Українські учасники в міжнародних програмах Effie: результати 2024
17.12.2024Всеукраїнська рекламна коаліція презентує підсумки участі українських проєктів у міжнародних програмах Effie у 2024 році. Другий рік поспіль агентство Gres Todorchuk стає найбільш успішним українським учасником на міжнародній арені.
Щороку за результатами програм Effie Awards формуються як національні, так і глобальний рейтинги ефективності. В Україні після завершення Effie Awards Ukraine оголошуються національні рейтинги ефективності для комунікаційних і медійних агентств, рекламно-комунікаційних груп, рекламодавців і брендів. Рейтинги 2024 року за підсумками Effie Awards Ukraine 2024 доступні за посиланням.
Паралельно, Effie Index, аналізуючи дані фіналістів і переможців програм Effie Awards по всьому світу, публікує глобальний рейтинг ефективності для агентств, рекламодавців, брендів, рекламних мереж і комунікаційних груп. Серед учасників Effie Index традиційно присутні українські агентства, бренди та рекламодавці. Результати Effie Index 2023 знаходяться за посиланням.
Крім того, щорічно Всеукраїнська рекламна коаліція визначає найуспішнішого учасника міжнародних програм Effie, який отримав нагороди на європейському та глобальному рівнях — Effie Awards Europe та Global Best of the Best Effie Awards.
Успіхи українських учасників розраховуються за методикою Effie Worldwide.
- Для основних агентств: Grand Prix / Platinum Winner – 48; Gold – 24; Silver – 12; Bronze – 6; Shortlist – 2.
- Для агентств-партнерів: Grand Prix / Platinum Winner – 24; Gold – 12; Silver – 6; Bronze – 3; Shortlist – 1.
Цього року агентство Gres Todorchuk визнано найбільш успішним українським учасником міжнародних програм Effie. Команда здобула 24 бали за дві срібні нагороди, отримані проєктом «Grains of Hope» для United 24/Soledarity: Ukrainian Rock-Solid Strength у категоріях Best of Europe: Government & Public Service та Best of Europe: Crisis Response / Critical Pivot.
Також заслуговують на увагу інші українські учасники: McCann Kyiv (12 балів), BetterSvit (12), G.E.M (6), Media First Ukraine (6), UM (6), Gusev Art Lab (2).
Участь українських проєктів у міжнародних конкурсах Effie відкриває для них простір змагатися з провідними світовими кампаніями та вибороти звання «найкращих з найкращих» у сфері маркетингових комунікацій на регіональному та глобальному рівнях.