Європейське дослідження очікувань маркетинг-директорів: долучайтеся до опитування
08.05.2025Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) у партнерстві з Kantar та WFA запускає перше пан’європейське дослідження, щоб краще зрозуміти, чого маркетологи очікують від своїх агентських партнерів.
Часи стрімко змінюються, і рекламна індустрія трансформується разом із ними – агентства адаптують свої послуги до нових технологій і суспільних викликів. Щоб сприяти розвитку галузі у відповідності до запитів клієнтів, EACA ініціює дослідження, що допоможе оцінити поточний стан співпраці між клієнтами та агентствами по всій Європі. Дослідження проводиться у співпраці з Kantar, WFA та національними галузевими асоціаціями, зокрема Всеукраїнською рекламною коаліцією.
Закликаємо клієнтів долучитися до дослідження та вплинути на формування майбутніх моделей взаємодії з агентствами.
Результати дослідження дадуть відповіді на такі ключові питання:
- Наскільки ефективно агентства відповідають бізнес-потреби клієнтів?
- Які чинники забезпечують довготривалі та успішні партнерства?
- Що формує основу продуктивної співпраці з агентствами?
- Як клієнти обирають агентства для співпраці?
- Чого клієнти очікують від агентства майбутнього?
- Які виклики та можливості бачать клієнти?
- Які очікування щодо взаємодії з агентствами мають замовники?
Опитування є повністю конфіденційним та анонімним. Його результати забезпечать цінні інсайти щодо того, як агентства можуть краще відповідати потребам бізнесу. Підсумки будуть оприлюднені у галузевому звіті вже у травні, з доступом до аналітики та думок колег з усієї Європи.
Взяти участь у дослідженні можна до 20 травня 2025 року.
Заповнення анкети займає не більше 10 хвилин.
Пройти опитування можна за посиланням.