Рекламний сектор реагує на мита: заклик до вільної торгівлі
09.04.2025Всеукраїнська рекламна коаліція як член Європейської асоціації комунікаційних агентств (EACA) підтримала заяву EACA щодо запровадження мит і необхідності захисту принципів вільної торгівлі.
Сьогодні Рада EACA оприлюднила заяву у відповідь на поточну тарифну війну, ініційовану адміністрацією Дональда Трампа. У своєму зверненні EACA наголосила на негативних наслідках запровадження мит для бізнесу та споживачів.
«Ми не підтримуємо мита в жодній формі, адже по суті вони є податками, які знижують купівельну спроможність споживачів, обмежують інвестиційні можливості компаній, і тому ми вважаємо, що це не сприяє бізнесу та економічному зростанню», – заявила Charley Stoney, CEO, EACA.
EACA представляє європейський сектор комерційних комунікацій, який успішно розвивається завдяки принципам вільної торгівлі. «Ми завжди виступали і будемо виступати за те, щоб це тривало», – додала Charley Stoney. Організація прагне підтримувати зростання брендів і забезпечувати доступність товарів для споживачів.
Також у заяві EACA підкреслюється важлива роль реклами в розвитку вільної торгівлі та бізнесу. «Наша індустрія відіграє ключову роль у підтримці та формуванні позитивної поведінки споживачів, і її вплив на суспільство не можна недооцінювати», – зазначила Charley Stoney.
На завершення EACA закликає європейські бренди та маркетологів продовжувати транслювати позитивні й зважені повідомлення до громадян через рекламні кампанії. «Зараз не час натискати на паузу – навпаки, час переосмислити, з якими темами має асоціюватися ваш бренд», – підсумувала Charley Stoney.
«Що стосується мит на закупівлю медіа та креативні послуги, EACA визнає, що навколо цього питання наразі існує невизначеність. Наприклад, якщо мита будуть додані поверх цифрового оподаткування (digital taxation), тоді необхідно бути обережними, щоб додаткові витрати не були безпосередньо перекладені на бренди, що спричинить подвійний удар по рекламному сектору та ширшій економіці», – пояснила Charley Stoney.
Як підкреслив Maroš Šefčovič, European Commissioner for Trade and Economic Security, а також European Commissioner for Interinstitutional Relations and Transparency: «Мита – це податки. Погані для бізнесу, ще гірші для споживачів. І запроваджуючи мита, США фактично оподатковують власних громадян, підвищують витрати для власного бізнесу та розганяють інфляцію». Ця думка перегукується з занепокоєннями EACA щодо наслідків запровадження мит для рекламної індустрії.
EACA залишається відданою захисту вільної торгівлі та інтересів рекламної галузі, закликаючи всі зацікавлені сторони враховувати довгострокові наслідки мит для економічного зростання та добробуту споживачів.