА МІСІЯ
Одним з важливих завдань ВРК є сприяння розвитку соціальної місії реклами задля привернення уваги суспільства до певних соціальних проблем та загальнолюдських цінностей. Адже сьогодні реклама впливає на економіку і культуру, перетворює естетичні уявлення та цінності, керує психічним станом, масовою свідомістю та поведінкою.
Задля цього ініційовано Комітет сталого розвитку і соціокультурного партнерства, що концентрує увагу гравців ринку на питаннях соціальної реклами, цілей сталого розвитку, реклами культурних, освітніх і благодійних проєктів.
ІНФОРМАЦІЙНА ТА PR ПІДТРИМКА ЧЛЕНІВ ВРК
ВРК поширює значимі для галузі новини від членів Коаліції на офіційних ресурсах: сайті та соціальних мережах ВРК, а також на сторінках проєктів Коаліції.
Переглянути інформаційні ресурси можна за посиланням.
ВРК запрошує членів Коаліції у спікери конференцій та журі конкурсів/фестивалів як в Україні та й за кордоном.
Серед ресурсів, що здійснюють інформаційну підтримку компаній членів ВРК:
VRK Newsletter – огляд актуальних новин рекламної індустрії за тиждень. Включає новини ВРК, новині індустрії та новини членів ВРК. Розсилка здійснюється на базу контактів ВРК учасників рекламно-комунікаційного ринку.
Підписатися на VRK Newsletter можна за посиланням.
CrUAtivity – англомовний дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти та презентує український креатив та його авторів, що його створюють, задля можливості іноземним компаніям знайти собі українських партнерів для співпраці.
Кожні два місяця команда ВРК готує огляд рекламного креативу, щоб показати, чим займаються українські агенції та які актуальні теми відображає сьогодні рекламна креативність. В дайджест входять роботи з різних категорій: Film, Design, Print, OOH, Digital, PR, Advertising, Social Campaigns та інші.
Подати роботу до CrUAtivity дайджесту можна на постійній основі за посиланням.
Unpacking Ads – це Youtube-канал ВРК, який наповнений цікавим індустріальним контентом.
Важливою частиною є саме інтерв’ю з фахівцями рекламного ринку України. Ідея інтерв’ю від ВРК – це показати українську рекламну індустрію у персоналіях. Професіонали розповідають про свою особисту боротьбу та боротьбу їх компаній у цей важкий період. Відверті розповіді про те, що було до 24 лютого, як справи зараз та на що вони сподіваються у майбутньому.
Foreign Markets Access
Foreign Markets Access - напрямок роботи ВРК, присвячений агрегації даних та збору корисної інформації про закордонні рекламні ринки, що допоможе у масштабуванні українським бізнесам у нові країни. Ми зібрали дані про 15+ ринків, постійно їх оновлюємо та розширюємо перелік країн.
Перейти на Foreign Markets Access можна за посиланням.
ПІДСУМКИ РОКУ - це не тільки презентація, що містить в «одному файлі» об’єми рекламного ринку агентств і іншу довідкову інформацію про проекти та події минаючого року, а й доволі цікавий погляд на фестивальні досягнення агентств у різних конкурсах.
. Розвиток українського рекламного ринку був б неможливим без тих видатних особистостей, які складають його основу. Тих, хто топтав стежку іншим, прокладав шлях, по якому всі ми йдемо зараз. Для тих, хто створював індустрію, і хто продовжує працювати для її блага, і була організована премія "Слід у рекламі".
Ігор Діденко та Гліб Тимошенко Володарі нагороди «Слід в рекламі 2024» Відомі харківські телеведучі та продюсери. Екс-гравці команди КВК ХАІ «Люди в белом», чемпіони КВК 1995 року. У 2004 р. разом заснували компанію «Творче об'єднання «Два товариша»». Агенція організувала різні розважальні заходи, конкурси, форуми, проводила презентації, рекламні компанії, співпрацювала з великими регіональними і транснаціональними корпораціями. Ігор та Гліб активно долучались до розвитку рекламної індустрії в Україні, відіграючи важливу роль у популяризації та підтримці творчих ініціатив у сфері маркетингу та реклами. Протягом довгих років були ведучими церемоній нагородження Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Відомі своєю багаторічною кар'єрою в українському телебаченні. За час своєї професійної діяльності вони здобули широку популярність завдяки своїй харизмі, професіоналізму та здатності працювати в різноманітних форматах. Від перших днів повномасштабного вторгнення Ігор Діденко – волонтер, а Гліб Тимошенко захищає Україну в лавах ЗСУ.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2024» Засновник комунікаційної агенції Postmen, протягом своєї кар'єри створив значний вплив на українську рекламну індустрію. Його креативність, інноваційний підхід та відданість справі залишили по собі багату спадщину, яка й далі надихатиме нове покоління рекламістів. Комунікаційна агенція Postmen, заснована у 2013 році, здобула репутацію однієї з найуспішніших в Україні. Завдяки неординарним ідеям та ефективним стратегіям Postmen вдалося реалізувати знакові проєкти для багатьох відомих брендів, таких як: Буковель, Нова Пошта, Uklon, Kormotech, Ковальська, Дарниця, Планета кіно, UNICEF, Міністерство культури, Фонд Музею Голодомору та інших. Роботи Postmen відзначені нагородами на світових та українських рекламних фестивалях. У 2021 та у 2023 роках Postmen отримав звання «Комунікаційна агенція року», за підсумками двох рейтингів – Національного рейтингу креативності і Національного рейтингу ефективності. Ярослав Ведмідь займав проактивну позицію, яка базувалась на принципах українськості та патріотизму. Він є засновником громадянської ініціативи «Помаранчева стрічка», яка зробила офіційний колір ющенківської кампанії 2004 рокe самодостатнім і потужним елементом агітації, й сприяла виникненню руху “Помаранчева революція”. Під час повномасштабного вторгнення Росії в Україну у 2022 році Ярослав разом з Postmen працював проти російської пропаганди. Одним з напрямків їхньої діяльності була кампанія Ban Russia, що закликала світові бренди піти з ринку Росії. Ярослав вів волонтерську діяльність. Після смерті Ярослава Ведмедя у лютому 2024 року агенція Postmen продовжує свою роботу, зберігаючи вірність його цінностям та принципам.
Володарка нагороди «Слід в рекламі 2023» Анастасія Байдаченко є експерткою в галузі медіа та комунікацій з 20-річним досвідом. Вже з 2006 року вона брала участь в індустріальних проектах у цифровій індустрії. Працювала в провідних рекламних холдингах, включаючи позицію CDO в Dentsu Ukraine, CEO full digital агенції adpro|isobar та Chief Transformation Officer та COO в RAZOM GROUP.
Володарка нагороди «Слід в рекламі 2023» Співзасновниця комунікаційної агенції Gres Todorchuk та координаторка фандрейзингової платформи UNITED24. Разом із командою за 8 років створила понад 100 соціальних та культурних проєктів, які здобули понад 50 професійних нагород. Gres Todorchuk стала найефективнішою незалежною комунікаційною агенцією у 2020 та 2021 роках. У 2022 році Gres Todorchuk посіла перше місце в Європі та третє місце у всесвітньому рейтингу серед ефективних незалежних агентств згідно з Effie Worldwide. Серед клієнтів агенції: Rozetka, Нова пошта, «Сільпо», Visa, «Укрзалізниця», Roche, Kyivstar, DTEK, «Біосфера», USAID, UNFPA та інші. Керівниця проєктів «Музей новин», «Парк корупції», Ukraine WOW, «Чорнобиль. Подорож» та інших. Виставка Ukraine WOW стала найвідвідуванішою в історії незалежної України. У травні 2022 року Ярослава Гресь долучилася до створення фандрейзингової платформи UNITED24, особливість якої — робота з амбасадорами та світовими брендами. Серед них: Imagine Dragons, Марк Гемілл, Тімоті Снайдер, Андрій Шевченко, Олександр Усик, Барбра Стрейзанд, Balenciaga, Bang&Olufsen, Pandora, Uber, Pfizer, Glovo та інші. Станом на 24 листопада 2023 року для допомоги Україні через платформу зібрано 493 877 407 $. З 2018 року постійно входить до списку «100 найвпливовіших жінок України» за версією видань NV та «Фокус». У 2022 році увійшла до списку Forbes «50 лідерок України».
Володар нагороди «Слід в рекламі 2023» Президент Ocean Media Plus, лідер відновлення українського телерекламного ринку під час війни. Сейлз хаус Ocean Media Plus є партнером Starlight Media, Film Ua Group, Датагруп-Volia та каналу Сонце, та є безперечним лідером ринку ТВ-реклами в Україні. Андрій Партика більше ніж 20 років працює в українській медіа індустрії. 1996 - 2000 – комерційний директор львівської газети «Експрес». 2000 - 2005 – очолював відділ маркетингу, промо та був комерційним директором телеканалу ICTV. За час роботи, з 2002 року – побудував структуру продажу ТВ-спонсорства в рамках каналу ICTV, яка швидко стала лідером на ринку. 2005 - 2007 – маркетинг та комерційний директор на каналах ICTV, СТБ та Новий Канал. Разом зі своєю командою розробив позиціонування кожного з цих каналів. 2009 - 2018 – генеральний директор сейлз-хаусів Starlight Sales та Starlight Brand Content, які усі роки своєї роботи були лідерами в своїх сегментах рекламного ринку. Протягом 2009-2018 років – був членом правління медіагрупи №1 на ринку України – Starlight Media. 2018 року очолив сейлз-хаус Ocean Media. З 2021 року працює в Ocean Media Plus. Під час повномасштабної війни, в квітні 2022 року, Андрій Партика виступив із зверненням до рекламного ринку про повернення прямої телевізійної реклами на телеканали та став ініціатором відновлення рекламного ринку України. Співпрацював з усіма компаніями зі списку ТОП-100 рекламодавців України. Щорічно, клієнтами Ocean Media Plus є понад 500 українських на міжнародних компаній.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2023» Засновник та креативний директор ISD Group. З 2003 року створює проривні комунікаційні проєкти та цифрові платформи на перехресті культури, технологій та реклами, які змінюють свідомість користувачів і користувачок. Під керівництвом Віктора ISD Group було визнано найбільш креативним діджитал агентством в Україні протягом 7 років (2009 – 2013, 2017,2018) і двічі – агентством року (за критеріями креативності та ефективності). Проєкти ISD Group отримують нагороди на різноманітних міжнародних фестивалях: Cannes Lions, D&AD, OneShow, ADC*Europe, FWA, Webby та інші. Віктор говорить, що у роботі з клієнтами найбільше пишається не тільки результатами, але і тривалістю співпраці. Оскільки побудова довготривалого і міцного партнерство – запорука створення інноваційних та проривних комунікацій. Серед клієнтів ISD Group в різні роки були: Beiersdorf, Kimberly-Clark, Bayer, GSK, Reckitt, Procter&Gamble, IDS Borjomi, Philips, Carlsberg, WesternUnion, Renault, Terrasoft, Нові Продукти, Кормотех та багато інших. Велику увагу Віктор разом із ISD Group приділяє соціальним проєктам, у фокусі яких – проблеми ґендерної рівності, сексуальної освіти серед підлітків, дезінформації, захисту прав ЛГБТ+ спільноти, російської агресії та ін. Тому в списку клієнтів також зʼявились USAID, UNFPA, EBRD, NDI, Український інститут та інші.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2021» Керуючий партнер та CEO креативного агентства BBDO Ukraine. Почав роботу у маркетингу 2000 року. З 2003 року працював з міжнародним бізнесом в Ogilvy & Mather, реалізував понад 500 проектів. З 2010 – керуючий директор Ogilvy&Mather. Агентство №1 за рейтингом професійної репутації в Україні в 2011 р. Чотири роки поспіль – Агентство Року в Україні (2010, 2011, 2012, 2013). Найефективніша агенція в Європі за версією EFFIE+Warc у 2012 році. Володар 4-х Канських дипломів у категоріях: Film, Promo&Activations, Direct та Digital. З лютого 2014 року управляє групою компаній BBDO Ukraine — українським офісом найтитулованішої креативної агенції у світі. З 2017 року також відповідає за бізнес мережі BBDO у Середній Азії. Агентство неодноразово визнавалося найкращим в Україні (Агентство Року), а також виросло у кілька разів за фінансовими показниками доходу та прибутку. Починаючи з 2014 року BBDO щороку входить до топ-3 за рейтингом професійної репутації (серед 100 найкращих маркетинг-директорів України). Серед клієнтів агенції як міжнародні компанії та бренди (Mars, VISA, InBev, Pepsi, Toyota/Lexus), так і найбільші локальні. Єдиний креативний менеджер в Україні, який виграв три Гран-Прі EFFIE з двома різними агенціями — один раз з Ogilvy і двічі з BBDO.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2021» Олексій був один з найяскравіших людей в історії українського інтернету. Він був одним із піонерів та перших серійних підприємців уанету. Олексій створив файлообмінник Infostore, поштовий сервіс Mail.ua, також він один з ідейних натхненників та організаторів iForum. Також Олексій працював у компанії «Київстар», потім займався власним проектом «крафтових соцмереж». Як згадують колеги, Олексій був мрійником та борцем за свободу. Він умів заразити людей довкола підприємницьким драйвом. Був постійним оптимістом, який не здавався перед перешкодами. Це була дуже позитивна людина, яка завжди посміхалася і заряджала гарним настроєм. Він назавжди залишиться в історії українського інтернету та рекламного ринку.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2020» Chief of Transformations, Carat Ukraine Візіонер українського комунікаційного ринку. 25 років у рекламі та медіастратегічному плануванні на керівних позиціях в McCann-Erickson, Universal McCann і Draft в Україні. З 2008 року Chief of Transformations в АІТІ/Carat Ukraine, агентстві, яке протягом останніх трьох років займає лідерські позиції в ключових рейтингах ВРК "Вибір рекламодавця", "Рейтинг медіаагентств відповідно до річних білінгів" та "Медіаагентство року". Головна експертиза охоплює комунікаційну стратегію, медіастратегію, медіапланування та баїнг, аналітичні та чисельні методи моделювання та прогнозування, розробку інструментів та методологій. Велика практика комунікаційного планування в різних маркетингових дисциплінах дозволяє Павлу бачити цілісну картину розвитку рекламної індустрії. Протягом 10 років є хедлайнером маркетингової конференції Future Lab, заснованої групою dentsu Ukraine, а також постійним спікером конференцій "Телебачення як Бізнес", КМФР, Best Marketing Practices та інші.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2020» Засновник діджитал-агенції SEVENTEAM (раніше Studio7) Піонер індустрії цифрових комунікацій України. Засновник і керівник однієї з перших діджітал-агенцій України, Studio7 (сьогодні SEVENTEAM). Засновник наймасовішого Інтернет-ЗМІ столиці НашКиев.UA. Ініціатор створення Комітету Digital Агентств України (UDAC). Ініціатор створення Асоціації Digital-продакшенів України, “Центрифуга”. З 2014 року сконцентрував свої зусилля на розробці корпоративних медіа та впровадженні інноваційних рішень для культурних, освітніх і благодійних проектів. В результаті цієї діяльності з'явилися Перша благодійна торгова платформа, MURAHY.COM та соціальне екологічне підприємство ЛавГав. Інноваційний партнер київського музею Михайла Булгакова, ряду благодійних фондів та ініціатив. Має більше 50 нагород престижних українських та міжнародних рекламних фестивалів. Володар престижної відзнаки Європейського парламенту SME Star Awards-2018 за соціально-орієнтований підхід у бізнесі. На сьогоднішній день активно просуває ідеї "відповідального підходу" і важливості соціальної місії брендів в рекламі.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2019» Павло Вржещ є співвласником та креативним директором агентства Banda, яке в 2018-му році виграло Каннського лева. Так само, Banda отримала гран-прі Red Dot – найпочеснішу нагороду в світі дизайну. У 2015 Banda стало найефективнішим незалежним агентством в світі, за версією Effie. Клієнти: Prom.ua, Work.ua, OLX, ЛУН, MacPaw, Shafa.ua, Comfy, КАN, GoodWine, ОККО, Uber, Моршинська, МХП, Borjomi. Клієнти: Comfy, КАN, GoodWine, ОККО, Uber, Моршинська, OLX, МХП, MacPaw, ЛУН, Borjomi, Work.ua, Helen Marlen. Так само Павло співзасновник Kyiv academy of media arts, навчання в якій пройшло більше 5000 чоловік на курсах Art direction, Copywriting, Contemporary Art, Design, Strategy. В активі Павла понад 200 нагород за видатні рекламні кампанії, включаючи New York festival та Cannes Lions. Роботи Павла як фотографа були включені в каталог Luerzer's Archive – 200 Best AD Photographers Worldwide. Павло був Президентом Клубу Арт-Директорів України та був в журі конкурсів New York Festivals, Ad Stars South Korea, Golden Drum та інших.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2018» Креативний директор THINKMcCANN. Євген Камінський в рекламі вже більше 20 років, і через це час став ментором для багатьох креативників і виростив команду арт-директорів і копірайтерів. Працював креативним директором JWTompson і Lowe & Partners Kiev (Adventa Lowe). У 2012 році білборд компанії Unilever, який був втіленням креативної ідеї Камінського увійшов до Книги Рекордів Гіннеса, як найбільший у світі. У 2006 році Євген очолив креативний відділ THINK! McCann Erickson і залишається креативним директором до сьогодні. Завдяки таланту Євгена, агенція THINK! McCann отримала 45 статуеток Effie Awards Ukraine.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2018» Вікторія Цомая – маркетолог з 20-річним досвідом роботи в секторі FMCG, фінансових послуг, розваг, контенту, телеком ринку. Працювала на керівних позиціях і Членом Наглядової Ради у великих локальних і міжнародних компаніях Unilever, United Foods, Anheuser-Busch InBev, BAT, CV Company, MSL в Україні і за кордоном – Європі, Азії та Південній Америці. З червня 2014 року працює маркетинг директором компанії «Воля». Білборд компанії Unilever, в якій вона працювала у 2012 році увійшов до Книги Рекордів Гіннеса, як найбільший у світі.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2017» На момент нагородження бізнесмен, стратегічний інвестор «Якби в 1994 році, коли я і моя тоді ще невелика команда робили перші кроки в медіабізнесі, хтось сказав нам, що медіа в Україні не можуть бути прибутковими – можливо, ми зайнялися б чимось іншим. Але ми не знали, що це неможливо, і тому все вийшло. Ми створили з нуля міжнародну медіакомпанію-лідера, яка змінила український ринок. Побудували перший в незалежній Україні мультимедійний холдинг. Дали рекламному ринку ефективні і універсальні інструменти для роботи. Запустили майданчики, що забезпечують максимальне охоплення будь-якої аудиторії в найкоротші терміни. Ми ввели нові тренди і формати, за якими послідував весь ринок. Привели в Україну якісні міжнародні бренди. Ми показали, що українському медіабізнесу можуть довіряти приватні інвестори, розмістивши акції на одній з найбільших європейських бірж. Ми продемонстрували, що медіа в Україні можуть бути успішним, прибутковим бізнесом.» - прокоментував Борис Ложкін.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2016» На момент нагородження CEO в DENTSU AEGIS NETWORK UKRAINE Більше 20 років в медіаіндустрії. 1998-2010 - очолював рекламне агентство "АІТІ" (нині CARAT). 2010 - CEO групи DENTSU AEGIS NETWORK UKRAINE в Україні. Найдемократичніший CEO, який своїм унікальним підходом мотивує людей на ефективну роботу і лояльне ставлення до бренду DENTSU AEGIS NETWORK UKRAINE. Керівник, який у всіх процесах дивиться на 3 кроки вперед.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2016» На момент нагородження комерційний директор сейлз-хауса "ПЛЮСИ" По праву вважається одним з піонерів рекламного ринку України і одним з найефективніших медіа менеджерів. Має 20-річний досвід в рекламі та медіа. 1993 рік - Валерій з партнерами відкривали одне з перших рекламних агентств в Україні "Реноме-Комплекс". 1995 рік - очолював медіа відділ агентства Burson-Marstelle в Україні. 1996-2001 роки - був співвласником агентства "Десятка". 2001 рік - відкрив агентство Maximiz за ліцензією WPP. 2007 рік - агентство Maximiz стало частиною мережі Mindshare, яку очолив Валерій. З 2012 року Валерій займає позицію комерційного директора сейлз-хауса "ПЛЮСИ", де відповідає за продажі по всім медіаактивам групи. Хобі: гольф, пляжний футбол. Життєве кредо: Ні кроку назад, ні кроку на місці, а тільки вперед і тільки всі разом.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2014/2015» На момент нагородження віце-президент з креативного і маркетинговим сервісів Групи АДВ Україна Закінчила Київський національний політехнічний університет, має сертифікат з маркетингу і комунікацій Варшавського університету і Ступінь Executive MBA Києво-Могилянської бізнес-школи. У сфері маркетингових комунікацій працює 19 років, з яких 14 - в Групі АДВ Україна. За час роботи побудований великий і ефективний бізнес, сформована сильна команда професіоналів, створені успішні українські бренди. Агентства холдингу впевнено лідирують у своїх сегментах, успішно інвестують в нові продукти і сервіси, виходять на нові ринки. З 2003 по 2006 була генеральним директором Adventa LOWE (раніше - Lowe & Partners Kiev), а з 2006 по 2008 - вивела на ринок агентство THINKMcCANN і була його керівником (раніше - THiNK! McCann Erickson). Під керівництвом Олени в 2011 в Групі АДВ Україна запущено підрозділ з вивчення споживчих трендів в Україні - Trendwatching ™ Ukraine. Крім того, за підтримки Олени був здійснений запуск освітнього проекту для співробітників компанії - АДВ-Університет (зараз College of Something), який успішно реалізується в компанії вже 3 роки. Олена підтримує активну соціальну позицію, будучи членом правління Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), де відповідає за розвиток професійної освіти в галузі. Серед проектів: участь в розробці стандартів для Міністерства освіти для спеціальності «Маркетинг і реклама», запуск проекту Відеоінстітут маркетингу і реклами та інші соціальні галузеві проекти. Олена любить свою професію за можливість створювати сенси і великі ідеї, формувати цінності, культуру, тренди. Вона впевнена, що в рекламі працюють люди, яким по плечу будь-які завдання, і саме тут розумієш значення команди і свій особистий внесок в загальну справу.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2012/2013» На момент нагородження підприємець з 20-річним досвідом Засновник провідної української виставкової компанії «Євроіндекс», серед брендів якої почесне місце займає REX - головна рекламна виставка України. Системний програміст за першою освітою. Отримав ступінь MBA в Києво-Могилянській Бізнес-Школі. Член Ради директорів Всесвітньої асоціації виставкової індустрії UFI. Автор навчального посібника для вузів «Основи виставкової діяльності» і понад 200 статей з менеджменту, маркетингу, інформаційних технологій, футурології. Брав активну участь в розробці Закону України «Про рекламу». Ініціатор створення та ідейний натхненник виставкового центру «КиївЕкспоПлаза». Член команди ВікіСітіНоміка, яка займається дослідженням майбутнього і системною інтеграцією міських спільнот. Викладач Києво-Могилянської Бізнес Школи. Життєве кредо: «Роби, що повинен, і будь, що буде». Валерій Пекар вірить: ми повинні передати наступному поколінню країну в значно кращому стані, ніж отримали в спадок.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2011» На момент нагородження засновник KP Media, однією з провідних видавничих і інтернет-компаній в Україні 1995 - Джед Санден заснував KP Media з бюджетом 8,000 USD і штатом з 6 співробітників. Її першим продуктом стає Kyivpost, англомовна ділова газета для іноземних бізнесменів і дипломатів, які працюють в українській столиці. 2000 - Джед Санден оголошений персоною нон-грата в Україні. KP Media запускає bigmir.net, який займає лідируючі позиції в українському інтернеті, і найбільш читаного інформаційно-новинного інтернет-ресурсу korrespondent.net. 2002 - Запускається журнал Кореспондент, який стає журналом №1 серед новинних проектів в Україні. 2006 - KP Media завершує IPO на ПФТС, розмістивши 20% акцій за 11 млн. USD. На сьогодні KP Media належать такі топ-видання як Кореспондент, Kyiv Business Directory, Інтер'єр Магазин, Ідеї Вашого Дому, а також інтернет-портали BigMir.net, Korrespondent.net, Ricardo.com.ua, Novynar.com.ua. Проект Bigmir-Internet (до 2006р. SputnikMedia.net), що входить до групи компаній KP Media, поряд зі створенням WEB сайтів активно розвиває напрямок інтернет-реклами, створює нові рекламні технології та креативні рішення.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2010» На момент нагородження засновник і співвласник групи агентств TABASCO Народився і жив у Москві. У 1994 році Олександр закінчив Інститут країн Азії та Африки Московського державного університету. Спеціальність - історія та іноземні мови. Олександр не вважає, що знання східних мов якось особливо допомагає в роботі, проте вірив у користь від загального кругозору, розвиненого гуманітарною освітою. Працювати в рекламі Олександр почав на останньому курсі вузу. Спеціально написав дипломну роботу раніше, щоб присвятити 1993-94-й роки рекламному агентству BBDO Moscow як Account Executive. У 1994-95-му роках попрацював Еккаунтом в Bates / Saatchi & Saatchi Moscow, і в тому ж 1995-му пішов в агентство Adventa / Lintas Moscow (ADV Group). У різних компаніях холдингу ADV Олександр Горлов пропрацював 11 років - з 1995 по 2006 рік! У 1999-му році Олександр Горлов приїхав до Києва. Спочатку термін відрядження був 2 роки, але місто йому так сподобався, що він вирішив залишитися, до того ж, потрібно було запускати «Adventa Lowe Lintas Kiev» - перше агентство ADV Group в Україні. У Києві Олександр Горлов отримав ступінь MBA Києво-Могилянської бізнес-школи, яка навчала студентів спільно з Kellogg School of Management Northwestern University в Чикаго. Під керівництвом А. Горлова «ADV Group» став найсильнішим рекламним холдингом в країні. Крім того, Олександр відповідав за бізнес «ADV» в Азербайджані, Казахстані, Узбекистані та Молдові. І все йшло чудово, але 1 вересня 2006 року рекламне співтовариство дізналося про те, що Олександр Горлов залишає посаду директора ADV Group Україна для того, щоб зайнятися своїм власним бізнесом. Олександр купив в засновників одне з найсильніших креативних агентств холдингу - ADVENTA Communications, яке на той момент входило в холдинг ADV. Незабаром агентство було перейменовано в TABASCO і почало самостійне плавання. На сьогоднішній день в групу агентств TABASCO входять креативне агентство TABASCO, BTL-агентство FULL CONTACT, медіаагентство SIGMA MEDIA і агентство цифрового маркетингу PRODIGI. Група пропонує інтегровані рішення, які базуються на яскравому креативі і інноваційних технологіях. Також Олександр Горлов є автором ідеї створення Біржі соціальної реклами та її куратором.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2010» На момент нагородження РЕКЛАМІСТ-ПРАКТИК, стратег по духу з самих що не є Джерел Української Реклами Автор ідеї більше 70 вітчизняних і зарубіжних брендів. Її ідеї завжди глибокі і продумані. Автор сценаріїв понад 30 рекламних відеороликів. Автор сценарію і режисер великого числа презентаційних та документальних фільмів. Її фільм про Португалію «Казки для дорослої доньки» був відзначений особливою вдячністю особисто послом Португалії. З 1994 року почала отримувати призи на Фестивалях: «Місто майстрів», «Золотий профіль», «Золотий вовк» (Мінськ), Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, її роботи були рекомендовані до участі в міжнародному фестивалі «Епіка», одну з робіт відібрано в проект «Ніч рекламожерів». ВИКЛАДАЧ «Вищої школи реклами» при Інституті журналістики КНУ ім. Т. Г. Шевченка протягом 10 років, а також Міжнародного інституту менеджменту. Автор навчальних курсів «Телевізійна реклама» і «Технологія розробки успішних стратегій рекламних кампаній». Автор понад 50 успішних рекламних стратегій просування. Завжди беззавітно закохується в клієнта, в продукт, який розробляє і часто в процесі роботи над ним пізнає продукт краще, ніж сам клієнт. Вона - мати нашого проекту «Слід у рекламі» - це їй прийшла в голову думка відзначати тих, хто першим топтав нелегку і часом тернисту дорогу Вітчизняної реклами.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2010» На момент нагородження директор MediaExpert, частина Havasmedia 18 років досвіду в рекламі. Пройшла шлях від еккаунт екзекьютіва до власника рекламної групи МЕХ (рекламне агентство МЕХ, медіа агентство Media Expert | HAVAS Media та Інтернет агентство Internet Expert). Працювала на Gala radio, в рекламному агентстві «Бліц-Інформ», в Bates Saatchi & Saatchi, в Media House (сьогодні Zenith Media) і Initiative Media. Освіта: бакалавр Київського Економічного Університету, фахівець Інституту Інвестиційного Менеджменту, МВА Київської бізнес школи і Семфордского Університету (USA). Член правління ВРК з 2004 року, - відповідає за HR комітет і відносини з рекламодавцями. Член правління МАМИ з 2008 року, голова освітнього комітету з 2010 року. Викладає з 2005 медіа-планування та клаент-сервіс в Інституті Реклами. У 2007 агентство МЕХ отримало перший шорт-лист (в історії України) на фестивалі Cannes Lions. Клієнти, з якими працювала Тетяна: Auchan, BAT, BBH (Славутич, Львівське), Burda Media, Beiersdorf (Nivea), Dandy / Stimorol, Energizer, Elko, Enran, Farmak, Gala, Glaxo, Golden Foods, Hewlett Packard P & G, Hipp , IDV, Intergum, J & J, Kimberly-Clark, Kolo, Kyivstar, LG, Mattel, Merloni, MTS, Nestle, Novy Zir, Obolon, Paulig, Pernod Ricard, PeopleNet, Reckitt Benckiser, Reebok, Roche, Samsung, Ukrsibbank, Unilever, UpJohn, Wellcom, ZIC.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2008» На момент нагородження генеральний директор групи BigBoard, лідера українського ринку зовнішньої реклами Аскольд Шестунов народився 15 лютого 1963 року в Липецькій області. У своєму «попередньому житті» дванадцять років віддав медицині, в минулому - лікар реаніматолог-анестезіолог, завідувач реанімаційним відділенням в Інституті Амосова, кандидат медичних наук. «Автор» безлічі врятованих життів. З 1993 році реанімував зовнішню рекламу в Україні. АВТОР компанії BigBoard (спільно з чеськими партнерами) першої в Україні мережевої компанії в області зовнішньої реклами. BigBoard першим почав розміщувати друковані плакати на власних конструкціях стандартного формату. З моменту свого заснування і по сьогоднішній день група BigBoard - беззаперечний лідер українського ринку зовнішньої реклами. АВТОР (разом з компанією BigBoard) нового напряму в зовнішній рекламі - в 1997 році BigBoard встановив перші в Україні динамічні рекламні носії типу «призма». АВТОР (разом з компанією BigBoard) ще одного нового напряму в зовнішній рекламі - у 2000 році компанія встановила перші «скроли». АВТОР (разом з компанією BigBoard) нового для України напрямку вуличних меблів, який компанія активно розвиває з 2006 року. У 2000-2005 роках Аскольд Шестунов керував російським підрозділом BigBoard. З 2006 року - генеральний директор групи компаній BigBoard в Україні, член Ради директорів BigBoard BV, спільного підприємства BigBoard Group і французької компанії JCDecaux в Україні та Росії. Одружений, АВТОР (без компанії BigBoard) п'ятьох дітей.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2008» На момент нагородження засновник і генеральний директор рекламного холдингу B.I.T.A. Group, Київ. Один з піонерів рекламного бізнесу України Створене ІМ в 1992 році агентство B.I.T.A стало «пропускним пунктом» для перших в Україні рекламних кампаній всесвітньо відомих Coca-Cola, SС Johnson, Swarzkopf & Henkel, Chevron, UMS. Створена ІМ B.I.T.A. однією з перших знайшла довіру провідних вітчизняних торгових марок (таких як Олімп, Сармат, Чумак, Геркулес, АВК, Мівіна, Водний світ, На здоров'я і багатьох інших). ЙОГО B.I.T.A. протягом усіх років існування - одна з небагатьох успішних незалежних рекламних структур країни. Саме B.I.T.A. Володарського привезла в країну перші «Срібні палички» Golden Drum в 2000-м і «срібло» Epica в 2006-му. Його BITі належить безліч нагород великих міжнародних рекламних форумів, серед яких - Московський і Київський Фестивалі реклами, Новосибірська «Ідея!», Мінська "ЕВРОЛІНІЯ", санкт-петербурзький «Діалог», казахський «Khan Tengri», тбіліський «С.IFA», болгарський «International Media Event» а також «Золотий ПРОФИль», «Аніграф», «Блакитна зірка». Створені ЙОГО агентством креативні роботи протягом п'яти років зберігають за ним місце в п'ятірці кращих креативних агентств України, а широку популярність серед європейських колег КМФР не в останню чергу отримав завдяки роликам, створеним для нього B.I.T.ою Володарського
Володар нагороди «Слід в рекламі 2008» На момент нагородження виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Генеральний продюсер Київського Міжнародного Фестивалю Реклами Координатор EFFIE Awards Ukraine Організатор Клубу Креативних Директорів України та національної рекламної премії KAKADU Awards Співзасновник креативного кампусу рекламістів AdDrive Шеф-редактор провідного сайту про рекламу, маркетинг і PR в Україні - http://www.sostav.ua/ національний представник міжнародних фестивалів реклами (EPICA, Golden Drum і ін.), магістр права.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2008» На момент нагородження засновник Publicis Groupe Ukraine, найбільшої рекламної групи в країні, та Індустріального телевізійного комітету, однієї з найвпливовіших галузевих асоціацій Його рекламна кар'єра почалася в 1996 році. В агентстві DMB & B, яке очолив Олег, після невеликого часу, багато хто побачив серйозного конкурента. Його переконання – успіх окремого агентства безпосередньо залежить від розвитку рекламної галузі в цілому. Головні зусилля з розвитку рекламної галузі Олег направляє на саморегулювання і розвиток медіа-досліджень. Його успіхи: 1997-98рр - перехід від щоденникової панелі на піплметричну, що забезпечило значний прогрес у розвитку галузі. 2002 - створення Індустріального телевізійного комітету (який об'єднав найбільших гравців галузі) і є результатом дворічної боротьби Олега Попенко з кризою телевізійних досліджень. 2006 - створення Радіокомітету і Асоціації інтернет-реклами на базі моделі і досвіду ІТК. Олег грає ключову роль в створенні цих об'єднань. Сьогодні Олег веде активну роботу по об'єднанню галузей преси та зовнішньої реклами. Однією з останніх ініціатив Олега є створення галузевого механізму боротьби з недобросовісними рекламодавцями.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2007» На момент нагородження засновник креативного бюро САХАР З молодих літ почав працювати в рекламі. Починав у Adell Saatchi & Saatchi еккаунт менеджером. В подальшому директор з розвитку Відео Інтернешнл Київ, керував агентствами Абрикос (креатив і стратегія) і 141 Україна (БТЛ). У 2003 році разом з партнерами створив власний бізнес і продовжує керувати ним. Зараз це група компаній, в яку входять маркетинг агентство ЛЮДИ, креативне бюро САХАР, дизайн-бюро КАРАНДАШ, дослідницька компанія ПРАВДА та інші компанії. З 2005 року викладає в Києво-Могилянській бізнес-школі маркетинг і креативність. У рекламі його «привертає єдність протилежностей. З одного боку, «велика реклама» - це серйозний, масштабний, чітко структурований бізнес. Де майже все вирішує інтелект. З іншого боку, саме цей бізнес дозволяє тобі ходити на роботу в будь-чому, бути в чомусь поганим, хуліганити. Мало того, хуліганство фактично входить в твої посадові обов'язки!». Вважає: «Перше і головне - мати життєву стратегію. Без неї людина доб'ється набагато менше, ніж могла б. Кожен повинен ставити перед собою чіткі стратегічні і тактичні завдання»
Володар нагороди «Слід в рекламі 2007» На момент нагородження генеральний директор і співвласник бренд-інноваційної компанії BrandAid (Україна, Росія) Співавтор книги "Анатомія бренда" (Москва), автор книги "Брендинг: Курс молодого бійця", автор понад 100 статей з брендингу, маркетингу і реклами в ЗМІ (міжнародних і локальних). Викладач Міжнародного Інституту Маркетингу та Київської Бізнес Школи, викладач Міжнародного Інституту Менеджменту: авторський курс "Брендинг" для програми MBA. Розробник тренінг-програми зі створення бренду "Анатомія Бренда", яку пройшло понад 1000 осіб в п'яти країнах колишнього СРСР. Творець більше 40 нових брендів на ринку України та Росії. З 1995 року - робота в міжнародних рекламних агенствах (Euro RSCG World Wide, Ark / JWT, Bates Ukraine) на позиціях від стратегічного планувальника до заступника директора. "Я вірю в особистості, які ведуть будь-який бізнес вперед. Я хочу, щоб в моїй команді працювали люди, які люблять свою роботу, хочуть працювати, відчувають драйв." Враховуючи, що він з відзнакою закінчив Київське вище військове авіаційне училище, то як ніхто інший відчуває радість польоту.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2007» На момент нагородження Chief Talent Officer, Atlantic Group Член Правління ВРК, член освітнього комітету МАМИ, Голова Ревізійної Комісії UAPR. Начальник Служби Управління Талантами комунікаційного холдингу Atlantic Group, Україна. Лідер проекту TALENTari (корпоративний університет холдингу). Закінчила Київський Український Інститут Міжнародних відносин (КДУ), Факультет міжнародних економічних відносин, Кандидат економічних наук. Професійна кар'єра почалася з екаунт менеджера Provid / BBDO, продовжилася в PR & BTL агенції Talan Communications, яке пізніше було переформовано в Talan Group, що складається з 3-х агентств у сфері маркетинг сервісів (Talan Proximity, Pleon Talan, Clever Force). У 2007р. Іветта працювала Генеральним директором Proximity Russia. Іветта – ініціатор і творець галузевих конкурсів «Золотий PROпеллер» і Pravda Awards
Володарі нагороди «Слід в рекламі 2007» На момент нагородженнязасновник журналу YES На початку 90-х Андрій Надєїн став випускати чорно-білий бюлетень, присвячений рекламі. У 1996 році відбулися дві події. По-перше, навесні Андрій познайомився з Маргаритою Васильєвою, а потім (по-друге) в жовтні вийшов перший номер журналу YES в кольоровій обкладинці. Журнал називався YES, був тоненьким і виходив чотири рази на рік. Але головне - з найперших номерів дотримувався головний принцип: робити журнал живим і інструментальним, щоб його можна було легко читати і важко забути. За 11 років принципово вигляд обкладинки не змінився. У 1999 році відбулися ще дві події: Маргарита і Андрій одружилися, а журнал увійшов до складу журі престижного європейського конкурсу Epica, як провідне російське видання про рекламу і маркетинг. «Рекламні Ідеї» - видання, яке поєднує в собі новинний, аналітичний, просвітницький зміст в області реклами в Росії і в Україні. Маргарита і Андрій проводять масу тренінгів і майстер-класів у нас в країні. Своїми вчителями їх вважають багато провідних рекламісти України. Журнал не просто повідомляє факти, а аналізує їх, дає ключ до ідей. Немає нічого цікавішого, ніж історія успіху - зрозумів одного разу Андрій Надєін - як малими силами досягти вражаючих результатів, а це дає відчуття польоту!
Володар нагороди «Слід в рекламі 2006» На момент нагородження один з перших і найбільших в Україні фахівців з ТВ-продакшну У 1998 він заснував першу в Україні незалежну продакшн студію. Компанія стала єдиною в Україні, яка розпочала роботу на базі професійного імпортного устаткування і керувалася принципами роботи найбільших і найбільш професійних кінокомпаній Заходу. У 2004 його компанія створила перший повнометражний фільм "The Hatchet". Зйомки проводилися в Лос Анжелесі. У 2005 був другий повнометражний фільм «OrangeLove», створений спільно з групою продюсерів з Лос Анжелеса. Він добра, життєрадісна, відкрита людина. Любить спілкування. Може тому з ним легко знайти спільну мову. Він чуйний і не вимагає нічого взамін. Він – талановитий комунікатор і завжди може дозволити і згладити будь-які конфліктні ситуації. Серед його захоплень – баскетбол, європейський і американський футбол. І взагалі все, що пов'язано зі спортом. За свідченнями колег він – «Батько» усіх вітчизняних відео продакшн-менів. Оскільки всі українські фахівці з виробництва телевізійної реклами або вчилися у нього, чи працювали разом з ним, або навіть вчилися у його учнів!
Володар нагороди «Слід в рекламі 2006» На момент нагородження Член Національної спілки журналістів України, Професійний художник, доцент, Голова Спілки рекламістів України Перші сліди його діяльності в рекламі були виявлені в 1967-1970 роках. Далі був помічений на посаді головного художника Редакції політичних плакатів і наукових посібників "Политиздат" України. Особливим державним замовленням були виконані ним вперше в Україні графічні ілюстрації до робіт Володимира Ілліча Леніна "Чергові завдання радянської влади". Організатор багатьох виставок, конкурсів та фестивалів: - перша в Україні виставка "Реклама" - український фестиваль реклами "Золотий Профіль" - глава журі та співорганізатор Київського конкурсу «Соціальний плакат - Києву, киянам» - глава журі та співорганізатор Національного фестивалю соціальної реклами - Всеукраїнський дитячий конкурс-виставка "Ласкаво просимо до України!" - активний член журі фестивалю студентської реклами А також є довгий список його нагород і заохочень.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2006» На момент нагородження комерсант від Бога Велика (в усіх відношеннях) людина, яка завжди залишає свій слід в рекламі. За даними слідства, він – перший рекламний менеджер в Україні. Він створив і очолив перше спільне рекламне підприємство "IP KIEV". На карті Європи майже не залишилося країн, де б він не навчався рекламного бізнесу, а потім навчав своїх вчителів. Свідки показують, що він – чарівний. Володіє прекрасним почуттям гумору. Розташовує до себе будь-якого клієнта, навіть якщо той внутрішньо чинить опір. Зазвичай опір зникає на першій хвилині зустрічі. Тому недарма отримав звання «Кращого переговорника». Кращий відпочинок – рибалка. Завжди створює не колектив, а «сім'ю» професіоналів, де всі діти улюблені. «Діти» відповідають йому тим же, не кажучи вже про власних. Протягом п'яти років він – незмінний керманич компанії «Пріоритет». Очолив перший ТВ сейлз хауз в Україні. Має великий і заслужений авторитет у всіх, без винятку, рекламодавців, яким успішно користується на благо всіх, керованих ним компаній. І в цьому постійно переконується телеканал «1 + 1», чий ефірний час він успішно комерціалізує.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2006» На момент нагородження Член Спілки рекламістів, Член Спілки дизайнерів, Член Асоціації міст України, Член Міжнародного Комітету захисту прав людини З її ім'ям пов'язане багато, що відбулося в Україні вперше: - перші торгові марки, - перші івенти, перші промоакції, - перші концептуальні розробки стратегій, - перші Сіті-лайти. Все це вона робила ще задовго до того, як на український ринок вийшли перші рекламні мережі зі своїм світовим досвідом і міжнародними стандартами. Сьогодні мало не в кожному агентстві України можна знайти фахівця, який стикнувся з харизмою, талантом і міццю її особистості. Її захоплення: подорожі; архітектура; теніс; дайвінг; автомобілі та інші. За відомостями очевидців вона володіє бездоганним смаком. «Якщо у вас є сумнів з приводу дизайну – запитайте у неї! Ви отримаєте саме те, що створила б сама Природа, якби вона займалася рекламою!». Увійшла в 10-ку кращих топ-менеджерів України-2005 року Нагороджена «Золотим Ягуаром» Західно-Європейської Академії за бездоганність в бізнесі. Президент рекламного холдингу "Alter-V" Advertising group. ЗАГАЛОМ - РОЗУМНИЦЯ. СПОРТСМЕНКА. КОММСОМОЛКА, піонерка (В ЧОМУ ПЕРША!) ОСЬ ТАКА ВОНА - ПРОСТО МІНА ... ПРИСКОРЕНОЇ ДІЇ
На момент нагородження засновник і керуючий партнер цілого ряду рекламних компаній України Він – «МОДЕЛЬЕР БІЗНЕСУ, побудованого НА КОМУНІКАЦІЇ». Слідству відомий, як людина, яка майстерно вміє зав'язувати і розвивати ділові відносини. А, крім того, має ясний розум, стратегічно мислить, і вміє бачити перспективу подальшого просування компанії. Його співробітники свідчать, що босові властива виняткова проникливість і прозорливість. Саме такі якості, на їхню думку, допомагають йому заробляти гроші на найтоншому – на комунікації. Колеги по рекламному бізнесу переконані в тому, що зовнішня «дитячість» є досить помітним і вагомим «супутнім товаром» до його професійної хватки і професійного досвіду. Журнал «Олігарх» назвав його «кризовим менеджером для кризової України». Він стояв біля витоків створення більше 10 підприємств в сфері маркетингових комунікацій в Україні: - дослідницька компанія «Соціс- Геллап» - генеральний директор і партнер компанії «Арк Джей Волтер Томсон» - керуючий партнер групи компаній Бейтс, Сачи Енд Сачи, Зеніт Медіа та ін. - генеральний директор групи компаній «Відео Інтернешнл Київ» - генеральний директор «Медіа Лайт» та інші.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2004» На момент нагородження засновник і креативний директор рекламного агентства «Кінограф» Провідний український режисер реклами. Член ради директорів ADC * UA. За 12 років в рекламі став володарем 5-ти гран-прі та понад 100 нагород на рекламних фестивалях: Golden Drum, Epica awards, Cannes Lions, ММФР, КМФР, Golden Hammer, Ідея, Effie awards і ін. Основними постулатами в рекламі вважає лаконічність і гротеск.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2004» На момент нагородження президент першого мережевого рекламного агентства - Linea12 / McCann-Erickson (на 2004 рік РА "Linea12 etc"), заснованого в 1996 р. Нагороджений за створення першого українського мережевого рекламного агентства. Голова великого, понад 100 осіб, колективу, переважно жіночого, який вважає своїм головним придбанням і надбанням. Колишній офіцер і строгий командир – завжди одягнений за статутом, вимогливий і оперативний. Ретельно підбирає особовий склад. До дідівщини не схильний. За заслуги перед вітчизною нагороджений Kyiv Post 5 year Anniversary Awards "Топ 5 українських підприємців 1995-2000 р". Поціновувач прекрасного – з 1992 року є генеральним директором і власником модельного агентства Linea12. Захоплюється фотографією і архітектурним дизайном. Мандрівник зі стажем – за останнє десятиліття встиг відвідати більшість країн світу, крім Антарктиди та Південної Америки. Вважає себе щасливою людиною з причин, вказаних вище.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2004» На момент нагородження рекламіст Народився 5 червня 1942 року. Чудова, добра, чуйна людина, талановитий організатор і керівник. Перша робота – в київському метрополітені і паралельно – навчання в інституті, потім робота вчителем праці в школі, головним інженером дирекції будівництва музею Великої Вітчизняної Війни, головним інженером Укрпромхудожофомлення Мінкультури України. В лютого 1987-го – був обраний генеральним директором "Битреклама". Потім – президентом АТ "Реклама". У 1993-му – Організував "Спілку рекламістів України" – всеукраїнську творчу організацію. Саме завдяки зусиллям Валерія Рудакова професію "рекламіст" в Україні внесли до Державного класифікатора. Він був активним громадським діячем, готував багато пропозицій до Законодавчих актів в Україні, грав важливу роль в створенні першого в Україні "Закону про рекламу". Організатор перших виставок "Реклама", перших рекламних конкурсів, семінарів, круглих столів, Міжнародного фестивалю Реклами "Золотий ПРОФИль", "Мас-медіа", "Фірмовий знак", "Гумор в рекламі", "100 років українському плакату". Організація перших українских конкурсів соціальної реклами. Валерій Рудаков помер 3 вересня 2001 року.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2004» На момент нагородження Головний редактор українських професійних журналів «Маркетинг і реклама» і «Маркетингові дослідження в Україні» та віце-президент Міжнародної асоціації іміджмейкерів Не тільки в Україні, але і в країнах СНД і практикуючі рекламісти, і студенти рекламних факультетів добре знайомі з його популярним підручником «РЕКЛАМА». За 9 років книжка витримала рекордну за сучасними мірками кількість видань – сім видань, чотири з яких – у найбільшому російському видавництві «Пітер». У 2003 підручник номінувався на здобуття Державної премії України в галузі науки і техніки, а російське видавництво «Пітер» видає його в рамках почесної серії «300 кращих підручників до 300-річчя Санкт-Петербурга». У квітні 2004 року Асоціація Комунікаційних Агентств Росії (колишня РАРА) визнала це видання кращим підручником Росії по рекламі, вручивши автору Почесний Диплом! Ромат – автор ідеї та організатор Першого українського студентського Фестивалю Реклами, що пройшов у Харкові в квітні 2004 року. У травні 2004 Євген Ромат успішно захистив першу в Україні докторську дисертацію з рекламної тематики. Від дочки: «Вивчення проблем реклами – річ не з простих. Тут необхідний по-справжньому мужній характер, стійкий характер, завзятість і мистецтво мислити оригінально, не погоджуючись з правилами і умовами. Євген Ромат володіє всіма якостями, необхідними для професії рекламіста. Судити про це я можу виходячи з того, що в домашніх умовах і заперечення правил і умовностей проявляється на повну. Крім того, необхідно любити свою справу і присвячувати їй багато часу. Це я також відчуваю на собі, особливо, коли раз, а тепер вже і два рази в місяць чую: «країна чекає журнал!». У ці дні краще не заважати татові займатися улюбленою справою. Мій тато дуже чуйна людина, для якого по-справжньому важливо сьогодення і майбутнє української реклами. Його працьовитість і цілеспрямованість іноді вражають. Він завжди в роботі, в русі, сповнений нових ідей і творчих проектів.»
Володар нагороди «Слід в рекламі 2004» На момент нагородження доктор соціологічних наук, професор Московської Академії народного господарства, один із засновників Гільдії маркетологів, не юридично, а де-факто Для російської реклами Ігор Вікторович Крилов був фігурою знаковою: більше, ніж лектор, ніж автор книг, ніж практикуючий рекламіст, маркетолог і журналіст. Він був чоловік-жанр, єдиний і неповторний. Він був галасливий. Оглушливий. Життєлюбний. Яскравий. Іноді впертий, епатажний і невгамовний. Добрий. Щедрий на похвалу. Буквально окриляв. Історик за освітою – пристрасно захопився рекламою ще в 1974 році, прочитав книгу, яка його вразила Олега Феофанова "США: реклама і суспільство". У Крилова було багато учнів: в різні роки він викладав теорію і практику реклами та маркетингових досліджень в Академії народного господарства, в МГУ і МДІМВ, в Російському інституті соціальних зв'язків і на всіляких курсах, фестивалях, семінарах. Щедро ділився своїми знаннями з усіма, хто був в змозі їх сприймати. У Крилова було багато читачів. У своїх статтях, коментарях і книжках він не боявся говорити гостро і різко. Не боявся бути незручним та іронічним. Він просто називав речі та явища своїми іменами. Терпіти не міг плагіату та іншої рекламної меншовартості. Ігор Крилов помер 22 грудня 2003 року.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2004» На момент нагородження: нагороджений за впровадження нових маркетингових технологій Народився в Києві в 1956 р. Англійська школа. КПІ, факультет СУ. Член бюро ЦК ЛКСМУ. Кандидат технічних наук. Доцент КПІ. Інститут ім. Патона. Проби пера в бізнесі - книговидавнича діяльність. У 1991 р. створив фірму «Консалтинг Україна», яка перетворилася згодом у концерн «Consulting Ukraine Group» – провідного постачальника послуг в області маркетингових комунікацій в Україні, що має міцні зв'язки з зарубіжними партнерами. У 1997 р створено СП «AGB Ukraine», яке першим в Україні запровадило електронний вимір ТВ аудиторії України у всіх обласних центрах за допомогою «peoplemeter». Результатами AGB користуються багато рекламних агентства України. Він був великим творцем з невичерпним почуттям гумору. Ігор Ткаченко пішов з життя в 2006 р.
Володарі нагороди «Слід в рекламі 2004» На момент нагородження керівники Dialla Communication У бізнесі – разом з 1988 року. У рекламі – разом з 1989. У рекламному бізнесі – з 1992. І взагалі – завжди і всюди – разом по життю! Співорганізатори Всеукраїнської рекламної коаліції, Ірина Кузнєцова – Голова правління Коаліції. Разом з соратниками створили улюблені дітища: Старше – «Пробіг під каштанами» – 12 років Середнє – Київський Міжнародний Фестиваль Реклами – 5 років Молодше – рекламний портал «Рекламастер» - 4 роки З 1993 року – творці, а з 1994 року – незмінні керівники рекламного агентства Dialla Communication – національного агентства міжнародного рівня. Створюючи своє агентство, прагнули займати в рекламі не перше, а унікальне місце. Тому головним у своїй справі вважали творчий підхід. Улюблені рішення: нестандартні з найбільш правильних і самі правильні серед самих нестандартних. Хобі – мріяти і здійснювати задумане. Гримучий коктейль союзу Овна з Левом виявився вельми плідний. Про підсумки пройденого шляху і глибині сліди в рекламі серйозно не замислюються – ніколи. Вважають за краще дивитися в майбутнє.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2004» На момент нагородження генеральний директор Provid Group У відкрите море реклами вийшла після закінчення романо-германського факультету державного університету ім. Т.Шевченка. Свою кар'єру починала в редакції з міжнародних зв'язків на державному телебаченні. Заслужений піонер вітчизняної рекламної індустрії. 13 травня 1994 р під її керівництвом 5 осіб створили перше в Україні рекламне агентство повного циклу Provid. Сьогодні це група компаній Provid Group зі штатом понад 200 осіб. Весь цей час Тетяна – незмінний керівник з високим авторитетом, ідейний натхненник, мати-захисниця, душа і серце одного з найуспішніших, стабільних і рейтингових рекламних агентств України. Ідеальний директор, досвідчений дипломат, талановитий менеджер з абсолютним почуттям стилю, гуру в рекламі, великий оптиміст і просто прекрасна леді.
Володар нагороди «Слід в рекламі 2004» На момент нагородження: компанія нагороджена за вагомий внесок в розвиток української реклами, за постійну підтримку рекламного співтовариства України: - акція «Уявіть Собі світ без реклами» в 1995 році, - перші масштабні соціальні рекламні кампанії, що пропагують здоровий спосіб життя - протягом 3 років, починаючи з 2000 року компанія надавала фінансову підтримку і була головним спонсором Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. 1-й Київський міжнародний фестиваль сприяв зміцненню норм і принципів цивілізованої міжнародної та вітчизняної рекламної діяльності. Конференції, круглі столи та дискусії в рамках фестивалю надали позитивний вплив на розвиток законодавчої бази в Україні.Підсумки року
Слід в рекламі
Засновником премії є Всеукраїнська рекламна коаліція, автори ідеї – Марина Морозова і Світлана Тульчинська з агентства ADV-DVA.
У 2019 році Анастасія призначена на посаду Chief Executive Officer в IAB Україна, де під її керівництвом був вперше створений і успішно реалізований проєкт "Рейтинг диджитал агенцій". Вона є авторкою численних проєктів і рейтингів у галузі цифрової реклами.
Пані Байдаченко також відзначена сертифікатом консультантки по ідеології Іцхака Адізеса та є авторкою понад 20 онлайн курсів та тренінгів. Є членкинею Наглядової ради ВРК з 2012 року.
Крім свого внеску в галузь медіа та реклами, Анастасія Байдаченко також нагороджена за високі досягнення в літературній творчості. У 2022 році забезпечила повну працездатність індустріальної організації та реалізацію ключових проєктів, а також інформаційний спротив ворожій пропаганді.