Опитування EACA щодо витрат на участь у пітчингу серед європейських агенцій

04.02.2025

Запрошуємо колег з українського рекламного ринку долучитися до опитування щодо витрат на участь у пітчингу, яке проводить Європейська Асоціація Комунікаційних Агенцій (EACA) у співпраці з Всеукраїнською рекламною коаліцією та іншими національними індустріальними асоціаціями Європи. До участі можуть долучитися топи агентств разом із комерційними, фінансовими керівниками або лідерами департаментів. 

Кожен пітч має свою ціну: час, гроші та зусилля. Але де проходить межа? Індустрія знаходиться на переломному етапі, і єдиний шлях уперед – це підкріпити нашу позицію реальними цифрами. Завдяки гравцям рекламно-комунікаційного ринку Європи будуть зібрані дані, необхідні для обґрунтованої адвокації та трансформації індустрії. 

До участі запрошуються фахівці, які обіймають такі посади:

  • керівники вищої ланки (CEO, CIO, CMO, CFO тощо),
  • президенти, віцепрезиденти, SVP, EVP,
  • директори/супервайзери,
  • керівники департаментів/груп,
  • асоційовані фахівці. 

Конфіденційність гарантована: дані, які учасники нададуть, залишаться повністю анонімними та увійдуть до всебічного галузевого звіту, підготовленого у партнерстві з Kantar для просування суттєвих змін у процесі пітчингу. 

Опитування займе близько 20 хвилин і включає питання щодо:

  • кількості та вартості пітчів у 2024 році,
  • розподілу ресурсів,
  • цінності виграних пітчів. 

Опитування знаходиться за посиланням.

Дедлайн участі – 21 лютого. 

Якщо у вас виникнуть запитання, будь ласка, звертайтесь за мейлом – info@eaca.eu.