Вперше в історії золото для України на Cannes Lions 2025 – вітаємо Saatchi & Saatchi Ukraine!

20.06.2025

Кейс «Minefield Honey: Harvesting Hope» від Saatchi & Saatchi Ukraine увійшов в історію української реклами, здобувши першого Золотого Каннського Лева. Нагороду було отримано в категорії Sustainable Development Goals, яка відзначає креативні рішення з позитивним впливом на суспільство та світ. 

Після потужного виступу на Ukrainian Creative Awards 20251 Grand Prix, 2 Best of Contest, 10 нагород на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами – цей проєкт тріумфально продовжив свою ходу на Cannes Lions 2025.  

Вперше в історії української реклами здобуто Золотого Каннського Лева –у категорії Sustainable Development Goals. Крім того, кейс «Minefield Honey: Harvesting Hope» отримав:

  • Бронзового Левау категорії Creative Commerce
  • шортлист у категорії Titanium

Але на цьому українські перемоги в Каннах не закінчуються. Starlight Media здобули Бронзового Лева у категорії Entertainment Lions за проєкт «Bachelor».

Агенція Arriba! спільно з іспанськими партнерами Officer & Gentleman увійшли до шортлистів у двох категоріях — Audio & Radio та Creative Data з проєктом «Air Raid Alarm Clock». 

Ми щиро вітаємо усіх переможців та фіналістів з визнанням на одному з найпрестижніших креативних фестивалів світу – Cannes Lions 2025. 

Ваші роботи – це натхнення, гордість і доказ того, що український креатив має потужний голос на глобальній арені.