Media Craft на КМФР 2025: як медійній агенції продемонструвати свою майстерність у використанні медіа для брендів

25.03.2025

Використання нових технологій в медіа, проєкти, створені на основі використання даних, медіа мислення для найкращої комунікації брендів та точне попадання в цільову аудиторію – все це про майстерність медійних агенцій у формуванні кампаній для своїх клієнтів. Саме такі проєкти будуть відзначені у конкурсі на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2025. 

Запрошуємо медійні агенції долучитися до конкурсу Media Craft у блоці Craft/Technology. Конкурспокликаний відзначити проєкти, які демонструють інноваційність та майстерність у використанні медіа для ефективної комунікації бренду. Роботи повинні підкреслювати ключову роль технологій, даних, таргетингу та досконалості виконання у досягненні бажаного результату. 

При оцінці проєктів журі враховуватиме:

  • Медіастратегію
  • Медіавиконання
  • Вплив та отримані результати 

Конкурс складається з п’яти категорій:

  • Use of Technology/New Realities – використання існуючих або нових технологій для запуску або підтримки медіакампанії, яка креативно розширює межі існуючих платформ або медіаформатів.
  • Use of Data: Data Integration/Real-Time/Targeting – проекти, що були спровоковані і створені на основі використання даних, включаючи використання інсайтів, що були згенеровані даними, використання даних у реальному часі, таргетинг на основі даних, використання даних, спеціально згенерованих із соціальних мереж, використання інтеграції даних.
  • Excellence in Media Insights & Strategy – попадання в цільову аудиторію, використання знайдених інсайтів і розуміння поведінки/потреб споживачів з метою розробки індивідуалізованої медіа-стратегії для досягнення конкретних бізнес-цілей бренду, маркетингових цілей і спільного позиціювання.
  • Excellence in Media Planning – пошук та вибір медіа-платформ для передачі повідомлення бренду.
  • Excellence in Media Execution – роботи повинні продемонструвати, як медіа мислення та вмілі переговори з власниками медіа сприяли проведенню кампанії за обраними каналами та досягненню бізнес-цілей. 

Цей конкурс є платформою для визнання найкращих медіарішень, що змінюють поведінку аудиторії, залучають споживачів і підсилюють брендові комунікації. 

Прийом робіт триває на сайті creative-stories.com.ua.

Regular Deadline – 1 квітня.
Last Minute/Final Deadline – 25 квітня. 

КМФР є частиною Ukrainian Creative Awards (UCA), до якого також входять три провідні рекламні фестивалі креативності України – ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of та MIXX Awards Ukraine. 

UCA є складовою Ukrainian Creative Stories – унікальної платформи, що поєднує конкурсну програму, освітні заходи та нетворкінг для представників рекламно-комунікаційного ринку України. 

Генеральний партнер UCS 2025 – Нова Пошта, яка доставляє перемоги. 

Подавайте свої роботи і не пропустіть можливість заявити про свої досягнення на міжнародному рівні!