Рейтинги ВРК та методика розрахунку


Рейтингування учасників рекламно-комунікаційного ринку України є однією з складових місії Всеукраїнської Рекламної Коаліції (ВРК), що спрямована на розвиток рекламно-комунікаційної індустрії країни.

Рейтинги ВРК також мають на меті допомагати учасникам ринку у виборі креативних та медіа партнерів, популярізувати найновітніші та найефективніші рекламні технології, а також сприяти появі нових талановитих імен в рекламній індустрії.

ВРК визначає наступні види рейтингів:

1. РЕЙТИНГИ КОМУНІКАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

До комунікаційних агентств в інтересах даного рейтингу відносяться всі агентства рекламно-комунікаційного ринку України, які спеціалізуються на розробці креативних стратегій, ідей, брендів, виконанню різноманітних рекламних, дизайнерських, маркетингово-сервісних, digital, PR, тощо кампаній та рішень.

2. РЕЙТИНГИ МЕДІА АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

Учасниками цих рейтингів є full service медіа агентства, що займаються розробкою медіа стратегій, плануванням, баінгом тощо.

3. РЕЙТИНГ VIDEO PRODUCTION СТУДІЙ

Спеціалізований для продакшн-студій України рейтинг за щорічними підсумками Ukrainian Creative Awards.

4. РЕЙТИНГИ РЕКЛАМОДАВЦІВ BEST MARKETING TEAMS

Рейтинги найкращих маркетингових команд України, що визначаються за різними галузевими категоріями


Методика розрахунку рейтингів

1. РЕЙТИНГИ КОМУНІКАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

ВРК визначила наступні рейтинги для комунікаційних агентств:

  • Рейтинги креативності та майстерності комунікаційних агентств України/Creativity & Craft ratings/,
  • Рейтинг ефективності комунікаційних агентств України,
  • Рейтинг Вибір рекламодавця /Advertiser`s Choice/,
  • Рейтинг Комунікаційне Агентство року.


  • Рейтинги креативності та майстерності комунікаційних агентств України
    ________________________________________________________________

    Creativity & Craft рейтинг складається на основі балів, отриманих агентствами за нагороди на рекламних фестивалях і конкурсах протягом фестивального сезону. Список фестивалів і конкурсів встановлюються на один фестивальний сезон. Умовний початок і кінець сезону традиційно визначається датами Ukrainian Creative Awards.

    Рейтингові бали у Creativity & Craft ранкінгу отримують тільки учасники, зазначені у конкурсній заявці, тобто виключно ті, хто подав свою конкурсну роботу. Іншим агентствам і учасникам творчих команд бали не зараховуються. Залікові бали не дублюються і не діляться.

    Учасниками рейтингів можуть бути виключно рекламні компанії: агентства, студії, креативні департаменти компаній тощо. У рейтинги не потрапляють творчі персоналії, автори, незалежні креатори, які в свою чергу можуть бути учасниками рекламних фестивалів та конкурсів.

    ВРК затвердила 2 види рейтингів Creativity & Craft, що існують паралельно та незалежно один від одного:

    1) Національний рейтинг креативності, який розраховується за результатами виключно українських 4-х фестивалів:

    Festivals / Awards
    1 ADC*UA Awards
    2 Ukrainian Design: The Very Best Of
    3 Wow Done Awards
    4 КМФР

    Всі нагороди розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти фестивалів. Фестивалям коефіцієнти не присвоюються.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2

    Bronze – 4

    Silver – 6

    Gold – 8

    Best of contest – 10

    Grand Prix – 15

    У випадку отримання агентством спеціальних нагород, до розрахунку рейтингу йде тільки спеціальна нагорода від журі = 1 бал. Спонсорські нагороди та глядацькі симпатії додаткових балів агентству не приносять.

    У випадку, якщо роботи із одної рекламної серії отримують декілька нагород в одному конкурсі (категорії), до рейтингу йде лише кращий результат – тобто, призові бали не сумуються.

    2) Міжнародний рейтинг креативності, що визначається за списком міжнародних фестивалів рейтингу WARC Creative 100, до якого додаються фестивальні бали, отримані на ADC Europe та Epica Awards.

    Таким чином, в міжнародному рейтингу беруть участь тільки такі глобальні фестивалі:

    Festivals / Awards
    1 Cannes Lions International Festival of Creativity
    2 ADC Europe
    3 Clio Awards
    4 D&AD
    5 London International Awards (LIA)
    6 The One Show
    7 Epica

    Всі нагороди також будуть розраховуватись за тією ж єдиною системою присвоєння балів, і також без множення на коефіцієнти.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10
    Grand
    Prix – 15

    Перемоги українських агентств у всіх інших численних фестивалях і конкурсах, починаючи з 2020 року не будуть враховуватися в рейтингах креативності ВРК.

    Обидва рейтинги креативності та майстерності, Національний і Міжнародний, існують паралельно і незалежно один від одного. При цьому, додаткову вагу Національному рейтингу креативності додає той факт, що дані саме цього рейтингу будуть враховані в підсумковому рейтингу - Комунікаційне агентство року.


    Рейтинги ефективності комунікаційних агентств України
    ________________________________________________________________

    1) Національний рейтинг ефективності комунікаційних агентств

    Рейтинг ефективності ВРК проводиться в кінці кожного року за результатами щорічної премії Effie Awards Ukraine та повністю відповідає міжнародними правилами рейтингів ефективності The Effie Index.

    Якщо проект стає фіналістом або переможцем Effie Awards Ukraine, то надана інформація про агентства буде використана для підрахунку рейтингу ефективності комунікаційних агентств України, а також буде надана Effie Worldwide для підрахунку глобального рейтингу ефективності The Effie Index.

    Система начислення балів для основних агентств за результатами EFFIE AWARDS UKRAINE:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Grand Prix – 12

    Крім основного агентства (заявника проекту), всі інші агентства-партнери, що працювали над проектом Effie Awards Ukraine (що став фіналістом/переможцем), якщо вони вказані в заявці як агентство-партнер (contributing agency), теж отримують бали, але з коефіцієнтом 0,5. Максимальна кількість агентств-партнерів - чотири команди.

    Система начислення балів для агентств-партнерів за результатами EFFIE AWARDS UKRAINE:

    Shortlist – 1
    Bronze – 2
    Silver – 3
    Gold – 4
    Grand Prix – 6

    Також за результатами всіх агентств, що входять до складу холдингів, розраховується РЕЙТИНГ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ.

    Крім цього, за результатами Effie Awards Ukraine підраховуються бали не тільки агентствам, а й рекламодавцям та брендам. Таким чином визначаються найефективніший рекламодавець року THE MOST EFFECTIVE MARKETER та найефективніший бренд року THE MOST EFFECTIVE BRAND.

    2) Також підраховуються бали для українських комунікаційних агентств за результатами їх участі у міжнародних програмах Effie. Всі нагороди розраховуються за тією ж єдиною системою присвоєння балів, без множення на коефіцієнти. Ці результати не додаються до національного рейтингу ефективності.


    Рейтинг комунікаційних агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice
    ______________________________________________________________

    Рейтинг комунікаційних агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice – це щорічне дослідження, що проводиться ВРК у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group.

    Основне запитання дослідження:

    Учасник дослідження (представник рекламодавця) має обрати 5 комунікаційних агентств-членів ВРК (або вказати свої варіанти агентств) у якості креативних/рекламно-комунікаційних партнерів для рішення креативних завдань, розробки та/або реалізації рекламних кампаній чи їх складових, в тому числі стратегічних рішень, ідей, digital комунікацій (включаючи розробку сайтів, додатків тощо), non-media, маркетингових та PR завдань, зйомки відеороликів і т.п.

    Дослідження проходить у формі анкетування: представникам рекламодавців (у переважній більшості - топ-менеджери, маркетинг директори або інші представники маркетинг відділів) запропоновано взяти участь в опитуванні та назвати агентства, які вони хотіли б бачити своїми партнерами для вирішення ряду комунікаційних завдань. Сам вибір передбачає ситуацію, що не накладає жодних обмежень за бюджетом, мережевими контрактами, конфліктом бізнес-інтересів або терміном проведення робіт тощо.

    Цільовою аудиторією опитування є представники умовних "ТОП-100 рекламодавців", які відповідають та/або впливають на вибір медійних та/або рекламно-комунікаційних агенцій для рекламних активностей рекламодавця.

    Метод опитування:

    Опитування проходить у декілька етапів та у різних формах (mix-mode: online опитування за персоналізованими посиланнями, включаючи особисте опитування на подіях ВРК):

  • опитування рекламодавців, що були членами журі Effie Awards Ukraine 2020, безпосередньо під час проведення суддівства;
  • опитування топ-рекламодавців за медіа-бюджетами: оцінка бюджету визначається, але не обмежується, на основі даних розміщення телевізійної та інтернет реклами;
  • опитування рекламодавців під час проведення дослідження Best Marketing Teams 2020;
  • опитування додаткового списку рекламодавців, що можуть бути запропоновані членами ВРК за фактом підтвердження відповідності рекламодавця медійним бюджетам.

  • Дослідження ADVERTISER`S CHOICE має на меті максимальне залучення більшого числа експертів/представників топ-рекламодавців задля формування кожною компанією єдиної найбільш точної оцінки. Тому кількість респондентів (представників рекламодавців) у межах однієї компанії не обмежується. Якщо в опитуванні бере участь більш одного представника від компанії, результати зважуються пропорційно (приклад: у дослідженні взяли участь три представника одного бренду, кожний відмічений респондентом вибір отримав понижуючу вагу 1/3).

    В дослідженні голосування носить анонімний характер. Тобто ВРК не розкриває інформацію, як і за які саме агентства голосує кожен представник рекламодавця. Але сам перелік експертів зі списків рекламодавців, що беруть участь у опитуванні, є відкритим.

    Результати дослідження підводяться за умови наявності відповідей від більшості респондентів - не менше ніж 50%+1 від визначеного переліку рекламодавців-учасників опитування.


    Рейтинг Комунікаційне агентство року
    ________________________________________________________________

    Рейтинг Комунікаційне агентство року складається за підсумками двох рейтингів: Національного рейтингу креативності і Національного рейтингу ефективності.

    У ньому беруть участь виключно агентства, що фігурують одночасно у двох рейтингах.

    Рейтинг розраховується за такими правилами:

  • за місця у обох рейтингах нараховуються такі бали:

  • 1 місце – 100 балів,
    2 місце – 90 балів,
    3 місце – 80 балів,
    4 місце – 70 балів,
    5 місце – 60 балів,
    6 місце – 50 балів,
    7 місце – 40 балів,
    8 місце – 30 балів,
    9 місце – 20 балів,
    10 місце – 10 балів,
    всі місця, що нижчі 10-го – по 5 балів

  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах креативності та ефективності, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах (ранки),

  • у випадку, якщо агентства розділяють одну позицію (місце) у рейтингах креативності чи ефективності, маючи одну і ту ж кількість балів, зараховується значення, що відповідає найбільш високому ранку.

    Наприклад, агентства ділять місця 5-7 з однаковою величиною балів в Національному рейтингу креативності: всі трьом агентствам за місце 5-7 буде нараховано по 60 балів до розрахунку рейтингу Агентство року,

  • для рейтингу Комунікаційне агентство року встановлюються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за двома рейтингами:

    Національний рейтинг креативності комунікаційних агентств – 50%,
    Національний рейтинг ефективності комунікаційних агентств – 50%,

    ∑=0,5* Creativity & Craft (5-100) + 0,5*Effectiveness(5-100)

  • Таким чином отриманий показник суми вноситься до рейтингу Комунікаційне агентство року і відповідно отримує своє місце (ранк).


    2. РЕЙТИНГИ МЕДІА АГЕНТСТВ УКРАЇНИ

    ВРК визначила наступні рейтинги медіа агентств:

  • Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів,
  • Рейтинг ефективності медіа агентств України,
  • Рейтинг Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice,
  • Рейтинг Медіа Агентство року.

  • Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів
    ________________________________________________________________

    Рейтингування агентств відповідно до білінгів, проводиться в результаті досліджень, що виконуються дирекцією ВРК. Рейтинг має на меті показати розстановку сил full service media агентств, членів ВРК.

    Під бюджетом (billing) розуміється сума рекламних бюджетів клієнтів, що знаходяться у розпорядженні агентства. Тобто, в це поняття входять як безпосередньо грошовий оборот агентства, так і бюджети, які агентство тільки планує, а покупку медіа клієнт здійснює самостійно або через інше агентство. При цьому, у разі, якщо планування клієнтських бюджетів здійснюється одним медіа агентством, а грошовий оборот проходить через інше агентство, то такий білінг зараховується обом агентствам, але з різними коефіцієнтами.

    Бюджети носять виключно індикативний характер для визначення позицій агентств і є оціночними.

    Методика досліджень та збору ґрунтується на таких принципах:

  • збір даних по медіа, який повинен спиратися на об’єктивні дані моніторингів реклами незалежних галузевих дослідників,
  • для приведення до ринкових реалій отримані gross бюджети коригуються на основі коефіцієнтів / знижок, що залежать не тільки від медіа каналу, а й величини бюджету,
  • бюджети по розміщенню на медіа носіях, за якими немає підтвердження незалежного моніторингу, в рейтинг не включаються,
  • перед публікацією рейтингів обов’язковим є круглий стіл для обміну думками з низкою провідних учасників білінгових рейтингів.

  • Основними етапами дослідження є:

    1. Визначення середньозважених знижок за різними медіа каналами в залежності від розмірів клієнтського бюджету.

    2. Збір даних від агентств і їх верифікація.

    Всі медіа агентства повного циклу, що є членами ВРК, надають в дирекцію ВРК дані моніторингу реклами і самозаяви за немоніторинговими медіа каналами, з розподілом за медіа, видам послуг (баінг, планування, комплекс), часом кампанії для кожного зі своїх клієнтів. Дані надаються на умовах конфіденційності та у такій формі, що не порушує NDA.

    Отримана зведена таблиця стає предметом обговорення експертів, що представляють найбільші медіа агентства, які задають зустрічні питання і звіряють отримані відповіді зі своїми внутрішніми даними і знаннями.

    3. Отримання підсумкового ранкінгу медіа агентств.

    Білінги медіа агентств, зазначені в рейтингу, носять індикативний характер. Методика рейтингу не дозволяє отримати більш точні значення білінгів, наблизивши їх до реальних бухгалтерських документів, однак цілком вирішує своє основне завдання – представити загальну розстановку сил на агентському медіа ринку.


    Рейтинги ефективності медіа агентств України ________________________________________________________________

    Рейтинг ефективності медіа агентств проводиться за тими ж принципами та паралельно з Рейтингом ефективності комунікаційних агентств за результатами щорічної премії Effie Awards Ukraine - див. Рейтинг ефективності комунікаційних агентств.


    Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice
    ________________________________________________________________

    Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice – це дослідження, яке проводиться одночасно з дослідженням для комунікаційних агентств.

    Учасники дослідження (представники рекламодавців) мають обрати 5 медіа агентств-членів ВРК (або вказати свої варіанти агентств) у якості медіа партнерів. Це можуть бути full service медіа агентства, що займаються розробкою медіа стратегій, плануванням, баінгом та іншими медіа завданнями, в тому числі digital.

    Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця проводиться за однаковими правилами з дослідженням для комунікаційних агентств - див. Рейтинг комунікаційних агентств Вибір рекламодавця


    Рейтинг Медіа агентство року
    ________________________________________________________________

    Рейтинг складається за підсумками трьох рейтингів:

  • Рейтингу медіа агентств відповідно до їх річних білінгів,
  • Національного рейтингу ефективності
  • Рейтингу медіа агентств Вибір рекламодавця, або Advertiser`s Choice

  • У ньому беруть участь виключно агентства, що фігурують одночасно у трьох рейтингах.

    Рейтинг розраховується за такими правилами:

  • результатом кожного з трьох рейтингів вважається № місця (ранк) в рейтингу,
  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах,
  • для рейтингу Медіа агентство року встановлюються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за трьома рейтингами:

  • Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів – 50%,

    Національний рейтинг ефективності медіа агентств – 25%,

    Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця – 25%


    =0,5*BillingsRank + 0,25*Effie Rank + 0,25*Advertiser`s ChoiceRank

    Таким чином, отриманий показник суми вноситься до рейтингу Медіа агентство року і відповідно отримує своє місце (ранк): значення, що дорівнює або є найближчим до «1» отримує найвищу позицію, всі інші бали у порядку зростання займають відповідно нижчі місця рейтингу.

    Quota

    Position in:

    MAG points

    MAG ranking position

    Billings

    Effie

    Advertiser’s Choice

    50%

    25%

    25%

    Position

    Агентство A

    1

    1

    2

    1,25

    1

    Агентство B

    2

    4

    1

    2,25

    2

    Агентство C

    3

    7

    5

    4,5

    5

    Агентство E

    4

    2

    3

    3,25

    3

    Агентство F

    5

    3

    4

    4,25

    4


    3. РЕЙТИНГ VIDEO PRODUCTION СТУДІЙ

    ВРК щорічно в кінці креативного сезону за результатами Ukrainian Creative Awards підводить підсумки для продакшн-студій України.

    Даний рейтинг розраховується за наявності двох cкладових:

  • бали за нагороди, які отримали студії, що були саме учасниками Ukrainian Creative Awards, тобто подавали роботи, що отримали нагороди;
  • бали за нагороди в конкурсах FILM CRAFT, FILM, TV/PROMO & FILM MOTION GRAPHICS отримують студії за роботи, що не були зареєстровані від продакшн-студії, але студія, що вказана в кредитсах, була учасниками Ukrainian Creative Awards.

  • Всі нагороди для продакшн-студій розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10

    У випадку отримання спеціальних нагород, до розрахунку рейтингу йде тільки спеціальна нагорода від журі = 1 бал. Спонсорські нагороди та глядацькі симпатії додаткових балів агентству не приносять.


    4. РЕЙТИНГИ РЕКЛАМОДАВЦІВ BEST MARKETING TEAMS

    ВРК у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group щорічно проводять дослідження рекламно-комунікаційного ринку, що визначає імена кращих маркетинг-команд України.

    Рейтинги маркетингових команд визначаються за різними галузевими категоріями, що кореспондуються з продуктовими категоріями конкурсу Effie Awards Ukraine.

    Рейтинг розраховується:

  • на основі балів, отриманих агентствами для своїх клієнтів за нагороди на рекламних фестивалях і конкурсах протягом фестивального сезону, що входять до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств.
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти. У свою чергу отримані відповідні бали переходять до відповідних клієнтів агентства.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10
    Grand Prix – 15

  • на основі балів, отриманих рекламодавцями за нагороди на Effie Awards Ukraine.
    Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів.

  • Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Grand Prix – 12

  • на основі балів, отриманих агентствами для своїх клієнтів за нагороди у конкурсі Best Marketing Innovations, що є частиною конкурсної програми КМФР.
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти. У свою чергу отримані відповідні бали переходять до відповідних клієнтів агентства.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10

  • на основі рейтингу медійних бюджетів (показники WGRP для телебачення та GRP для інтернету), офіційно наданого Індустріальним Телевізійним Комітетом. До розрахунку береться період дослідження: липень минулого року – червень поточного року включно.

  • на основі дослідження-опитування представників маркетинг-команд рекламодавців стосовно кількості іміджевих і промокампаній, частки маркетингового бюджету, що виділяється на рекламно-комунікаційну активність тощо.

  • Всі вищевказані показники окремо зводяться, в результаті чого за кожним показником (критерієм) складається окремий рейтинг рекламодавців в рамках кожної галузевої категорії, яка відповідає сфері діяльності того чи іншого рекламодавця.


    Далі розраховується кількість балів за місця у рейтингах за критеріями:

  • за місця у рейтингах нараховуються такі бали:

  • 1 місце – 100 балів,
    2 місце – 90 балів,
    3 місце – 80 балів,
    4 місце – 70 балів,
    5 місце – 60 балів,
    6 місце – 50 балів,
    7 місце – 40 балів,
    8 місце – 30 балів,
    9 місце – 20 балів,
    10 місце – 10 балів,
    всі місця, що нижчі 10-го – по 5 балів

  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах (ранки),

  • у випадку, якщо рекламодавці розділяють одну позицію (місце) у рейтингу, зараховується значення, що відповідає найбільш високому ранку.

    Наприклад, клієнти ділять місця 5-7 з однаковою величиною балів в рейтингу ефективності: всі трьом за місце 5-7 буде нараховано по 60 балів.

  • Далі розраховуються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за всіма показниками.

    Зведення балів за вищевказаними критеріями:

    Назва критерію

    Назва джерела
    даних

    Вага критерію

    WGRP

    Дані ІТК

    10%

    GRP INTERNET

    OPINION SOFTWAREMEDIA / ДАНІ ВІД KANTAR UKRAINE

    10%

    Кількість іміджевих кампаній
    рекламодавця

    Опитування

    10%

    Кількість промокампаній рекламодавця

    Опитування

    10%

    Бали, отримані на EFFIE AWARDS UKRAINE

    Дані рейтингу ефективності рекламодавців України
    THE MOST EFFECTIVE MARKETER

    30%

    Бали, отримані на креативних фестивалях

    Дані Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств України

    20%

    Доля маркетинг-бюджету рекламодавця, що виділяється на рекламно-комунікаційну активність

    Опитування

    10%

    Рекламодавці стають учасниками рейтингу тільки за умови наявності результатів мінімум у двох критеріях:

  • наявності балів, отриманих на Effie Awards Ukraine, або креативних фестивалях
  • наявності рекламодавця у рейтингу медійних бюджетів (показники WGRP для телебачення та GRP для інтернету), або наявності рекламодавця у результатах опитування.

  • Загалом рейтинг будується на підставі балів, одержаних рекламодавцем за всіма критеріями рейтингу, шляхом додавання всіх результатів. За відсутності одного з критеріїв в розрахунок іде значення «0» за цим критерієм. У підсумку виходить остаточний бал, який вноситься до рейтингу кожної галузевої категорії і відповідно отримує своє місце (ранк).

    У підсумковий залік рейтингу Best Marketing Teams включаються тільки ті галузеві категорії, в яких маркетингові команди - переможці, набрали не менше 50% балів. Крім переможців, до рейтингу включено маркетингові команди, які набрали не менше 40% балів рейтингу в категорії.

       

     

    Список фестивалів креативності 2019/2020

    1. Національний рейтинг креативності вираховується за результатами виключно українських фестивалів:

    Festivals / Awards
    1 ADC*UA Awards
    2 Ukrainian Design: The Very Best Of
    3 Wow Done Awards
    4 КМФР

    Всі нагороди мають єдину цінність, коефіцієнти "складності" фестивалів не застосовуються.


    2. Міжнародний рейтинг креативності визначається за списком міжнародних фестивалів рейтингу WARC Creative 100, до якого додаються фестивальні бали, отримані на ADC Europe і Epica Awards.

    Таким чином, в міжнародному рейтингу беруть участь тільки такі глобальні фестивалі:

    Festivals / Awards
    1 Cannes Lions International Festival of Creativity
    2 ADC Europe
    3 Clio Awards
    4 D&AD
    5 London International Awards (LIA)
    6 The One Show
    7 Epica

    Відповідні нагороди (шорт-лист, бронза, срібло, золото, найкраща робота конкурсу, гран-прі фестивалю) всіх вищевказаних фестивалів для інтересів даного рейтингу мають єдину цінність, коефіцієнти "складності" фестивалів, також як для національного рейтингу, не застосовуються.

    Перемога українських агентств у всіх інших багаточисленних фестивалях і конкурсах, починаючи з 2020 року не враховуватиметься в рейтингах креативності ВРК.

    Обидва рейтинги креативності та майстерності - Національний і Міжнародний - існують паралельно і незалежно один від одного.



    Рейтинг діджитал агенцій та компаній, що надають послуги у сфері діджитал за 2020 рік
    за методологією IAB Україна

    максимум балів для 1 агенції в 1 категорії - 10 000

    МЕДІА
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      Initiative (RAZOM GROUP) верифіковано 8245 1
      MixDigital Ukraine верифіковано 8073 2
      iplace верифіковано 7513 3
      Isobar Ukraine (dentsu Ukraine) верифіковано 7073 4
      UM (RAZOM GROUP) верифіковано 6653 5
      NEOS верифіковано 6561 6
      Promodo верифіковано 6554 7
      NCG DIEVO верифіковано 6490 8
      iProspect Ukraine (dentsu Ukraine) верифіковано 6430 9
      Havas Media (RAZOM GROUP) верифіковано 6133 10
      Digital Chain верифіковано 5983 11
      TWIGA Digital верифіковано 5763 12
      Havas Digital Kyiv верифіковано 5647 13
      SIGMA верифіковано 5462 14
      AMS agency не верифіковано 5300 15
      Медіа Партнерство Баїнг верифіковано 4909 16
      HASHTAG верифіковано 4784 17
      Adwork верифіковано 4691 18
      Svitsoft верифіковано 4359 19
      MokCo верифіковано 4310 20
      Wideworks верифіковано 4021 21
      PROdigital agency верифіковано 3437 22
      Webpromo не верифіковано 3189 23
      Sasquatch Digital верифіковано 3158 24
      Hoshva PR&DGTL верифіковано 2969 25
      Doris Adv верифіковано 2450 26
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 26
             
    ПЕРФОМАНС
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      Promodo верифіковано 9076 1
      Netpeak верифіковано 8863 2
      Performics (Publicis Groupe) верифіковано 7165 3
      iProspect Ukraine (dentsu Ukraine) верифіковано 6772 4
      MixDigital Ukraine верифіковано 6313 5
      iplace верифіковано 5952 6
      Initiative (RAZOM GROUP) верифіковано 5916 7
      NCG DIEVO верифіковано 5228 8
      Adwork верифіковано 4884 9
      UM (RAZOM GROUP) верифіковано 4839 10
      NEOS верифіковано 4682 11
      Медіа Партнерство Баїнг верифіковано 4282 12
      SODA верифіковано 4166 13
      Mediahead верифіковано 4087 14
      SIGMA верифіковано 4066 15
      Havas Media (RAZOM GROUP) верифіковано 3897 16
      Digital Chain верифіковано 3579 17
      Svitsoft верифіковано 3469 18
      Webpromo не верифіковано 2970 19
      Sasquatch Digital верифіковано 2872 20
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 20
             
    КОНТЕНТ
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      [isdgroup] верифіковано 7494 1
      Isobar Ukraine (dentsu Ukraine) верифіковано 6286 2
      TWIGA Digital верифіковано 5868 3
      MokCo верифіковано 5825 4
      Performics (Publicis Groupe) верифіковано 5645 5
      Promodo верифіковано 5638 6
      New Strategies Group верифіковано 4699 7
      WhyNot? Enot верифіковано 4670 8
      VIVID верифіковано 4634 9
      HASHTAG верифіковано 4541 10
      Adwork верифіковано 4325 11
      SODA верифіковано 4133 12
      Mediahead верифіковано 3984 13
      Artjoker верифіковано 3423 14
      Hoshva PR&DGTL верифіковано 3367 15
      Wideworks верифіковано 3311 16
      Sasquatch Digital верифіковано 2925 17
      Plan.Net верифіковано 2331 18
      Sparkle Design не верифіковано 1000 19
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 19
             
    ДАТА І АНАЛІТИКА
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      MixDigital Ukraine верифіковано 8374 1
      Initiative (RAZOM GROUP) верифіковано 7308 2
      iProspect (dentsu Ukraine) верифіковано 6215 3
      UM (RAZOM GROUP) верифіковано 6123 4
      Медіа Партнерство Баїнг верифіковано 5473 5
      Artjoker верифіковано 3968 6
      Havas Media (RAZOM GROUP) верифіковано 3271 7
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 7
             
    ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОСЛУГИ
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      [isdgroup] верифіковано 7637 1
      Rockets. Growth R&D верифіковано 6278 2
      Isobar (dentsu Ukraine) верифіковано 6078 3
      Havas Digital Kyiv верифіковано 5633 4
      iplace верифіковано 5440 5
      CF.Digital не верифіковано 5370 6
      TWIGA Digital верифіковано 5223 7
      NCG DIEVO верифіковано 4909 8
      SKYKILLERS верифіковано 4750 9
      NEOS верифіковано 4740 10
      AMS agency не верифіковано 4352 11
      VIVID верифіковано 4321 12
      HASHTAG верифіковано 4225 13
      Solar Digital верифіковано 4058 14
      SIGMA верифіковано 3984 15
      Digital Chain верифіковано 3826 16
      New Strategies Group верифіковано 3797 17
      Wideworks верифіковано 3341 18
      Mediahead верифіковано 3297 19
      Hoshva PR&DGTL верифіковано 3288 20
      Doris Adv верифіковано 3186 21
      SODA верифіковано 2892 22
      Sense Production, e-commerce agency верифіковано 2871 23
      nextpage.agency верифіковано 2437 24
      Plan.Net верифіковано 2049 25
      DL Agency верифіковано 1946 26
      Sparkle Design не верифіковано 1364 27
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 27
             
    Інфлюенсер маркетинг
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      WhyNot? Enot верифіковано 8290 1
      AIR Brands верифіковано 8278 2
      Performics (Publicis Groupe) верифіковано 7843 3
      TWIGA Digital верифіковано 7108 4
      Burda Media Influencer верифіковано 6434 5
      Promodo верифіковано 6326 6
      MokCo верифіковано 6266 7
      Media Maker (dentsu Ukraine) верифіковано 5921 8
      Havas Digital Kyiv верифіковано 5624 9
      HASHTAG верифіковано 5545 10
      VIVID верифіковано 5542 11
      NCG DIEVO верифіковано 5401 12
      AMS agency не верифіковано 5115 13
      Mediahead верифіковано 4933 14
      SIGMA верифіковано 4902 15
      Digital Chain верифіковано 4856 16
      Wideworks верифіковано 4615 17
      Plan.Net верифіковано 3748 18
      Sasquatch Digital верифіковано 3689 19
      Hoshva PR&DGTL верифіковано 3380 20
      Doris Adv верифіковано 1430 21
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 21
             
    Діджитал розробка
      назва Бюджет ВСЬОГО БАЛІВ призначено місце
      Vintage верифіковано 5746 1
      [isdgroup] верифіковано 5514 2
      Artjoker верифіковано 4565 3
      Solar Digital верифіковано 4458 4
      CF.Digital не верифіковано 4328 5
      SEVENTEAM верифіковано 3919 6
      Linecore не верифіковано 3917 7
      DesignPlanet верифіковано 3461 8
      Sense Production, e-commerce agency верифіковано 3337 9
      INCREATE верифіковано 3129 10
      Svitsoft верифіковано 2840 11
      SKYKILLERS верифіковано 2773 12
      Sparkle Design не верифіковано 2500 13
      DL Agency верифіковано 2270 14
      nextpage.agency верифіковано 1853 15
      DDA Production верифіковано 1537 16
      VIS-A-VIS не верифіковано 1493 17
      Doris Adv верифіковано 1375 18
    ВСЬОГО УЧАСНИКІВ КАТЕГОРІЇ 18

    Методологія рейтингування за посиланням.