Рейтинги ВРК та методика розрахунку


Рейтингування учасників рекламно-комунікаційного ринку України є однією з складових місії Всеукраїнської Рекламної Коаліції (ВРК), що спрямована на розвиток рекламно-комунікаційної індустрії країни.

Рейтинги ВРК також мають на меті допомагати учасникам ринку у виборі креативних та медіа партнерів, популярізувати найновітніші та найефективніші рекламні технології, а також сприяти появі нових талановитих імен в рекламній індустрії.

ВРК визначає наступні види рейтингів:

1. РЕЙТИНГИ КОМУНІКАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

До комунікаційних агентств в інтересах даного рейтингу відносяться всі агентства рекламно-комунікаційного ринку України, які спеціалізуються на розробці креативних стратегій, ідей, брендів, виконанню різноманітних рекламних, дизайнерських, маркетингово-сервісних, digital, PR, тощо кампаній та рішень.

2. РЕЙТИНГИ МЕДІА АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

Учасниками цих рейтингів є full service медіа агентства, що займаються розробкою медіа стратегій, плануванням, баінгом тощо.

3. РЕЙТИНГ VIDEO PRODUCTION СТУДІЙ

Спеціалізований для продакшн-студій України рейтинг за щорічними підсумками Ukrainian Creative Awards.

4. РЕЙТИНГИ РЕКЛАМОДАВЦІВ BEST MARKETING TEAMS

Рейтинги найкращих маркетингових команд України, що визначаються за різними галузевими категоріями


Методика розрахунку рейтингів

1. РЕЙТИНГИ КОМУНІКАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

ВРК визначила наступні рейтинги для комунікаційних агентств:

  • Рейтинги креативності та майстерності комунікаційних агентств України/Creativity & Craft ratings/,
  • Рейтинг ефективності комунікаційних агентств України,
  • Рейтинг Вибір рекламодавця /Advertiser`s Choice/,
  • Рейтинг Комунікаційне Агентство року.


  • Рейтинги креативності та майстерності комунікаційних агентств України
    ________________________________________________________________

    Creativity & Craft рейтинг складається на основі балів, отриманих агентствами за нагороди на рекламних фестивалях і конкурсах протягом фестивального сезону. Список фестивалів і конкурсів встановлюються на один фестивальний сезон. Умовний початок і кінець сезону традиційно визначається датами Ukrainian Creative Awards.

    Рейтингові бали у Creativity & Craft ранкінгу отримують тільки учасники, зазначені у конкурсній заявці, тобто виключно ті, хто подав свою конкурсну роботу. Іншим агентствам і учасникам творчих команд бали не зараховуються. Залікові бали не дублюються і не діляться.

    Учасниками рейтингів можуть бути виключно рекламні компанії: агентства, студії, креативні департаменти компаній тощо. У рейтинги не потрапляють творчі персоналії, автори, незалежні креатори, які в свою чергу можуть бути учасниками рекламних фестивалів та конкурсів.

    ВРК затвердила 2 види рейтингів Creativity & Craft, що існують паралельно та незалежно один від одного:

    1) Національний рейтинг креативності, який розраховується за результатами виключно українських 4-х фестивалів:

    Festivals / Awards
    1 ADC*UA Awards
    2 Ukrainian Design: The Very Best Of
    3 Wow Done Awards
    4 КМФР

    Всі нагороди розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти фестивалів. Фестивалям коефіцієнти не присвоюються.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2

    Bronze – 4

    Silver – 6

    Gold – 8

    Best of contest – 10

    Grand Prix – 15

    У випадку отримання агентством спеціальних нагород, до розрахунку рейтингу йде тільки спеціальна нагорода від журі = 1 бал. Спонсорські нагороди та глядацькі симпатії додаткових балів агентству не приносять.

    У випадку, якщо роботи із одної рекламної серії отримують декілька нагород в одному конкурсі (категорії), до рейтингу йде лише кращий результат – тобто, призові бали не сумуються.

    2) Міжнародний рейтинг креативності, що визначається за списком міжнародних фестивалів рейтингу WARC Creative 100, до якого додаються фестивальні бали, отримані на ADC Europe та Epica Awards.

    Таким чином, в міжнародному рейтингу беруть участь тільки такі глобальні фестивалі:

    Festivals / Awards
    1 Cannes Lions International Festival of Creativity
    2 ADC Europe
    3 Clio Awards
    4 D&AD
    5 London International Awards (LIA)
    6 The One Show
    7 Epica

    Всі нагороди також будуть розраховуватись за тією ж єдиною системою присвоєння балів, і також без множення на коефіцієнти.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10
    Grand
    Prix – 15

    Перемоги українських агентств у всіх інших численних фестивалях і конкурсах, починаючи з 2020 року не будуть враховуватися в рейтингах креативності ВРК.

    Обидва рейтинги креативності та майстерності, Національний і Міжнародний, існують паралельно і незалежно один від одного. При цьому, додаткову вагу Національному рейтингу креативності додає той факт, що дані саме цього рейтингу будуть враховані в підсумковому рейтингу - Комунікаційне агентство року.


    Рейтинги ефективності комунікаційних агентств України
    ________________________________________________________________

    1) Національний рейтинг ефективності комунікаційних агентств

    Рейтинг ефективності ВРК проводиться в кінці кожного року за результатами щорічної премії Effie Awards Ukraine та повністю відповідає міжнародними правилами рейтингів ефективності The Effie Index.

    Якщо проект стає фіналістом або переможцем Effie Awards Ukraine, то надана інформація про агентства буде використана для підрахунку рейтингу ефективності комунікаційних агентств України, а також буде надана Effie Worldwide для підрахунку глобального рейтингу ефективності The Effie Index.

    Система начислення балів для основних агентств за результатами EFFIE AWARDS UKRAINE:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Grand Prix – 12

    Крім основного агентства (заявника проекту), всі інші агентства-партнери, що працювали над проектом Effie Awards Ukraine (що став фіналістом/переможцем), якщо вони вказані в заявці як агентство-партнер (contributing agency), теж отримують бали, але з коефіцієнтом 0,5. Максимальна кількість агентств-партнерів - чотири команди.

    Система начислення балів для агентств-партнерів за результатами EFFIE AWARDS UKRAINE:

    Shortlist – 1
    Bronze – 2
    Silver – 3
    Gold – 4
    Grand Prix – 6

    Також за результатами всіх агентств, що входять до складу холдингів, розраховується РЕЙТИНГ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ.

    Крім цього, за результатами Effie Awards Ukraine підраховуються бали не тільки агентствам, а й рекламодавцям та брендам. Таким чином визначаються найефективніший рекламодавець року THE MOST EFFECTIVE MARKETER та найефективніший бренд року THE MOST EFFECTIVE BRAND.

    2) Рейтинг ефективності комунікаційних агентств за результатами участі у міжнародних програмах Effie

    Даний рейтинг визначається за результатами участі українських агентств у всіх існуючих програмах Effie Worldwide: Effie Global, Effie Europe...

    Всі нагороди також будуть розраховуватись за тією ж єдиною системою присвоєння балів, без множення на коефіцієнти. Міжнародним програмам Effie Worldwide коефіцієнти не присвоюються.

    Цей рейтинг існує паралельно та незалежно від національного рейтингу ефективності. Результати міжнародного рейтингу не додаються до національного.


    Рейтинг комунікаційних агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice
    ______________________________________________________________

    Рейтинг комунікаційних агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice – це щорічне дослідження, що проводиться ВРК у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group. Дослідження проходить у формі опитування.

    Цільовою аудиторією опитування є представники умовних "ТОП-100 рекламодавців", які відповідають та/або впливають на вибір медійних та/або рекламно-комунікаційних агенцій для рекламних активностей рекламодавця.

    Формування списку рекламодавців-респондентів для опитування:

  • до участі в дослідженні запрошуються ТОП-100 рекламодавців за медіа-бюджетами: оцінка бюджету проводиться, але не обмежується, на основі даних розміщення телевізійної та інтернет реклами;
  • кількість респондентів у межах однієї компанії не обмежується: організатор прагне отримати максимальне залучення експертів, представників ТОП-100 рекламодавців для формування кожною компанією єдиної найбільш точної оцінки;
  • перелік ТОП-100 рекламодавців може бути розширеним на підставі заяви від члену ВРК з фактом підтвердження відповідності рекламодавця медійним бюджетам рівня ТОП-100;
  • перелік експертів з списку ТОП-100 рекламодавців є відкритим для членів ВРК.

  • Вибірка:

  • результати дослідження підводяться за умови наявності відповідей від більшості респондентів - не менше ніж 50%+1 від визначеного переліку рекламодавців-учасників опитування.
  • для розрахунку рейтингу залучається один представник від бренду, який має незалежний рекламний бюджет. Якщо в опитуванні бере участь більш одного учасника, результати зважуються пропорційно (приклад: у дослідженні взяли участь три представника одного бренду, кожний відмічений респондентом вибір отримує понижуючу вагу 1/3).

  • Метод опитування:

    Mix-mode - онлайн опитування за персоналізованими посиланнями або особисте опитування на подіях ВРК (суддівство Effie Awards, зустрічі, круглі столи, тощо) за стандартизованою анкетою.

    Основні запитання дослідження:

    Вибір учасником дослідження 5 комунікаційних агентств-членів ВРК у якості креативних / рекламно-комунікаційних партнерів для вирішення креативних завдань, розробки рекламної кампанії, або її складових, в тому числі Digital, Маркетингових сервісів, тощо.

    Вибір передбачає ситуацію, що не накладає жодних обмежень за бюджетом, мережевими контрактами, конфліктом бізнес-інтересів або терміном проведення робіт, тощо.


    Рейтинг Комунікаційне агентство року
    ________________________________________________________________

    Рейтинг Комунікаційне агентство року складається за підсумками двох рейтингів: Національного рейтингу креативності і Національного рейтингу ефективності.

    У ньому беруть участь виключно агентства, що фігурують одночасно у двох рейтингах.

    Рейтинг розраховується за такими правилами:

  • за місця у обох рейтингах нараховуються такі бали:

  • 1 місце – 100 балів,
    2 місце – 90 балів,
    3 місце – 80 балів,
    4 місце – 70 балів,
    5 місце – 60 балів,
    6 місце – 50 балів,
    7 місце – 40 балів,
    8 місце – 30 балів,
    9 місце – 20 балів,
    10 місце – 10 балів,
    всі місця, що нижчі 10-го – по 5 балів

  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах креативності та ефективності, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах (ранки),

  • у випадку, якщо агентства розділяють одну позицію (місце) у рейтингах креативності чи ефективності, маючи одну і ту ж кількість балів, зараховується значення, що відповідає найбільш високому ранку.

    Наприклад, агентства ділять місця 5-7 з однаковою величиною балів в Національному рейтингу креативності: всі трьом агентствам за місце 5-7 буде нараховано по 60 балів до розрахунку рейтингу Агентство року,

  • для рейтингу Комунікаційне агентство року встановлюються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за двома рейтингами:

    Національний рейтинг креативності комунікаційних агентств – 50%,
    Національний рейтинг ефективності комунікаційних агентств – 50%,

    ∑=0,5* Creativity & Craft (5-100) + 0,5*Effectiveness(5-100)

  • Таким чином отриманий показник суми вноситься до рейтингу Комунікаційне агентство року і відповідно отримує своє місце (ранк).


    2. РЕЙТИНГИ МЕДІА АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

    ВРК визначила наступні рейтинги медіа агентств:

  • Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів,
  • Рейтинг ефективності медіа агентств України,
  • Рейтинг Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice,
  • Рейтинг Медіа Агентство року.

  • Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів
    ________________________________________________________________

    Рейтингування агентств відповідно до білінгів, проводиться в результаті досліджень, що виконуються дирекцією ВРК. Рейтинг має на меті показати розстановку сил full service media агентств, членів ВРК.

    Під бюджетом (billing) розуміється сума рекламних бюджетів клієнтів, що знаходяться у розпорядженні агентства. Тобто, в це поняття входять як безпосередньо грошовий оборот агентства, так і бюджети, які агентство тільки планує, а покупку медіа клієнт здійснює самостійно або через інше агентство. При цьому, у разі, якщо планування клієнтських бюджетів здійснюється одним медіа агентством, а грошовий оборот проходить через інше агентство, то такий білінг зараховується обом агентствам, але з різними коефіцієнтами.

    Бюджети носять виключно індикативний характер для визначення позицій агентств і є оціночними.

    Методика досліджень та збору ґрунтується на таких принципах:

  • збір даних по медіа, який повинен спиратися на об’єктивні дані моніторингів реклами незалежних галузевих дослідників,
  • для приведення до ринкових реалій отримані gross бюджети коригуються на основі коефіцієнтів / знижок, що залежать не тільки від медіа каналу, а й величини бюджету,
  • бюджети по розміщенню на медіа носіях, за якими немає підтвердження незалежного моніторингу, в рейтинг не включаються,
  • перед публікацією рейтингів обов’язковим є круглий стіл для обміну думками з низкою провідних учасників білінгових рейтингів.

  • Основними етапами дослідження є:

    1. Визначення середньозважених знижок за різними медіа каналами в залежності від розмірів клієнтського бюджету.

    2. Збір даних від агентств і їх верифікація.

    Всі медіа агентства повного циклу, що є членами ВРК, надають в дирекцію ВРК дані моніторингу реклами і самозаяви за немоніторинговими медіа каналами, з розподілом за медіа, видам послуг (баінг, планування, комплекс), часом кампанії для кожного зі своїх клієнтів. Дані надаються на умовах конфіденційності та у такій формі, що не порушує NDA.

    Отримана зведена таблиця стає предметом обговорення експертів, що представляють найбільші медіа агентства, які задають зустрічні питання і звіряють отримані відповіді зі своїми внутрішніми даними і знаннями.

    3. Отримання підсумкового ранкінгу медіа агентств.

    Білінги медіа агентств, зазначені в рейтингу, носять індикативний характер. Методика рейтингу не дозволяє отримати більш точні значення білінгів, наблизивши їх до реальних бухгалтерських документів, однак цілком вирішує своє основне завдання – представити загальну розстановку сил на агентському медіа ринку.


    Рейтинги ефективності медіа агентств України ________________________________________________________________

    Рейтинг ефективності медіа агентств проводиться за тими ж принципами та паралельно з Рейтингом ефективності комунікаційних агентств за результатами щорічної премії Effie Awards Ukraine - див. Рейтинг ефективності комунікаційних агентств.


    Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice
    ________________________________________________________________

    Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice – це дослідження, яке проводиться одночасно і за однаковими правилами з дослідженням для комунікаційних агентств - див. Рейтинг комунікаційних агентств Вибір рекламодавця


    Рейтинг Медіа агентство року
    ________________________________________________________________

    Рейтинг складається за підсумками трьох рейтингів:

  • Рейтингу медіа агентств відповідно до їх річних білінгів,
  • Національного рейтингу ефективності
  • Рейтингу медіа агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice

  • У ньому беруть участь виключно агентства, що фігурують одночасно у трьох рейтингах.

    Рейтинг розраховується за такими правилами:

  • результатом кожного з трьох рейтингів вважається № місця (ранк) в рейтингу,
  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах,
  • для рейтингу Медіа агентство року встановлюються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за трьома рейтингами:

  • Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів – 50%,

    Національний рейтинг ефективності медіа агентств – 25%,

    Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця – 25%


    =0,5*BillingsRank + 0,25*Effie Rank + 0,25*Advertiser`s ChoiceRank

    Таким чином, отриманий показник суми вноситься до рейтингу Медіа агентство року і відповідно отримує своє місце (ранк): значення, що дорівнює або є найближчим до «1» отримує найвищу позицію, всі інші бали у порядку зростання займають відповідно нижчі місця рейтингу.

    Quota

    Position in:

    MAG points

    MAG ranking position

    Billings

    Effie

    Advertiser’s Choice

    50%

    25%

    25%

    Position

    Агентство A

    1

    1

    2

    1,25

    1

    Агентство B

    2

    4

    1

    2,25

    2

    Агентство C

    3

    7

    5

    4,5

    5

    Агентство E

    4

    2

    3

    3,25

    3

    Агентство F

    5

    3

    4

    4,25

    4


    3. РЕЙТИНГ VIDEO PRODUCTION СТУДІЙ

    ВРК щорічно в кінці креативного сезону за результатами Ukrainian Creative Awards підводить підсумки для продакшн-студій України.

    Даний рейтинг розраховується за наявності двох cкладових:

  • бали за нагороди, які отримали студії, що були саме учасниками Ukrainian Creative Awards, тобто подавали роботи, що отримали нагороди;
  • бали за нагороди в конкурсах FILM CRAFT, FILM, TV/PROMO & FILM MOTION GRAPHICS отримують студії за роботи, що не були зареєстровані від продакшн-студії, але студія, що вказана в кредитсах, була учасниками Ukrainian Creative Awards.

  • Всі нагороди для продакшн-студій розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10

    У випадку отримання спеціальних нагород, до розрахунку рейтингу йде тільки спеціальна нагорода від журі = 1 бал. Спонсорські нагороди та глядацькі симпатії додаткових балів агентству не приносять.


    4. РЕЙТИНГИ РЕКЛАМОДАВЦІВ BEST MARKETING TEAMS

    ВРК у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group щорічно проводять дослідження рекламно-комунікаційного ринку, що визначає імена кращих маркетинг-команд України.

    Рейтинги маркетингових команд визначаються за різними галузевими категоріями, що кореспондуються з продуктовими категоріями конкурсу Effie Awards Ukraine.

    Рейтинг розраховується:

  • на основі балів, отриманих агентствами для своїх клієнтів за нагороди на рекламних фестивалях і конкурсах протягом фестивального сезону, що входять до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств.
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти. У свою чергу отримані відповідні бали переходять до відповідних клієнтів агентства.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10
    Grand Prix – 15

  • на основі балів, отриманих рекламодавцями за нагороди на Effie Awards Ukraine.
    Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів.

  • Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Grand Prix – 12

  • на основі балів, отриманих агентствами для своїх клієнтів за нагороди у конкурсі Best Marketing Innovations, що є частиною конкурсної програми КМФР.
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти. У свою чергу отримані відповідні бали переходять до відповідних клієнтів агентства.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10

  • на основі рейтингу медійних бюджетів (показники WGRP для телебачення та GRP для інтернету), офіційно наданого Індустріальним Телевізійним Комітетом. До розрахунку береться період дослідження: липень минулого року – червень поточного року включно.

  • на основі дослідження-опитування представників маркетинг-команд рекламодавців стосовно кількості іміджевих і промокампаній, частки маркетингового бюджету, що виділяється на рекламно-комунікаційну активність тощо.

  • Всі вищевказані показники окремо зводяться, в результаті чого за кожним показником (критерієм) складається окремий рейтинг рекламодавців в рамках кожної галузевої категорії, яка відповідає сфері діяльності того чи іншого рекламодавця.


    Далі розраховується кількість балів за місця у рейтингах за критеріями:

  • за місця у рейтингах нараховуються такі бали:

  • 1 місце – 100 балів,
    2 місце – 90 балів,
    3 місце – 80 балів,
    4 місце – 70 балів,
    5 місце – 60 балів,
    6 місце – 50 балів,
    7 місце – 40 балів,
    8 місце – 30 балів,
    9 місце – 20 балів,
    10 місце – 10 балів,
    всі місця, що нижчі 10-го – по 5 балів

  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах (ранки),

  • у випадку, якщо рекламодавці розділяють одну позицію (місце) у рейтингу, зараховується значення, що відповідає найбільш високому ранку.

    Наприклад, клієнти ділять місця 5-7 з однаковою величиною балів в рейтингу ефективності: всі трьом за місце 5-7 буде нараховано по 60 балів.

  • Далі розраховуються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за всіма показниками.

    Зведення балів за вищевказаними критеріями:

    Назва критерію

    Назва джерела
    даних

    Вага критерію

    WGRP

    Дані ІТК

    14%

    GRP INTERNET

    ADVERTTRACK FACTUM

    6%

    Кількість іміджевих кампаній
    рекламодавця

    Опитування

    10%

    Кількість промокампаній рекламодавця

    Опитування

    10%

    Бали, отримані на EFFIE AWARDS UKRAINE

    Дані рейтингу ефективності рекламодавців України
    THE MOST EFFECTIVE MARKETER

    20%

    Бали, отримані на креативних фестивалях

    Дані Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств України

    15%

    Бали, отримані на КМФР
    у конкурсі BEST MARKETING INNOVATIONS

    Дані ВРК

    15%

    Доля маркетинг-бюджету рекламодавця, що виділяється на рекламно-комунікаційну активність

    Опитування

    10%

    Рекламодавці стають учасниками рейтингу тільки за умови наявності результатів мінімум у двох критеріях:

  • наявності балів, отриманих на Effie Awards Ukraine, або креативних фестивалях, або Best Marketing Innovations,
  • наявності рекламодавця у рейтингу медійних бюджетів (показники WGRP для телебачення та GRP для інтернету), або наявності рекламодавця у результатах опитування.

  • Загалом рейтинг будується на підставі балів, одержаних рекламодавцем за всіма критеріями рейтингу, шляхом додавання всіх результатів. За відсутності одного з критеріїв в розрахунок іде значення «0» за цим критерієм. У підсумку виходить остаточний бал, який вноситься до рейтингу кожної галузевої категорії і відповідно отримує своє місце (ранк).

    У підсумковий залік рейтингу Best Marketing Teams включаються тільки ті галузеві категорії, в яких маркетингові команди - переможці, набрали не менше 50% балів. Крім переможців, до рейтингу включено маркетингові команди, які набрали не менше 40% балів рейтингу в категорії.

       

     

    Список фестивалів креативності 2019/2020

    1. Національний рейтинг креативності вираховується за результатами виключно українських фестивалів:

    Festivals / Awards
    1 ADC*UA Awards
    2 Ukrainian Design: The Very Best Of
    3 Wow Done Awards
    4 КМФР

    Всі нагороди мають єдину цінність, коефіцієнти "складності" фестивалів не застосовуються.


    2. Міжнародний рейтинг креативності визначається за списком міжнародних фестивалів рейтингу WARC Creative 100, до якого додаються фестивальні бали, отримані на ADC Europe і Epica Awards.

    Таким чином, в міжнародному рейтингу беруть участь тільки такі глобальні фестивалі:

    Festivals / Awards
    1 Cannes Lions International Festival of Creativity
    2 ADC Europe
    3 Clio Awards
    4 D&AD
    5 London International Awards (LIA)
    6 The One Show
    7 Epica

    Відповідні нагороди (шорт-лист, бронза, срібло, золото, найкраща робота конкурсу, гран-прі фестивалю) всіх вищевказаних фестивалів для інтересів даного рейтингу мають єдину цінність, коефіцієнти "складності" фестивалів, також як для національного рейтингу, не застосовуються.

    Перемога українських агентств у всіх інших багаточисленних фестивалях і конкурсах, починаючи з 2020 року не враховуватиметься в рейтингах креативності ВРК.

    Обидва рейтинги креативності та майстерності - Національний і Міжнародний - існують паралельно і незалежно один від одного.



    Рейтинг діджитал-агенцій від IAB Ukraine

    Методологія рейтингування

     

    Організатор: IAB Україна.

    Форма проведення: онлайн (заповнення форм та відправка сканів документів)

    Період проведення: березень-квітень 2020

    Період рейтингування: 2019

     

    Загальна інформація:

     

    Етапи рейтингування:

    1. реєстрація агенцій-учасників
    2. подання інформації IAB
    3. подання фінансової інформації та верифікації незалежному аудитору.
    4. розгляд отриманих даних IAB та незалежним аудитором.
    5. формування рейтингу
    6. розгляд рейтингу на комісії рейтингування, фіналізація
    7. публікація

     

    Ваги факторів залежно від категорії 

     

     виробництво 

     медіа 

     контент 

     перформанс 

     дата та аналітика 

     інтелектуальні послуги 

    штат

    15

    20

    10

    20

    25

    10

    оборот

    15

    20

    15

    15

    15

    10

    фінансова стійкість

    10

    15

    10

    15

    10

    10

    рекомендації клієнтів

    25

    25

    25

    30

    30

    25

    фестивалі та конкурси

    20

    5

    25

    5

    5

    30

    репутація на ринку

    15

    15

    15

    15

    15

    15

    ВСЬОГО

    100

    100

    100

    100

    100

    100

     

    Коментарі щодо факторів:

     

     

     

    До 500 тис грн коефіцієнт 1

    b. UAH 500 – 999 тис грн коефіцієнт 1.2

    c. UAH 1 – 3 млн грн коефіцієнт 1.4

    d. UAH 3 – 5 млн грн коефіцієнт 1.5

     

    e. UAH 5 – 10 млн грн коефіцієнт1.6

    f. UAH 10 млн грн+  коефіцієнт 1.7

     

     

    Проведення розрахунків.

     

    категорія виробництво

    бали

    штат

    1500

    оборот

    1500

    фінансова стійкість

    1000

    рекомендації клієнтів

    2500

    фестивалі та конкурси

    2000

    репутація на ринку

    1500

    ВСЬОГО

    10000

     

     

    Таблиця повних розрахунків за посиланням