Effie Ukraine 2024: всі, хто продовжують працювати, рекламуватись, розвиватись – вже є переможцями!

10.12.2024

Нещодавно були анонсовані переможці Effie Awards Ukraine 2024, ринок дізнався, які кампанії стали найефективнішими в цьому сезоні. Представники команди Grand журі поділилися своїми враженнями про конкурс та переможців, а також дали поради для майбутніх учасників.

“Цьогоріч було приємно працювати з ринком, який вже точно повертається до звичної динаміки, швидкості та конкурентної боротьби,” – розповідає Сергій Костя, регіональний маркетинг менеджер CEE, Asia, Bolt. 

“Не зважаючи на третій рік повномасштабної війни, рекламний ринок України продовжує приємно дивувати професійними кейсами та нестандартними підходами,” – погоджується Євген Яценко, директор з операційного маркетингу Favbet. 

“Дуже тішить, що Всеукраїнська рекламна коаліція організовує Effie в Україні під час війни. Це вкрай важливо для нашого ринку,” – вважає Ігор Зайчук, комерційний директор MEGOGO. 

Всі судді відмічають, що цьогорічний Effie, як і минулорічний, відзначився величезною кількістю соціальних проєктів. Однак у в 2024 році все ж таки було значно більше бізнес-кейсів, ніж минулого року.

“Хотілося б більше бізнесу… Поки що цього мало, але всі хто продовжують працювати, рекламуватись, розвиватись – вже є переможцями!” – говорить Євген Яценко.

“Деякі кейси вразили тим, як поєднали в собі складові бізнесу, маркетингу та соціальної відповідальності. В нас велике майбутнє,” – стверджує Сергій Костя.

“Безумовно, роль бізнесу у позитивних змінах для суспільства зростає щодня, що також знаходить відображення у маркетингових кейсах конкурсу. Водночас я помітила, що рівень подачі матеріалів значно зріс: заявки стали більш структурованими, аргументованими та професійно підготовленими,” – говорить Наталя Байдала, директорка з маркетингу та комунікацій Mastercard Europe S.A.

“Приємно дивують роботи з обмеженими бюджетами і залишається тільки фантазувати, як вистрелить наш спільний рекламно-комунікаційний ринок після нашої перемоги,” – додає Євген Яценко.

 

Гран-прі премії отримав проєкт “Найбільший збір країни для посилення ППО”, створений агентством BetterSvit для компанії Нова пошта та благодійного фонду “Повернись живим”.

“Це чудовий приклад, як маркетинг і бізнес йде нога в ногу. Все на своїх місцях,” – говорить Сергій Костя про цю роботу. 

“Мене, як представницю компанії Mastercard, партнера номінації конкурсу "Позитивні зміни", у переможному кейсі надихає ідеальне поєднання соціальної місії проєкту з інтеграцією у продукт, сервіс і доступний комунікаційний канал,”– додає Наталя Байдала.

“Нова пошта в черговий раз показала чудове поєднання знань потреб і болей своїх клієнтів з професійним вмінням оперативно реагувати на існуючі виклики і якісно це комунікувати,” – погоджується із колегами Євген Яценко.

Ігор Зайчук також відмітив ще декілька робіт: “Перша – це ПРОФТЕХ, де нам показали як можна сучасними методами популяризувати професійно-технічні навчальні заклади. Це був живий класний кейс.

Друга робота – “Усик і ДТЕК. Битва за світло” про те, як привернути увагу всього світу, підписати нові контракти на постачання, знайти донорів, що допоможуть Україні вистояти. Звісно, Олександр Усик чудово пасував до цієї колаборації як національний лідер і приклад. 

Було багато зборів для порятунку й допомоги тваринам. Мене особисто не залишила байдужим історія Kernel про те, як компанія засіяла квітами наші заміновані поля, а бджоли збирали мед, який доставляли по всьому світу. Усе це для того, щоб привернути увагу суспільства до проблеми із замінуванням України”.

 

Судді також поділилися своїми порадами для майбутніх учасників.

Наталя Байдала радить працювати над структурою кейсів і чітко та чесно показувати їхню ефективність. Роботи, які поєднують сильну ідею з професійним підходом до реалізації та оформлення, завжди привертають увагу журі. І найголовніше – пам’ятати, що будь-яка ідея має створювати цінність для аудиторії та ринку, на якому ви працюєте. 

Ігор Зайчук вважає, що наступного року варто звертати більше уваги саме на бізнес-кейси й подавати їх на премію. Адже Effie – це саме про бізнес. “Не намагайтеся натягнути результат на завдання. В успішному кейсі має бути навпаки – задача повинна дорівнювати результату,” – також говорить він.

Євген Яценко закликає учасників пам’ятати, що реклама має бути такою, що емоційно залучає і пропускає через себе, але оцінювати кейси завжди треба на холодну голову з чіткими раціональними КРІ. 

А Сергій Костя закликає клієнтів направляти агенції в напрямку ефективності, а не кейсовості, агенції – направляти клієнтів на амбіційні рішення, членів журі – оцінюючи, давайти коментарі та рекомендації, а ВРК – так тримати! 

Тож ВРК, як організатори Effie Awards Ukraine, дякує участникам, членам журі, партнерам за підтримку премії цього року та чекає всіх у наступному сезоні, на Effie Awards Ukraine 2025!

А фотозвіт із цьогорічного заходу вже шукайте на Fb сторінці Effie Awards Ukraine