Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
28.05.2025Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) та премія Effie Awards Europe оголосили склад журі Effie 2025. Серед обраних експертів – дев’ятеро представників України, які разом із колегами з інших країн Європи оцінюватимуть найефективніші та найвпливовіші маркетингові кампанії року.
Залучення українських фахівців стало можливим завдяки тісній співпраці організаторів Effie Awards Europe та Всеукраїнської рекламної коаліції, яка є організатором Effie Awards Ukraine та офіційним представником премії Effie в Україні. Наші експерти працюватимуть у складі журі блоків Best of Europe та Multi-Market & Positive Change, де разом із міжнародними колегами обиратимуть найкращі кампанії Європи.
Українські представники в журі Effie Europe 2025:
- Ілля Ануфрієнко, засновник і креативний директор Bickerstaff.238,
- Наталія Коршун, директорка з маркетингу напрямку гігієна в Україні та країнах Cходу, корпорація Біосфера,
- Оксана Панкіна, директорка з комунікацій IDS Ukraine,
- Владислав Полонський, засновник та СЕО, ROCKETS. GROWTH R&D,
- Ганна Савчук, COO, Postmen,
- Тетяна Сливко, директорка Saatchi&Saatchi Ukraine,
- Світлана Степаненко, керуюча партнерка BetterSvit Holding,
- Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом Кернел,
- Ольга Шевченко, директорка з маркетингу NovaPay.
У складі журі – понад 200 експертів із 25 країн Європи.
Повний список журі доступний за посиланням.
Effie – це глобальна платформа, що об’єднує провідних спеціалістів і практиків у сфері ефективного маркетингу. Премія відкрита для всіх агентств і брендів, які прагнуть отримати визнання за свої результативні кампанії, що мали реальний і вимірюваний вплив.
Головами журі Effie Awards Europe 2025 стали Barbara Sala, Europe Senior Connections Director в Coca-Cola та Sven Huberts, President of Global Experience & Innovation в Dentsu.
«Як співголова журі Effie Europe, я з нетерпінням чекаю можливості попрацювати разом з найвидатнішими представниками індустрії. Це буде глибокий і насичений процес, де експертність, точність і різноманітність думок поєднаються для того, щоб відзначити найвпливовіші кампанії Європи», – зазначила Barbara Sala.
Sven Huberts додав: «Effie Awards – це потужний маяк, який підкреслює здатність нашої галузі досягати комерційної ефективності. Мені приємно бути частиною суддівства найбільш надихаючих проєктів та ідей, що встановлюють нові стандарти успіху в маркетингу».
До журі увійшли як представники агенцій, так і рекламодавців. Учасники конкурсу будуть оцінюватися за чотирма ключовими критеріями: виклик, опис ситуації та цілі; інсайти та стратегічна ідея; втілення стратегії та ідеї в життя (реалізація); результати.
Ключові дати суддівства:
- Multi-market & Positive Change: перший тур – з 26 вересня по 5 жовтня, другий тур – з 21 по 28 жовтня.
- Best of Europe: перший тур – з 26 вересня по 5 жовтня, другий тур – з 21 по 28 жовтня.
- Гран-прі: засідання журі відбудеться 10 грудня в Брюсселі, де буде обрано найефективніший проєкт року.
Переможців Effie Awards Europe 2025 буде оголошено 10 грудня на церемонії нагородження у Брюсселі.
Конкурс організовано Європейською асоціацією комунікаційних агентств (EACA) у партнерстві з Kantar (стратегічний аналітичний партнер), Google, ACT Responsible та Ad Net Zero.
Українські учасники також матимуть можливість подавати свої проєкти до всіх конкурсних треків Effie Awards Europe 2025. Прийом робіт розпочнеться 4 червня. У межах партнерства між ВРК та організаторами Effie Europe для українських компаній діятимуть спеціальні умови участі до першого дедлайну – 30 липня. Подробиці можна дізнатися, звернувшись до команди ВРК: pr@vrk.org.ua.
Деталі участі в конкурсі та подачі робіт за посиланням.
У разі виникнення питань звертайтеся до оргкомітету Effie Europe – Francesco Bottegal, francesco.bottegal@eaca.eu.