Слід в рекламі 2024

03.06.2024

У 2024 році лауреатом нагороди «Слід в рекламі» став Ярослав Ведмідь. 

Цього року, з великим болем, ця нагорода вручається посмертно. Премію присудили Ярославу Ведмедю, засновнику комунікаційної агенції Postmen, який покинув нас у лютому цього року. Нагородження «Слід в рекламі» відбулось на церемонії 25-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами в рамках Ukrainian Creative Stories 2024. 

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція відзначає заслуги людей, які зробили вагомий внесок у розвиток рекламного ринку України. 

Розвиток українського рекламного ринку був би неможливим без видатних особистостей, які складають його основу, тих, хто прокладав шлях, яким всі ми йдемо зараз. 

Для тих, хто створював індустрію та продовжує працювати на її благо, і була організована премія «Слід у рекламі». Нагорода заснована у 2004 році. За останні 20 років було відзначено 44 лауреати. 

З усіма лауреатами нагороди «Слід в рекламі» минулих років можна ознайомитися на сайті vrk.org.ua у розділі «Діяльність / Слід в рекламі». 

Ярослав Ведмідь

Засновник комунікаційної агенції Postmen 

Протягом своєї кар'єри створив значний вплив на українську рекламну індустрію. Його креативність, інноваційний підхід та відданість справі залишили по собі багату спадщину, яка й далі надихатиме нове покоління рекламістів. 

Комунікаційна агенція Postmen, заснована у 2013 році, здобула репутацію однієї з найуспішніших в Україні. Завдяки неординарним ідеям та ефективним стратегіям Postmen вдалося реалізувати знакові проєкти для багатьох відомих брендів, таких як: Буковель, Нова Пошта, Uklon, Kormotech, Ковальська, Дарниця, Планета кіно, UNICEF, Міністерство культури, Фонд Музею Голодомору та інших. 

Роботи Postmen відзначені нагородами на світових та українських рекламних фестивалях. У 2021 та у 2023 роках Postmen отримав звання «Комунікаційна агенція року», за підсумками двох рейтингів – Національного рейтингу креативності і Національного рейтингу ефективності. 

Ярослав Ведмідь займав проактивну позицію, яка базувалась на принципах українськості та патріотизму. Він є засновником громадянської ініціативи «Помаранчева стрічка», яка зробила офіційний колір ющенківської кампанії 2004 рокe самодостатнім і потужним елементом агітації, й сприяла виникненню руху «Помаранчева революція». 

Під час повномасштабного вторгнення Росії в Україну у 2022 році Ярослав разом з Postmen працював проти російської пропаганди. Одним з напрямків їхньої діяльності була кампанія Ban Russia, що закликала світові бренди піти з ринку Росії. Ярослав вів волонтерську діяльність. 

Після смерті Ярослава Ведмедя у лютому 2024 року агенція Postmen продовжує свою роботу, зберігаючи вірність його цінностям та принципам.