ВРК оголосила нову Наглядову раду

16.10.2025

15 жовтня відбулися Загальні Збори членів Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) – найбільшої громадської організації рекламно-комунікаційного ринку України. Під час зустрічі було обрано новий склад Наглядової Ради ВРК на 2025-2027 роки. 

Загальні Збори, відповідно до Статуту Коаліції, є Вищим керівним органом ВРК і скликаються раз на два роки. Саме вони визначають стратегічні напрями розвитку організації, затверджують звіти та формують Наглядову Раду – постійно діючий колегіальний орган, який контролює виконання рішень і підтримує стабільний розвиток галузевої спільноти. 

На порядку денному Загальних Зборів були:

  • звіт Дирекції про діяльність ВРК,
  • підсумки роботи Наглядової Ради попереднього скликання,
  • голосування за новий склад Ради. 

За результатами виборів до Наглядової Ради 2025-2027 увійшли 22 представники галузі. Також створено три нові напрямки роботи, що відображають актуальні тенденції та виклики індустрії:

  • інноваційні технології в рекламі з фокусом на ШІ,
  • військова реклама,
  • підтримка індустріальних проєктів.

Склад Наглядової Ради ВРК 2025-2027:

  • Олена Андрієнко, Publicis Groupe – GR, правове регулювання рекламної діяльності,
  • Анастасія Байдаченко, IAB Ukraine – Інтернет/Digital реклама,
  • Олена Бакум-Рамола, Publicis Groupe – Комітет Креативних агентств,
  • Оксана Бєляєва, OMD Optimum Media – Підтримка індустріальних проєктів,
  • Олена Безхлібна, BigBoard – Out Of Home media,
  • Владислав Буйвол, Megapolis – Транзитна реклама,
  • Ганна Горкун, dentsu Ukraine– Інновації та технології в рекламі з фокусом на ШІ,
  • Іван Дубінський, Factum Group Ukraine– Дослідження рекламного ринку,
  • Ігор Зайчук, MEGOGO – Реклама на ТБ і Digital TV,
  • Аліна Котенко, Initiative – Комітет Медіа агентств,
  • Ірина Кузнєцова, Dialla Communications – Національне представництво Cannes Lions,
  • Дмитро Кутовой, Nostra Communications Group – Foreign Market Access,
  • Олена Лобова, Change Communication – PR агентства та галузь,
  • Олена Мартинова, Starlight Media – Комітет суспільних та культурних змін,
  • Євген Миронюк, Brain Tank – Крос-індустріальна активність ВРК
  • Наталія Морозова, Havas Village, МАМІ – Маркетингові сервіси: агентства та ринок,
  • Ірина Муштіна, CF.Digital – Комітет Digital Development агентств,
  • Володимир Педорич, TAVR Media – Радіо реклама,
  • Олексій Погорєлов, Українська Асоціація Медіа Бізнесу – Реклама в друкованих медіа,
  • Ігор Полосьмак, 1+1 Media – Оцінка об’ємів рекламного ринку,
  • Світлана Степаненко, BetterSvit – Освіта для рекламістів і маркетологів,
  • Дмитро Федоренко, Seventeam – Військова реклама.

Всеукраїнська рекламна коаліція дякує попередньому складу Наглядової Ради за вагомий внесок у розвиток галузі та вітає новообраних членів!

Бажаємо плідної роботи, ефективної взаємодії та реалізації спільних цілей для зміцнення рекламного ринку України.