Рейтинги ВРК та методика розрахунку


Рейтингування учасників рекламно-комунікаційного ринку України є однією з складових місії Всеукраїнської Рекламної Коаліції (ВРК), що спрямована на розвиток рекламно-комунікаційної індустрії країни.

Рейтинги ВРК також мають на меті допомагати учасникам ринку у виборі креативних та медіа партнерів, популярізувати найновітніші та найефективніші рекламні технології, а також сприяти появі нових талановитих імен в рекламній індустрії.

ВРК визначає наступні види рейтингів:

1. РЕЙТИНГИ КОМУНІКАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

До комунікаційних агентств в інтересах даного рейтингу відносяться всі агентства рекламно-комунікаційного ринку України, які спеціалізуються на розробці креативних стратегій, ідей, брендів, виконанню різноманітних рекламних, дизайнерських, маркетингово-сервісних, digital, PR, тощо кампаній та рішень.

2. РЕЙТИНГИ МЕДІА АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

Учасниками цих рейтингів є full service медіа агентства, що займаються розробкою медіа стратегій, плануванням, баінгом тощо.

3. РЕЙТИНГ VIDEO PRODUCTION СТУДІЙ

Спеціалізований для продакшн-студій України рейтинг за щорічними підсумками Ukrainian Creative Awards.

4. РЕЙТИНГИ РЕКЛАМОДАВЦІВ BEST MARKETING TEAMS

Рейтинги найкращих маркетингових команд України, що визначаються за різними галузевими категоріями

5. НАГОРОДА ЛЕВ РЕКЛАМИ

Нагорода визначає найефективнішого та найкреативнішого рекламіста


Методика розрахунку рейтингів

1. РЕЙТИНГИ КОМУНІКАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

ВРК визначила наступні рейтинги для комунікаційних агентств:

  • Рейтинги креативності та майстерності комунікаційних агентств України/Creativity & Craft ratings/,
  • Рейтинг ефективності комунікаційних агентств України,
  • Рейтинг Вибір рекламодавця /Advertiser`s Choice/,
  • Рейтинг Комунікаційне Агентство року.


  • Рейтинги креативності та майстерності комунікаційних агентств України
    ________________________________________________________________

    Creativity & Craft рейтинг складається на основі балів, отриманих агентствами за нагороди на рекламних фестивалях і конкурсах протягом фестивального сезону. Список фестивалів і конкурсів встановлюються на один фестивальний сезон. Умовний початок і кінець сезону традиційно визначається датами Ukrainian Creative Awards.

    Рейтингові бали у Creativity & Craft ранкінгу отримують тільки учасники, зазначені у конкурсній заявці, тобто виключно ті, хто подав свою конкурсну роботу. Іншим агентствам і учасникам творчих команд бали не зараховуються. Залікові бали не дублюються і не діляться.

    Учасниками рейтингів можуть бути виключно рекламні компанії: агентства, студії, креативні департаменти компаній тощо. У рейтинги не потрапляють творчі персоналії, автори, незалежні креатори, які в свою чергу можуть бути учасниками рекламних фестивалів та конкурсів.

    ВРК затвердила 2 види рейтингів Creativity & Craft, що існують паралельно та незалежно один від одного:

    1) Національний рейтинг креативності, який розраховується за результатами виключно українських 3-х фестивалів:

    Festivals / Awards
    1 ADC*UA Awards
    2 Kyiv International Advertising Festival
    3 Ukrainian Design: The Very Best Of

    Всі нагороди розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти фестивалів. Фестивалям коефіцієнти не присвоюються.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2

    Bronze – 4

    Silver – 6

    Gold – 8

    Best of contest – 10

    Grand Prix – 15

    У випадку отримання агентством спеціальних нагород, до розрахунку рейтингу йде тільки спеціальна нагорода від журі = 1 бал. Спонсорські нагороди та глядацькі симпатії додаткових балів агентству не приносять.

    У випадку, якщо роботи із одної рекламної серії отримують декілька нагород в одному конкурсі (категорії), до рейтингу йде лише кращий результат – тобто, призові бали не сумуються.

    2) Міжнародний рейтинг креативності

    Міжнародний рейтинг креативності ВРК в основному визначається за списком міжнародних фестивалів рейтингу WARC Creative 100. В попередньому сезоні до рейтингу ВРК входили фестивалі глобального рівня рейтингу WARC Creative 100, а також фестивалі ADCE Awards та Epica Awards. В сезоні 2022-2023 до існуючого списку були додані два нові фестивалі – регіонального рівня рейтингу WARC Creative 100 – Eurobest, Golden Drum. 

    Міжнародний рейтинг ВРК в сезоні 2022-2023 складається з дев’яти фестивалів з такими коефіцієнтами: 

    Фестиваль/конкурс

    Коефіцієнт

    Cannes Lions     

    k=10

    D&AD              

    k=8

    The One Show

    k=6

    LIA                  

    k=4

    Clio                

    k=3

    ADCE Awards

    k=2

    Epica             

    k=2

    Eurobest    

    k=2

    Golden Drum

    k=1

    Всі нагороди розраховуються за такою системою присвоєння балів: Shortlist – 2, Bronze – 4, Silver – 6, Gold – 8, Best of contest – 10, Grand Prix – 15. 

    Новий креативний сезон 2022-2023 вступив в дію, починаючи з Cannes Lions 2022. Результати попереднього сезону були опубліковані нещодавно – деталі за посиланням.


    Рейтинги ефективності комунікаційних агентств України
    ________________________________________________________________

    1) Національний рейтинг ефективності комунікаційних агентств

    Рейтинг ефективності ВРК проводиться в кінці кожного року за результатами щорічної премії Effie Awards Ukraine та повністю відповідає міжнародними правилами рейтингів ефективності The Effie Index.

    Якщо проект стає фіналістом або переможцем Effie Awards Ukraine, то надана інформація про агентства буде використана для підрахунку рейтингу ефективності комунікаційних агентств України, а також буде надана Effie Worldwide для підрахунку глобального рейтингу ефективності The Effie Index.

    Система начислення балів для основних агентств за результатами EFFIE AWARDS UKRAINE:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Grand Prix – 12

    Крім основного агентства (заявника проекту), всі інші агентства-партнери, що працювали над проектом Effie Awards Ukraine (що став фіналістом/переможцем), якщо вони вказані в заявці як агентство-партнер (contributing agency), теж отримують бали, але з коефіцієнтом 0,5. Максимальна кількість агентств-партнерів - чотири команди.

    Система начислення балів для агентств-партнерів за результатами EFFIE AWARDS UKRAINE:

    Shortlist – 1
    Bronze – 2
    Silver – 3
    Gold – 4
    Grand Prix – 6

    Також за результатами всіх агентств, що входять до складу холдингів, розраховується РЕЙТИНГ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ.

    Крім цього, за результатами Effie Awards Ukraine підраховуються бали не тільки агентствам, а й рекламодавцям та брендам. Таким чином визначаються найефективніший рекламодавець року THE MOST EFFECTIVE MARKETER та найефективніший бренд року THE MOST EFFECTIVE BRAND.

    2) Також підраховуються бали для українських комунікаційних агентств за результатами їх участі у міжнародних програмах Effie. Всі нагороди розраховуються за тією ж єдиною системою присвоєння балів, без множення на коефіцієнти. Ці результати не додаються до національного рейтингу ефективності.


    Рейтинг комунікаційних агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice
    ______________________________________________________________

    Рейтинг комунікаційних агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice – це щорічне дослідження, що проводиться ВРК у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group.

    Основне запитання дослідження:

    Учасник дослідження (представник рекламодавця) має обрати 5 комунікаційних агентств-членів ВРК (або вказати свої варіанти агентств) у якості креативних/рекламно-комунікаційних партнерів для рішення креативних завдань, розробки та/або реалізації рекламних кампаній чи їх складових, в тому числі стратегічних рішень, ідей, digital комунікацій (включаючи розробку сайтів, додатків тощо), non-media, маркетингових та PR завдань, зйомки відеороликів і т.п.

    Дослідження проходить у формі анкетування: представникам рекламодавців (у переважній більшості - топ-менеджери, маркетинг директори або інші представники маркетинг відділів) запропоновано взяти участь в опитуванні та назвати агентства, які вони хотіли б бачити своїми партнерами для вирішення ряду комунікаційних завдань. Сам вибір передбачає ситуацію, що не накладає жодних обмежень за бюджетом, мережевими контрактами, конфліктом бізнес-інтересів або терміном проведення робіт тощо.

    Цільовою аудиторією опитування є представники умовних "ТОП-100 рекламодавців", які відповідають та/або впливають на вибір медійних та/або рекламно-комунікаційних агенцій для рекламних активностей рекламодавця.

    Метод опитування:

    Опитування проходить у декілька етапів та у різних формах (mix-mode: online опитування за персоналізованими посиланнями, включаючи особисте опитування на подіях ВРК):

  • опитування рекламодавців, що були членами журі Effie Awards Ukraine 2020, безпосередньо під час проведення суддівства;
  • опитування топ-рекламодавців за медіа-бюджетами: оцінка бюджету визначається, але не обмежується, на основі даних розміщення телевізійної та інтернет реклами;
  • опитування рекламодавців під час проведення дослідження Best Marketing Teams 2020;
  • опитування додаткового списку рекламодавців, що можуть бути запропоновані членами ВРК за фактом підтвердження відповідності рекламодавця медійним бюджетам.

  • Дослідження ADVERTISER`S CHOICE має на меті максимальне залучення більшого числа експертів/представників топ-рекламодавців задля формування кожною компанією єдиної найбільш точної оцінки. Тому кількість респондентів (представників рекламодавців) у межах однієї компанії не обмежується. Якщо в опитуванні бере участь більш одного представника від компанії, результати зважуються пропорційно (приклад: у дослідженні взяли участь три представника одного бренду, кожний відмічений респондентом вибір отримав понижуючу вагу 1/3).

    В дослідженні голосування носить анонімний характер. Тобто ВРК не розкриває інформацію, як і за які саме агентства голосує кожен представник рекламодавця. Але сам перелік експертів зі списків рекламодавців, що беруть участь у опитуванні, є відкритим.

    Результати дослідження підводяться за умови наявності відповідей від більшості респондентів - не менше ніж 50%+1 від визначеного переліку рекламодавців-учасників опитування.


    Рейтинг Комунікаційне агентство року
    ________________________________________________________________

    Рейтинг Комунікаційне агентство року складається за підсумками двох рейтингів: Національного рейтингу креативності і Національного рейтингу ефективності.

    У ньому беруть участь виключно агентства, що фігурують одночасно у двох рейтингах.

    Рейтинг розраховується за такими правилами:

  • за місця у обох рейтингах нараховуються такі бали:

  • 1 місце – 100 балів,
    2 місце – 90 балів,
    3 місце – 80 балів,
    4 місце – 70 балів,
    5 місце – 60 балів,
    6 місце – 50 балів,
    7 місце – 40 балів,
    8 місце – 30 балів,
    9 місце – 20 балів,
    10 місце – 10 балів,
    всі місця, що нижчі 10-го – по 5 балів

  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах креативності та ефективності, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах (ранки),

  • у випадку, якщо агентства розділяють одну позицію (місце) у рейтингах креативності чи ефективності, маючи одну і ту ж кількість балів, зараховується значення, що відповідає найбільш високому ранку.

    Наприклад, агентства ділять місця 5-7 з однаковою величиною балів в Національному рейтингу креативності: всі трьом агентствам за місце 5-7 буде нараховано по 60 балів до розрахунку рейтингу Агентство року,

  • для рейтингу Комунікаційне агентство року встановлюються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за двома рейтингами:

    Національний рейтинг креативності комунікаційних агентств – 50%,
    Національний рейтинг ефективності комунікаційних агентств – 50%,

    ∑=0,5* Creativity & Craft (5-100) + 0,5*Effectiveness(5-100)

  • Таким чином отриманий показник суми вноситься до рейтингу Комунікаційне агентство року і відповідно отримує своє місце (ранк).


    2. РЕЙТИНГИ МЕДІА АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

    ВРК визначила наступні рейтинги медіа агентств:

  • Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів,
  • Рейтинг ефективності медіа агентств України,
  • Рейтинг Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice,
  • Рейтинг Медіа Агентство року.

  • Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів
    ________________________________________________________________

    Рейтингування агентств відповідно до білінгів, проводиться в результаті досліджень, що виконуються дирекцією ВРК. Рейтинг має на меті показати розстановку сил full service media агентств, членів ВРК.

    Під бюджетом (billing) розуміється сума рекламних бюджетів клієнтів, що знаходяться у розпорядженні агентства. Тобто, в це поняття входять як безпосередньо грошовий оборот агентства, так і бюджети, які агентство тільки планує, а покупку медіа клієнт здійснює самостійно або через інше агентство. При цьому, у разі, якщо планування клієнтських бюджетів здійснюється одним медіа агентством, а грошовий оборот проходить через інше агентство, то такий білінг зараховується обом агентствам, але з різними коефіцієнтами.

    Бюджети носять виключно індикативний характер для визначення позицій агентств і є оціночними.

    Методика досліджень та збору ґрунтується на таких принципах:

  • збір даних по медіа, який повинен спиратися на об’єктивні дані моніторингів реклами незалежних галузевих дослідників,
  • для приведення до ринкових реалій отримані gross бюджети коригуються на основі коефіцієнтів / знижок, що залежать не тільки від медіа каналу, а й величини бюджету,
  • бюджети по розміщенню на медіа носіях, за якими немає підтвердження незалежного моніторингу, в рейтинг не включаються,
  • перед публікацією рейтингів обов’язковим є круглий стіл для обміну думками з низкою провідних учасників білінгових рейтингів.

  • Основними етапами дослідження є:

    1. Визначення середньозважених знижок за різними медіа каналами в залежності від розмірів клієнтського бюджету.

    2. Збір даних від агентств і їх верифікація.

    Всі медіа агентства повного циклу, що є членами ВРК, надають в дирекцію ВРК дані моніторингу реклами і самозаяви за немоніторинговими медіа каналами, з розподілом за медіа, видам послуг (баінг, планування, комплекс), часом кампанії для кожного зі своїх клієнтів. Дані надаються на умовах конфіденційності та у такій формі, що не порушує NDA.

    Отримана зведена таблиця стає предметом обговорення експертів, що представляють найбільші медіа агентства, які задають зустрічні питання і звіряють отримані відповіді зі своїми внутрішніми даними і знаннями.

    3. Отримання підсумкового ранкінгу медіа агентств.

    Білінги медіа агентств, зазначені в рейтингу, носять індикативний характер. Методика рейтингу не дозволяє отримати більш точні значення білінгів, наблизивши їх до реальних бухгалтерських документів, однак цілком вирішує своє основне завдання – представити загальну розстановку сил на агентському медіа ринку.


    Рейтинги ефективності медіа агентств України ________________________________________________________________

    Рейтинг ефективності медіа агентств проводиться за тими ж принципами та паралельно з Рейтингом ефективності комунікаційних агентств за результатами щорічної премії Effie Awards Ukraine - див. Рейтинг ефективності комунікаційних агентств.


    Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice
    ________________________________________________________________

    Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice – це дослідження, яке проводиться одночасно з дослідженням для комунікаційних агентств.

    Учасники дослідження (представники рекламодавців) мають обрати 5 медіа агентств-членів ВРК (або вказати свої варіанти агентств) у якості медіа партнерів. Це можуть бути full service медіа агентства, що займаються розробкою медіа стратегій, плануванням, баінгом та іншими медіа завданнями, в тому числі digital.

    Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця проводиться за однаковими правилами з дослідженням для комунікаційних агентств - див. Рейтинг комунікаційних агентств Вибір рекламодавця


    Рейтинг Медіа агентство року
    ________________________________________________________________

    Рейтинг складається за підсумками трьох рейтингів:

  • Рейтингу медіа агентств відповідно до їх річних білінгів,
  • Національного рейтингу ефективності
  • Рейтингу медіа агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice

  • У ньому беруть участь виключно агентства, що фігурують одночасно у трьох рейтингах.

    Рейтинг розраховується за такими правилами:

  • результатом кожного з трьох рейтингів вважається № місця (ранк) в рейтингу,
  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах,
  • для рейтингу Медіа агентство року встановлюються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за трьома рейтингами:

  • Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів – 50%,

    Національний рейтинг ефективності медіа агентств – 25%,

    Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця – 25%


    =0,5*BillingsRank + 0,25*Effie Rank + 0,25*Advertiser`s ChoiceRank

    Таким чином, отриманий показник суми вноситься до рейтингу Медіа агентство року і відповідно отримує своє місце (ранк): значення, що дорівнює або є найближчим до «1» отримує найвищу позицію, всі інші бали у порядку зростання займають відповідно нижчі місця рейтингу.

    Quota

    Position in:

    MAG points

    MAG ranking position

    Billings

    Effie

    Advertiser’s Choice

    50%

    25%

    25%

    Position

    Агентство A

    1

    1

    2

    1,25

    1

    Агентство B

    2

    4

    1

    2,25

    2

    Агентство C

    3

    7

    5

    4,5

    5

    Агентство E

    4

    2

    3

    3,25

    3

    Агентство F

    5

    3

    4

    4,25

    4


    3. РЕЙТИНГ VIDEO PRODUCTION СТУДІЙ

    ВРК щорічно в кінці креативного сезону за результатами Ukrainian Creative Awards підводить підсумки для продакшн-студій України.

    Даний рейтинг розраховується за наявності двох cкладових:

  • бали за нагороди, які отримали студії, що були саме учасниками Ukrainian Creative Awards, тобто подавали роботи, що отримали нагороди;
  • бали за нагороди в конкурсах FILM CRAFT, FILM, TV/PROMO & FILM MOTION GRAPHICS отримують студії за роботи, що не були зареєстровані від продакшн-студії, але студія, що вказана в кредитсах, була учасниками Ukrainian Creative Awards.

  • Всі нагороди для продакшн-студій розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10

    У випадку отримання спеціальних нагород, до розрахунку рейтингу йде тільки спеціальна нагорода від журі = 1 бал. Спонсорські нагороди та глядацькі симпатії додаткових балів агентству не приносять.


    4. РЕЙТИНГИ РЕКЛАМОДАВЦІВ BEST MARKETING TEAMS

    ВРК у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group щорічно проводять дослідження рекламно-комунікаційного ринку, що визначає імена кращих маркетинг-команд України.

    Рейтинги маркетингових команд визначаються за різними галузевими категоріями, що кореспондуються з продуктовими категоріями конкурсу Effie Awards Ukraine.

    Рейтинг розраховується:

  • на основі балів, отриманих агентствами для своїх клієнтів за нагороди на рекламних фестивалях і конкурсах протягом фестивального сезону, що входять до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств.
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти. У свою чергу отримані відповідні бали переходять до відповідних клієнтів агентства.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10
    Grand Prix – 15

  • на основі балів, отриманих рекламодавцями за нагороди на Effie Awards Ukraine.
    Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів.

  • Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Grand Prix – 12

  • на основі рейтингу медійних бюджетів: показники WGRP для телебачення, офіційно надані Індустріальним Телевізійним Комітетом, та показники GRP для інтернету, офіційно надані KANTAR Україна. До розрахунку береться період дослідження: липень минулого року – червень поточного року включно.

  • на основі дослідження-опитування представників маркетинг-команд рекламодавців стосовно кількості іміджевих і промокампаній, частки маркетингового бюджету, що виділяється на рекламно-комунікаційну активність тощо.

  • Всі вищевказані показники окремо зводяться, в результаті чого за кожним показником (критерієм) складається окремий рейтинг рекламодавців в рамках кожної галузевої категорії, яка відповідає сфері діяльності того чи іншого рекламодавця.


    Далі розраховується кількість балів за місця у рейтингах за критеріями:

  • за місця у рейтингах нараховуються такі бали:

  • 1 місце – 100 балів,
    2 місце – 90 балів,
    3 місце – 80 балів,
    4 місце – 70 балів,
    5 місце – 60 балів,
    6 місце – 50 балів,
    7 місце – 40 балів,
    8 місце – 30 балів,
    9 місце – 20 балів,
    10 місце – 10 балів,
    всі місця, що нижчі 10-го – по 5 балів

  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах (ранки),

  • у випадку, якщо рекламодавці розділяють одну позицію (місце) у рейтингу, зараховується значення, що відповідає найбільш високому ранку.

    Наприклад, клієнти ділять місця 5-7 з однаковою величиною балів в рейтингу ефективності: всі трьом за місце 5-7 буде нараховано по 60 балів.

  • Далі розраховуються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за всіма показниками.

    Зведення балів за вищевказаними критеріями:

    Назва критерію

    Назва джерела
    даних

    Вага критерію

    WGRP

    Дані ІТК

    10%

    GRP INTERNET

    ДАНІ KANTAR УКРАЇНА

    10%

    Кількість іміджевих кампаній
    рекламодавця

    Опитування

    10%

    Кількість промокампаній рекламодавця

    Опитування

    10%

    Бали, отримані на EFFIE AWARDS UKRAINE

    Дані рейтингу ефективності рекламодавців України
    THE MOST EFFECTIVE MARKETER

    30%

    Бали, отримані на креативних фестивалях

    Дані Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств України

    20%

    Частка маркетинг-бюджету рекламодавця, що виділена на рекламно-комунікаційну активність

    Опитування

    10%

    Рекламодавці стають учасниками рейтингу тільки за умови наявності результатів мінімум у двох критеріях:

  • наявності балів, отриманих на Effie Awards Ukraine, або креативних фестивалях
  • наявності рекламодавця у рейтингу медійних бюджетів (показники WGRP для телебачення та GRP для інтернету), або наявності рекламодавця у результатах опитування.

  • Загалом рейтинг будується на підставі балів, одержаних рекламодавцем за всіма критеріями рейтингу, шляхом додавання всіх результатів. За відсутності одного з критеріїв в розрахунок іде значення «0» за цим критерієм. У підсумку виходить остаточний бал, який вноситься до рейтингу кожної галузевої категорії і відповідно отримує своє місце (ранк).

    У підсумковий залік рейтингу Best Marketing Teams включаються тільки ті галузеві категорії, в яких маркетингові команди - переможці, набрали не менше 50% балів. Крім переможців, до рейтингу включено маркетингові команди, які набрали не менше 40% балів рейтингу в категорії.

    5. НАГОРОДА ЛЕВ РЕКЛАМИ

    ВРК впроваджує нові нагороди – відзначатиме найбільш нагороджуваних українських рекламістів:

    • Лев Реклами. Найефективніший
    • Лев Реклами. Найкреативніший

    Лев Реклами. Найефективніший
    ___________________________________________________

    Нагородою «Лев Реклами. Найефективніший» буде відзначений керівник чи CEO комунікаційного агентства за результатами щорічної премії Effie Awards Ukraine. Але нагороду отримає не агентство, а особистість. Нагорода започаткована брендом «Львівське».

    Процес визначення переможця буде повністю відповідати системі нарахування балів, що застосовуються при підрахунку результатів участі агентств в Effie Awards Ukraine. Якщо проект стає фіналістом або переможцем Effie Awards Ukraine, то надана інформація від агентства про ім’я керівника чи CEO буде використана для підрахунку даного рейтингу.

    Керівник чи CEO комунікаційного агентства (усіх напрямів або спеціалізацій), чиє ім'я найчастіше буде фігурувати в кредитсах кейсів-переможців і за підрахунками набере найбільшу кількість балів, – і стане володарем статуетки «Лев Реклами. Найефективніший».

    Система начислення балів для нагороди «Лев Реклами. Найефективніший» за результатами Effie Awards Ukraine:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Grand Prix – 12

    У випадку, коли фіналістом чи переможцем стає агентство-партнер (не заявник проекту, а агентство, що працювало над проектом разом з основним агентством), то керівник чи CEO отримає бали з коефіцієнтом 0,5.

    Переможець «Лев Реклами. Найефективніший» буде оголошений на Церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine в кінці кожного року разом з рейтингами ефективності агентств, рекламно-комунікаційних груп, рекламодавців та брендів.

    Лев Реклами. Найкреативніший
    ___________________________________________________

    Нагородою «Лев Реклами. Найкреативніший» буде відзначений креативний директор комунікаційного агентства за підсумками Ukrainian Creative Awards.

    Даний рейтинг технічно влаштований так само, як і Національний рейтинг креативності та майстерності комунікаційних агентств України. Рейтинг складається на основі балів, отриманих агентствами за нагороди на рекламних фестивалях Ukrainian Creative Awards.

    Рейтингові бали у «Лев Реклами. Найкреативніший» отримують тільки креативні директори, зазначені у конкурсній заявці, тобто виключно ті, хто подав свою конкурсну роботу.

    Учасниками рейтингу можуть бути виключно креативні директори рекламних компаній (агентства, студії, тощо). До рейтингу не потрапляють творчі персоналії, автори, незалежні креатори, які в свою чергу можуть бути учасниками рекламних фестивалів та конкурсів.

    Рейтинг розраховується за результатами виключно 3-х фестивалів Ukrainian Creative Awards, а саме Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, ADC*UA Awards та Ukrainian Design: The Very Best Of. Всі нагороди розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти фестивалів. Фестивалям коефіцієнти не присвоюються.

    Система начислення балів для нагороди «Лев Реклами. Найкреативніший» за результатами Ukrainian Creative Awards:

    Shortlist – 2

    Bronze – 4

    Silver – 6

    Gold – 8

    Best of contest – 10

    Grand Prix – 15

    Переможець «Лев Реклами. Найкреативніший» буде нагороджений в рамках події Ukrainian Creative Stories.

     

     

    Список фестивалів креативності

    1. Національний рейтинг креативності вираховується за результатами виключно українських фестивалів:

    Festivals / Awards
    1 ADC*UA Awards
    2 Kyiv International Advertising Festival
    3 Ukrainian Design: The Very Best Of

    Всі нагороди мають єдину цінність, коефіцієнти "складності" фестивалів не застосовуються.


    2. Міжнародний рейтинг креативності визначається за списком міжнародних фестивалів рейтингу WARC Creative 100, до якого додаються фестивальні бали, отримані на ADC Europe і Epica Awards.
    В поточному сезоні діє методика для Міжнародного рейтингу креативності, яка включає врахування коефіцієнтів фестивалів.

    Таким чином, в міжнародному рейтингу беруть участь тільки такі глобальні фестивалі:

    Фестиваль/конкурс

    Коефіцієнт

    Cannes Lions     

    k=10

    D&AD              

    k=8

    The One Show

    k=6

    LIA                  

    k=4

    Clio                

    k=3

    ADCE Awards

    k=2

    Epica             

    k=2

    Eurobest    

    k=2

    Golden Drum

    k=1

    Система начислення балів: Shortlist – 2, Bronze – 4, Silver – 6, Gold – 8, Best of contest – 10, Grand Prix – 15.

    Новина з деталями за посиланням.

    Обидва рейтинги креативності та майстерності - Національний і Міжнародний - існують паралельно і незалежно один від одного.



    Рейтинг діджитал агенцій та компаній, що надають послуги у сфері діджитал за 2021 рік
    за методологією IAB Україна

    максимум балів для 1 агенції в 1 категорії - 10 000

    МЕДІА          
      Фінансова стійкість Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ Присвоєно місце  
    MixDigital Ukraine підтверджена верифікований 8508 1  
    iplace підтверджена верифікований 7775 2  
    NEOS підтверджена верифікований 7344 3  
    Initiative (RAZOM GROUP) підтверджена верифікований 7293 4  
    UM (RAZOM GROUP) підтверджена верифікований 6831 5  
    NCG DIEVO підтверджена верифікований 6372 6  
    Promodo підтверджена верифікований 6266 7  
    Isobar Ukraine підтверджена верифікований 5824 8  
    iProspect Ukraine (dentsu) підтверджена верифікований 5658 9  
    Havas (RAZOM GROUP) підтверджена верифікований 5187 10  
    Havas Digital Kyiv підтверджена неверифікований 4312 11  
    AMS agency підтверджена верифікований 3930 12  
    Twiga Digital Ukraine підтверджена верифікований 3390 13  
    HASHTAG підтверджена верифікований 3141 14  
    МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАІНГ підтверджена верифікований 2865 15  
    Sasquatch Digital підтверджена верифікований 2498 16  
    Doris підтверджена верифікований 2008 17  
    Ланет CLICK не підтверджена неверифікований 1869 18  
    SIGMA не підтверджена неверифікований 1242 19  
    PROdigital agency підтверджена верифікований 1226 20  
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ       20  
               
    ПЕРФОМАНС          
      Фінансова стійкість Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ Присвоєно місце  
    Promodo підтверджена верифікований 9359 1  
    Netpeak підтверджена верифікований 8764 2  
    Webpromo підтверджена верифікований 8157 3  
    Performics Ukraine підтверджена верифікований 6899 4  
    MixDigital Ukraine підтверджена верифікований 6658 5  
    iProspect Ukraine (dentsu) підтверджена верифікований 6441 6  
    iplace підтверджена верифікований 5669 7  
    NCG DIEVO підтверджена верифікований 4957 8  
    UM (RAZOM GROUP) підтверджена верифікований 4847 9  
    MEDIAHEAD підтверджена верифікований 4568 10  
    NEOS підтверджена верифікований 4344 11  
    Initiative (RAZOM GROUP) підтверджена верифікований 4297 12  
    Svitsoft підтверджена верифікований 3514 13  
    МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАІНГ підтверджена верифікований 3368 14  
    SODA підтверджена верифікований 3169 15  
    Sense Production, e-commerce agency підтверджена верифікований 2337 16  
    Ланет CLICK не підтверджена неверифікований 2183 17  
    ARTJOKER підтверджена верифікований 1539 18  
    PlanNet (Serviceplan Group) підтверджена верифікований 1342 19  
    SIGMA не підтверджена неверифікований 101 20  
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ       20  
               
    КОНТЕНТ          
      Фінансова стійкість Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ Присвоєно місце  
    Postmen підтверджена верифікований 6905 1  
    Publicis Groupe Content підтверджена верифікований 5827 2  
    WhyNot? Enot підтверджена верифікований 5744 3  
    VIVID підтверджена верифікований 5654 4  
    Isobar Ukraine підтверджена верифікований 5308 5  
    [isdgroup] підтверджена верифікований 5242 6  
    Promodo підтверджена верифікований 4875 7  
    Havas Digital Kyiv підтверджена неверифікований 4388 8  
    Twiga Digital Ukraine підтверджена верифікований 4247 9  
    SODA підтверджена верифікований 3470 10  
    HASHTAG підтверджена верифікований 3309 11  
    Sasquatch Digital підтверджена верифікований 3265 12  
    Senate agency не підтверджена верифікований 3056 13  
    Kiwi agency підтверджена верифікований 3054 14  
    Doris підтверджена верифікований 2676 15  
    PlanNet (Serviceplan Group) підтверджена верифікований 2162 16  
    Sparkle Design підтверджена неверифікований 1772 17  
    SIGMA не підтверджена неверифікований 646 18  
    Wideworks не підтверджена неверифікований 345 19  
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ       19  
               
    ДАТА І АНАЛІТИКА          
      Фінансова стійкість Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ Присвоєно місце  
    Promodo підтверджена верифікований 7214 1  
    MixDigital Ukraine підтверджена верифікований 7173 2  
    iProspect Ukraine (dentsu) підтверджена верифікований 6816 3  
    Publicis Groupe Data Science підтверджена верифікований 5937 4  
    Initiative (RAZOM GROUP) підтверджена верифікований 5687 5  
    UM (RAZOM GROUP) підтверджена верифікований 4608 6  
    МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАІНГ підтверджена верифікований 4296 7  
    Havas Digital Kyiv підтверджена неверифікований 3837 8  
    Solar Digital не підтверджена неверифікований 1973 9  
    Ланет CLICK не підтверджена неверифікований 1642 10  
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ       10  
               
    ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОСЛУГИ          
      Фінансова стійкість Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ Присвоєно місце  
    Postmen підтверджена верифікований 7450 1  
    CF.Digital підтверджена верифікований 6796 2  
    iplace підтверджена верифікований 5199 3  
    MOKO підтверджена верифікований 5114 4  
    Promodo підтверджена верифікований 5091 5  
    [isdgroup] підтверджена верифікований 5076 6  
    Rockets. Growth R&D підтверджена верифікований 5069 7  
    Isobar Ukraine підтверджена верифікований 5025 8  
    NCG DIEVO підтверджена верифікований 4246 9  
    MEDIAHEAD підтверджена верифікований 3955 10  
    New Strategies Group підтверджена верифікований 3632 11  
    Havas Digital Kyiv підтверджена неверифікований 3604 12  
    Twiga Digital Ukraine підтверджена верифікований 3585 13  
    NEOS підтверджена верифікований 3559 14  
    VIVID підтверджена верифікований 3500 15  
    AMS agency підтверджена верифікований 3059 16  
    Sparkle Design підтверджена неверифікований 2991 17  
    SODA підтверджена верифікований 2932 18  
    DL agency підтверджена верифікований 2851 19  
    HASHTAG підтверджена верифікований 2721 20  
    Sasquatch Digital підтверджена верифікований 2556 21  
    Doris підтверджена верифікований 2174 22  
    Sense Production, e-commerce agency підтверджена верифікований 1922 23  
    Ланет CLICK не підтверджена неверифікований 1823 24  
    Kiwi agency підтверджена верифікований 1727 25  
    PlanNet (Serviceplan Group) підтверджена верифікований 1563 26  
    SIGMA не підтверджена неверифікований 830 27  
    Solar Digital не підтверджена неверифікований 795 28  
    Wideworks не підтверджена неверифікований 307 29  
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ       29  
       
    ІНФЛЮЕНСЕР МАРКЕТИНГ          
      Фінансова стійкість Бюджет Приєднання до Етичного кодексу інфлюенсерів IAB ВСЬОГО БАЛІВ Присвоєно місце
    WhyNot? Enot підтверджена верифікований так 8460 1
    AIR Brands підтверджена верифікований так 7907 2
    Media Maker (dentsu) підтверджена верифікований так 7005 3
    Burda Media Influencer підтверджена верифікований так 6504 4
    MEDIAHEAD підтверджена верифікований так 6285 5
    Publicis Groupe Content підтверджена верифікований так 6190 6
    Promodo підтверджена верифікований так 6174 7
    VIVID підтверджена верифікований так 6059 8
    MOKO підтверджена верифікований так 5966 9
    Initiative (RAZOM GROUP) підтверджена верифікований так 5506 10
    Senate agency не підтверджена верифікований ні 5351 11
    Twiga Digital Ukraine підтверджена верифікований так 5119 12
    Havas Digital Kyiv підтверджена неверифікований ні 5067 13
    Sasquatch Digital підтверджена верифікований так 4512 14
    HASHTAG підтверджена верифікований так 4147 15
    NCG DIEVO підтверджена верифікований так 4048 16
    AMS agency підтверджена верифікований так 3841 17
    PlanNet (Serviceplan Group) підтверджена верифікований так 3018 18
    Doris підтверджена верифікований так 1850 19
    SIGMA не підтверджена неверифікований ні 200 20
    Wideworks не підтверджена неверифікований ні 50 21
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ         21
               
    ДІДЖИТАЛ РОЗРОБКА          
      Фінансова стійкість Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ Присвоєно місце  
    Vintage підтверджена верифікований 8203 1  
    CF.Digital підтверджена верифікований 5524 2  
    Linecore підтверджена неверифікований 4747 3  
    [isdgroup] підтверджена верифікований 4565 4  
    Postmen підтверджена верифікований 4474 5  
    Promodo підтверджена верифікований 4046 6  
    Sparkle Design підтверджена неверифікований 3983 7  
    ARTJOKER підтверджена верифікований 3748 8  
    Sense Production, e-commerce agency підтверджена верифікований 3276 9  
    SEVENTEAM підтверджена верифікований 3127 10  
    INCREATE підтверджена верифікований 2821 11  
    DL agency підтверджена верифікований 2785 12  
    МЕДІА ПАРТНЕРСТВО БАІНГ підтверджена верифікований 2510 13  
    Doris підтверджена верифікований 1935 14  
    PlanNet (Serviceplan Group) підтверджена верифікований 1546 15  
    VIS-A-VIS digital outsourcing підтверджена неверифікований 1345 16  
    Solar Digital не підтверджена неверифікований 1015 17  
    ZORELiT не підтверджена неверифікований 83 18  
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ       18  
               
    SMM          
      Фінансова стійкість Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ Присвоєно місце  
    MOKO підтверджена верифікований 8475 1  
    Promodo підтверджена верифікований 7867 2  
    New Strategies Group підтверджена верифікований 6214 3  
    HASHTAG підтверджена верифікований 6152 4  
    Sasquatch Digital підтверджена верифікований 6097 5  
    Postmen підтверджена верифікований 5844 6  
    SODA підтверджена верифікований 5585 7  
    AMS agency підтверджена верифікований 5440 8  
    Publicis Groupe Content підтверджена верифікований 5310 9  
    Senate agency не підтверджена верифікований 5134 10  
    Twiga Digital Ukraine підтверджена верифікований 5102 11  
    Kiwi agency підтверджена верифікований 4544 12  
    Havas Digital Kyiv підтверджена неверифікований 4397 13  
    VIVID підтверджена верифікований 4095 14  
    PlanNet (Serviceplan Group) підтверджена верифікований 3717 15  
    Doris підтверджена верифікований 3584 16  
    Ланет CLICK не підтверджена неверифікований 2938 17  
    ARTJOKER підтверджена верифікований 842 18  
    SIGMA не підтверджена неверифікований 545 19  
    Wideworks не підтверджена неверифікований 290 20  
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ       20  
             

     

    Рейтинг діджитал агенцій та компаній, що надають послуги у сфері діджитал за 2020 рік
    за методологією IAB Україна

    максимум балів для 1 агенції в 1 категорії - 10 000

    МЕДІА
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      Initiative (RAZOM GROUP) верифіковано 8245 1
      MixDigital Ukraine верифіковано 8073 2
      iplace верифіковано 7513 3
      Isobar Ukraine (dentsu Ukraine) верифіковано 7073 4
      UM (RAZOM GROUP) верифіковано 6653 5
      NEOS верифіковано 6561 6
      Promodo верифіковано 6554 7
      NCG DIEVO верифіковано 6490 8
      iProspect Ukraine (dentsu Ukraine) верифіковано 6430 9
      Havas Media (RAZOM GROUP) верифіковано 6133 10
      Digital Chain верифіковано 5983 11
      TWIGA Digital верифіковано 5763 12
      Havas Digital Kyiv верифіковано 5647 13
      SIGMA верифіковано 5462 14
      AMS agency не верифіковано 5300 15
      Медіа Партнерство Баїнг верифіковано 4909 16
      HASHTAG верифіковано 4784 17
      Adwork верифіковано 4691 18
      Svitsoft верифіковано 4359 19
      MokCo верифіковано 4310 20
      Wideworks верифіковано 4021 21
      PROdigital agency верифіковано 3437 22
      Webpromo не верифіковано 3189 23
      Sasquatch Digital верифіковано 3158 24
      Hoshva PR&DGTL верифіковано 2969 25
      Doris Adv верифіковано 2450 26
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 26
             
    ПЕРФОМАНС
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      Promodo верифіковано 9076 1
      Netpeak верифіковано 8863 2
      Performics (Publicis Groupe) верифіковано 7165 3
      iProspect Ukraine (dentsu Ukraine) верифіковано 6772 4
      MixDigital Ukraine верифіковано 6313 5
      iplace верифіковано 5952 6
      Initiative (RAZOM GROUP) верифіковано 5916 7
      NCG DIEVO верифіковано 5228 8
      Adwork верифіковано 4884 9
      UM (RAZOM GROUP) верифіковано 4839 10
      NEOS верифіковано 4682 11
      Медіа Партнерство Баїнг верифіковано 4282 12
      SODA верифіковано 4166 13
      Mediahead верифіковано 4087 14
      SIGMA верифіковано 4066 15
      Havas Media (RAZOM GROUP) верифіковано 3897 16
      Digital Chain верифіковано 3579 17
      Svitsoft верифіковано 3469 18
      Webpromo не верифіковано 2970 19
      Sasquatch Digital верифіковано 2872 20
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 20
             
    КОНТЕНТ
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      [isdgroup] верифіковано 7494 1
      Isobar Ukraine (dentsu Ukraine) верифіковано 6286 2
      TWIGA Digital верифіковано 5868 3
      MokCo верифіковано 5825 4
      Performics (Publicis Groupe) верифіковано 5645 5
      Promodo верифіковано 5638 6
      New Strategies Group верифіковано 4699 7
      WhyNot? Enot верифіковано 4670 8
      VIVID верифіковано 4634 9
      HASHTAG верифіковано 4541 10
      Adwork верифіковано 4325 11
      SODA верифіковано 4133 12
      Mediahead верифіковано 3984 13
      Artjoker верифіковано 3423 14
      Hoshva PR&DGTL верифіковано 3367 15
      Wideworks верифіковано 3311 16
      Sasquatch Digital верифіковано 2925 17
      Plan.Net верифіковано 2331 18
      Sparkle Design не верифіковано 1000 19
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 19
             
    ДАТА І АНАЛІТИКА
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      MixDigital Ukraine верифіковано 8374 1
      Initiative (RAZOM GROUP) верифіковано 7308 2
      iProspect (dentsu Ukraine) верифіковано 6215 3
      UM (RAZOM GROUP) верифіковано 6123 4
      Медіа Партнерство Баїнг верифіковано 5473 5
      Artjoker верифіковано 3968 6
      Havas Media (RAZOM GROUP) верифіковано 3271 7
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 7
             
    ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОСЛУГИ
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      [isdgroup] верифіковано 7637 1
      Rockets. Growth R&D верифіковано 6278 2
      Isobar (dentsu Ukraine) верифіковано 6078 3
      Havas Digital Kyiv верифіковано 5633 4
      iplace верифіковано 5440 5
      CF.Digital не верифіковано 5370 6
      TWIGA Digital верифіковано 5223 7
      NCG DIEVO верифіковано 4909 8
      SKYKILLERS верифіковано 4750 9
      NEOS верифіковано 4740 10
      AMS agency не верифіковано 4352 11
      VIVID верифіковано 4321 12
      HASHTAG верифіковано 4225 13
      Solar Digital верифіковано 4058 14
      SIGMA верифіковано 3984 15
      Digital Chain верифіковано 3826 16
      New Strategies Group верифіковано 3797 17
      Wideworks верифіковано 3341 18
      Mediahead верифіковано 3297 19
      Hoshva PR&DGTL верифіковано 3288 20
      Doris Adv верифіковано 3186 21
      SODA верифіковано 2892 22
      Sense Production, e-commerce agency верифіковано 2871 23
      nextpage.agency верифіковано 2437 24
      Plan.Net верифіковано 2049 25
      DL Agency верифіковано 1946 26
      Sparkle Design не верифіковано 1364 27
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 27
             
    Інфлюенсер маркетинг
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      WhyNot? Enot верифіковано 8290 1
      AIR Brands верифіковано 8278 2
      Performics (Publicis Groupe) верифіковано 7843 3
      TWIGA Digital верифіковано 7108 4
      Burda Media Influencer верифіковано 6434 5
      Promodo верифіковано 6326 6
      MokCo верифіковано 6266 7
      Media Maker (dentsu Ukraine) верифіковано 5921 8
      Havas Digital Kyiv верифіковано 5624 9
      HASHTAG верифіковано 5545 10
      VIVID верифіковано 5542 11
      NCG DIEVO верифіковано 5401 12
      AMS agency не верифіковано 5115 13
      Mediahead верифіковано 4933 14
      SIGMA верифіковано 4902 15
      Digital Chain верифіковано 4856 16
      Wideworks верифіковано 4615 17
      Plan.Net верифіковано 3748 18
      Sasquatch Digital верифіковано 3689 19
      Hoshva PR&DGTL верифіковано 3380 20
      Doris Adv верифіковано 1430 21
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 21
             
    Діджитал розробка
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      Vintage верифіковано 5746 1
      [isdgroup] верифіковано 5514 2
      Artjoker верифіковано 4565 3
      Solar Digital верифіковано 4458 4
      CF.Digital не верифіковано 4328 5
      SEVENTEAM верифіковано 3919 6
      Linecore не верифіковано 3917 7
      DesignPlanet верифіковано 3461 8
      Sense Production, e-commerce agency верифіковано 3337 9
      INCREATE верифіковано 3129 10
      Svitsoft верифіковано 2840 11
      SKYKILLERS верифіковано 2773 12
      Sparkle Design не верифіковано 2500 13
      DL Agency верифіковано 2270 14
      nextpage.agency верифіковано 1853 15
      DDA Production верифіковано 1537 16
      VIS-A-VIS не верифіковано 1493 17
      Doris Adv верифіковано 1375 18
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 18

    Методологія рейтингування за посиланням.