Вийшов новий випуск дайджесту CrUAtivity

20.12.2024

Новий випуск CrUAtivity присвячений проєктам, реалізованим восени, а також включає спеціальну категорію, яка присвячена золотим переможцям Effie Awards Ukraine 2024. Загалом до дайджесту увійшло 40 робіт від провідних українських агенцій та продакшенів.  

Більшу частину осіннього випуску складають комерційні проєкти, які через рекламу відображають звичайне життя українців. У дайджесті можна знайти роботи, присвячені рекламі молока, йогурту, чаю, джина, ліків, доставки їжі, фарби для волосся, сервісу з пошуку роботи, кінофестивалю, торговельного центру, онлайн-школи англійської мови, житлового комплексу та навіть лотереї. Проте, червоною ниткою через усі проєкти проходить підтримка країни, ЗСУ, ветеранів та донати на різні збори, що підкреслює незламний дух українців навіть у складні часи.  

У випуску представлені 40 робіт українських агенцій у категоріях Film, Design, Digital, Advertising Campaign, Social Campaign та спеціальній категорії Effie Ukraine Gold Winners. Ознайомитися з новим випуском можна на сайті: https://cruativity.org/  

Кожен випуск СrUAtivity включає стислий огляд кейсів (розділ BRIEF REVIEW) та  детальний опис кожного кейсу у відповідній категорії. В кожному кейсі вказані виконавці та є посилання на їхні сайт. 

Організатором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція за підтримки креативної агенції маркетингових комунікацій Brain Tank та диджитал-агенції Adcore

Нагадаємо, СrUAtivity – це дайджест актуальних робіт українських агенцій, який презентується міжнародній професійній спільноті. Дайджест виходить раз на три місяці та поширюється серед профільних іноземних асоціацій, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій. Також проєкт підтримує Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA), яка популяризує CrUAtivity серед своїх членів – європейських комунікаційних агентств та асоціацій. 

Українські агенції можуть постійно подавати свої роботи до дайджесту через спеціальну гугл-форму. Участь у проєкті є безкоштовною. 

Всеукраїнська рекламна коаліція, як організатор проєкту, запрошує українські агенції долучатися до CrUAtivity та використовувати цю платформу для популяризації своїх кейсів як в Україні, так і на міжнародній арені.