Дізнайтесь як використовувати штучний інтелект у рекламі та маркетингу

07.08.2024

Міністерство цифрової трансформації України разом з профільними експертами створили рекомендації щодо відповідального використання ШІ в рекламі та маркетингу. До робочої групи входила Олена Андрієнко, Publicis Groupe Ukraine, членкиня Наглядової ради ВРК з питань GR, правового регулювання рекламної діяльності, аналізу законопроектів, що стосуються рекламної сфери. 

Розроблені поради допоможуть агенціям і бізнесам працювати з інноваційними інструментами без ризиків.

«Дедалі більше креативників використовують штучний інтелект для просування продуктів і послуг. Деякі компанії та стартапи перетворюють ШІ-інструменти, як-от ChatGPT і Midjourney, на копірайтерів та дизайнерів, повністю довіряючи їм створення промо. Проте не всі ШІ-інструменти безпечні. AI-системи можуть збирати персональні дані вашої цільової аудиторії, генерувати упереджений контент і маніпулятивно просувати ваш продукт на сайтах і в соцмережах. У розроблених рекомендаціях ми даємо конкретні поради, як зменшити ці ризики і використовувати ШІ з максимальною користю», — зазначив Олександр Борняков, заступник Міністра цифрової трансформації

У документі зібрані поради, як підвищити ефективність реклами та маркетингових комунікацій за допомогою ШІ, не вводячи в оману споживачів і не порушуючи законодавство у сфері реклами.

Серед рекомендацій:

  • контролювати, якими даними ви ділитеся з ШІ-системами,
  • не поширювати персональні дані цільової аудиторії,
  • маркувати контент, згенерований ШІ-інструментами,
  • не делегувати штучному інтелекту створення реклами на 100%.

У додатку наведені інструкції з чеклистами, на що звернути увагу при виборі ШІ-інструменту та як оцінити, чи не порушує згенерований контент прав споживачів.

Рекомендації розроблені за підтримки USAID  і UK Dev.

Знайомтеся з рекомендаціями за посиланням: https://cutt.ly/6exC4jcc

Форма для фідбеку: https://cutt.ly/6exZXPD9