Європейське дослідження очікувань маркетинг-директорів: долучайтеся до опитування

08.05.2025

Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) у партнерстві з Kantar та WFA запускає перше пан’європейське дослідження, щоб краще зрозуміти, чого маркетологи очікують від своїх агентських партнерів.

Часи стрімко змінюються, і рекламна індустрія трансформується разом із ними – агентства адаптують свої послуги до нових технологій і суспільних викликів. Щоб сприяти розвитку галузі у відповідності до запитів клієнтів, EACA ініціює дослідження, що допоможе оцінити поточний стан співпраці між клієнтами та агентствами по всій Європі. Дослідження проводиться у співпраці з Kantar, WFA та національними галузевими асоціаціями, зокрема Всеукраїнською рекламною коаліцією.

Закликаємо клієнтів долучитися до дослідження та вплинути на формування майбутніх моделей взаємодії з агентствами.

Результати дослідження дадуть відповіді на такі ключові питання:

  • Наскільки ефективно агентства відповідають бізнес-потреби клієнтів?
  • Які чинники забезпечують довготривалі та успішні партнерства?
  • Що формує основу продуктивної співпраці з агентствами?
  • Як клієнти обирають агентства для співпраці?
  • Чого клієнти очікують від агентства майбутнього?
  • Які виклики та можливості бачать клієнти?
  • Які очікування щодо взаємодії з агентствами мають замовники?

Опитування є повністю конфіденційним та анонімним. Його результати забезпечать цінні інсайти щодо того, як агентства можуть краще відповідати потребам бізнесу. Підсумки будуть оприлюднені у галузевому звіті вже у травні, з доступом до аналітики та думок колег з усієї Європи.

Взяти участь у дослідженні можна до 20 травня 2025 року. 

Заповнення анкети займає не більше 10 хвилин.

Пройти опитування можна за посиланням.