ВРК оголосила нову Наглядову раду
16.10.202515 жовтня відбулися Загальні Збори членів Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) – найбільшої громадської організації рекламно-комунікаційного ринку України. Під час зустрічі було обрано новий склад Наглядової Ради ВРК на 2025-2027 роки.
Загальні Збори, відповідно до Статуту Коаліції, є Вищим керівним органом ВРК і скликаються раз на два роки. Саме вони визначають стратегічні напрями розвитку організації, затверджують звіти та формують Наглядову Раду – постійно діючий колегіальний орган, який контролює виконання рішень і підтримує стабільний розвиток галузевої спільноти.
На порядку денному Загальних Зборів були:
- звіт Дирекції про діяльність ВРК,
- підсумки роботи Наглядової Ради попереднього скликання,
- голосування за новий склад Ради.
За результатами виборів до Наглядової Ради 2025-2027 увійшли 22 представники галузі. Також створено три нові напрямки роботи, що відображають актуальні тенденції та виклики індустрії:
- інноваційні технології в рекламі з фокусом на ШІ,
- військова реклама,
- підтримка індустріальних проєктів.
Склад Наглядової Ради ВРК 2025-2027:
- Олена Андрієнко, Publicis Groupe – GR, правове регулювання рекламної діяльності,
- Анастасія Байдаченко, IAB Ukraine – Інтернет/Digital реклама,
- Олена Бакум-Рамола, Publicis Groupe – Комітет Креативних агентств,
- Оксана Бєляєва, OMD Optimum Media – Підтримка індустріальних проєктів,
- Олена Безхлібна, BigBoard – Out Of Home media,
- Владислав Буйвол, Megapolis – Транзитна реклама,
- Ганна Горкун, dentsu Ukraine– Інновації та технології в рекламі з фокусом на ШІ,
- Іван Дубінський, Factum Group Ukraine– Дослідження рекламного ринку,
- Ігор Зайчук, MEGOGO – Реклама на ТБ і Digital TV,
- Аліна Котенко, Initiative – Комітет Медіа агентств,
- Ірина Кузнєцова, Dialla Communications – Національне представництво Cannes Lions,
- Дмитро Кутовой, Nostra Communications Group – Foreign Market Access,
- Олена Лобова, Change Communication – PR агентства та галузь,
- Олена Мартинова, Starlight Media – Комітет суспільних та культурних змін,
- Євген Миронюк, Brain Tank – Крос-індустріальна активність ВРК
- Наталія Морозова, Havas Village, МАМІ – Маркетингові сервіси: агентства та ринок,
- Ірина Муштіна, CF.Digital – Комітет Digital Development агентств,
- Володимир Педорич, TAVR Media – Радіо реклама,
- Олексій Погорєлов, Українська Асоціація Медіа Бізнесу – Реклама в друкованих медіа,
- Ігор Полосьмак, 1+1 Media – Оцінка об’ємів рекламного ринку,
- Світлана Степаненко, BetterSvit – Освіта для рекламістів і маркетологів,
- Дмитро Федоренко, Seventeam – Військова реклама.
Всеукраїнська рекламна коаліція дякує попередньому складу Наглядової Ради за вагомий внесок у розвиток галузі та вітає новообраних членів!
Бажаємо плідної роботи, ефективної взаємодії та реалізації спільних цілей для зміцнення рекламного ринку України.