КМФР 2025: сміливий креатив та міжнародне визнання
11.02.2025Розпочався прийом робіт на рекламні фестивалі креативності України – Ukrainian Creative Awards/UCA. Щоб розібратися чим фестивалі, що входять до складу, відрізняються між собою, для кого підходять та що від них очікувати, розповімо детально про кожен із них. Почнемо із головного фестивалю країни – Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
КМФР є найпрестижнішим, найбільшим та найстарішим рекламним фестивалем України, який проводиться з 2000 року. Він єдиний поміж 4 фестивалів UCA – КМФР, ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of, MIXX Awards Ukraine – має міжнародний статус. Тож на КМФР подають свої роботи участники з усього світу, тому конкурувати доведеться не лише із вітчизняними, але й іноземними проєктами.
Крім того, КМФР має міжнародний склад журі. За винятком команди українських маркетологів блоку CLIENT`S VIEW, всі інші команди складаються із провідних іноземних фахівців світової рекламної індустрії у різноманітних дисциплінах.
Незважаючи на конкуренцію та жорстке суддівство, КМФР дає всім учасникам рекламного ринку шанс на отримання визнання. Адже конкурсна програма є найширшою серед всіх інших фестивалів, загальна програма містить 44 конкурси та 459 категорій, які поділені на 4 блоки:
- CREATIVE COMMUNICATIONS орієнтований на велику креативну ідею в різних дисциплінах.
- CRAFT/ TECHNOLOGY визначає креативну досконалість та блискуче виконання в ключових сегментах рекламного та комунікаційного продакшн процесу, а також творче використання технологій та технік, де технологія відіграє важливу роль у комунікації.
- SOCIAL GOALS CONTESTS нагороджує кампанії, які використовують креативні комунікації для створення змін і позитивного впливу на світ.
- CLIENT`S VIEW сфокусований на креативності, оригінальності творчого рішення для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії, того чи іншого продукту чи послуги.
Тобто незважаючи на спеціалізацію вашої компанії та специфіку кейсу, ви зможете знайти категорії в рамках КМФР, які найбільше вам підходять.
У кожному з 44 конкурсів будуть визначені фіналісти (SHORTLIST), призери (GOLD, SILVER, BRONZE) та один переможець – BEST OF CONTEST. Кількість призерів та фіналістів може бути необмежена, однак не в усіх категоріях гарантовано будуть переможці та фіналісти.
За підсумками всіх конкурсів будуть вручені 4 нагороди GRAND PRIX найкращим роботам в рамках 4 основних блоків фестивалю: CREATIVE COMMUNICATIONS, CRAFT/TECHNOLOGY, SOCIAL GOALS CONTESTS та CLIENT`S VIEW.
Тож увага міжнародної спільноти прикута саме до КМФР, тому вірогідність, що ваші роботи побачать та гідно оцінять іноземні спеціалісти вища саме на цьому конкурсі.
Крім того КМФР є найпрестижнішим для рекламних креаторів в Україні та входить до Національного рейтингу креативності та майстерності України.
Якщо ви бажаєте стати частиною світу сміливого креативу та прагнети міжнародного визнання, подавайте свої роботи до Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
Early Birds Deadline – 1 березня. Прийом робіт відкрито на сайті creative-stories.com.ua
Генеральний партнер – Нова Пошта, яка доставляє перемоги.