Збираємо роботи до “зимового” випуску міжнародного дайджесту CrUAtivity

27.02.2025

5 березня завершується збір робіт до міжнародного дайджесту CrUAtivity. Подати роботи, що були реалізовані з грудня 2024 по лютий 2025 року, може будь-яка українська агенція на безоплатній основі.

 

Що таке СrUAtivity?

СrUAtivity – це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти. Дайджест виходить раз на три місяці.

Організатором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція за підтримки креативної агенції маркетингових комунікацій Brain Tank та диджитал-агенції Adcore.

Мета проєкту – регулярно нагадувати міжнародній спільноті про рекламну індустрію України, проєкти та можливості українських креаторів, створюючи інформаційний простір, що сприятиме посиленню співпраці між українськими рекламниками та іноземними замовниками.

 

Де поширюється дайджест?

Дайджест поширюється серед профільних іноземних асоціацій, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій. Також інформаційно український проєкт підтримує найбільша Європейська асоціація комунікаційних агентств – EACA, яка поширює інформацію серед своїх членів, європейських комунікаційних агентств та асоціацій.

 

Хто та як може подати роботу до дайджесту?

Подати роботу до дайджесту може будь-яка українська агенція незалежно від розміру та спеціалізації. Роботи членів ВРК мають першочергову перевагу. 

Щоб подати роботу до дайджесту необхідно заповнити гугл-форму, де вказати назву агенції, короткий опис роботи, період її реалізації, категорію, до якої вона належить, додати віжуал та/або відео роботи. Подача робіт є безоплатною для українських агенцій.

 

Які роботи можна подавати до дайджесту? 

Метою дайджеста є презентувати агенції та їх компетенції, і таким чином надати можливість іноземним компаніям знайти собі українських партнерів для співпраці. Будь-яка робота, що представляє агенцію потенційним партнером для міжнародної спільноти, може бути представлена в дайджесті.

Якщо агенція створила сайт для клієнта, дизайн, відеоролик, соціальний або піар проєкт – все це може бути представлено у дайджесті. Можуть бути як комплексні/ багатоканальні кампанії, так й окремі види робіт.

Головною вимогою до роботи є її “свіжість”, тобто до дайджесту подаються роботи, які були реалізовані в певний період. До “зимового” випуску приймаються роботи, які були реалізовані в період в грудня 2024 по лютий 2025 року.

 

З яких категорій роботи приймаються?

З будь-яких категорій рекламно-комунікаційної сфери. На даний час при заповненні гугл-форми пропонуються категорії Film, Design, Print, OOH, Digital, PR, Advertising та Social Campaigns. Але якщо ваша робота не підпадає під ці категорії, ви можете вказати свій варіант. 

 

Скільки робіт можна подати до одного дайджесту?

Організатори не обмежують кількість робіт, але до однієї категорії може потрапити не більше однієї роботу від одної агенції. Якщо робіт від однієї агенції буде декілька у одній категорії, організатори обрати лише одну з них. 

Роботи однієї агенції можуть потрапити у різні категорії. Але редакція залишає за собою право вирішувати скільки робіт від однієї агенції у різних категоріях може буде представлено у дайджесті.

 

ВРК закликає агентства долучатися і надсилати свої роботи.

Подати роботу можна через гугл-форму.

Дедлайн подачі до найближщого випуску – 5 березня 2025 року. 

Якщо виникли інші питання щодо проєкту, надсилайте їх на електронну адресу rec@vrk.org.ua.

Приєднуйтесь та давайте продовжувати показувати світові, яким є український креатив!

 

CrUAtivity – це креативність по-українськи!