Українські маркетологи оцінюватимуть роботи Effie Awards Europe 2024

26.06.2024

Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) оголосила команду журі конкурсу Effie Awards Europe 2024. Цьогоріч до складу журі увійшли одинадцять українських маркетологів, які разом із європейськими колегами обиратимуть найефективніші кампанії Європи. 

Завдяки тісній співпраці організаторів Effie Awards Europe та Всеукраїнської рекламної коаліції, як організатора Effie Ukraine, до журі європейської премії були рекомендовані українські спеціалісти. Українські представники братимуть участь у журі, яке оцінюватиме роботи в блоках Multi-market, Positive Change та Best of Europe. 

Блоки Multi-market & Positive Change

  • Вікторія Гладченко, комунікаційна директорка Фонду Східна Європа / 1 тур суддівства
  • Арам Сімонян, директор зі стратегії I AM IDEA / 1 тур
  • Ігор Блистів, директор з маркетингу та інновацій, Кормотех / 2 тур
  • Ярослава Гресь, партнер у GresTodorchuk, координаторка UNITED24 / 2 тур
  • Ксенія Сікорська, маркетинг директорка ПУМБ / 2 тур 

Блок Best of Europe

  • Василь Губарець, директор з корпоративних комунікацій, Дарниця / 1 тур
  • Ігор Зайчук, комерційний директор, Мегого / 1 тур
  • Олена Бакум-Рамола, директор з розвитку креативних агентств Publicis Group Ukraine / 2 тур
  • Сергій Костя, маркетинг директор Bolt країни східної Європи / 2 тур
  • Олена Плахова, директорка із управління репутацією та маркетингом групи компаній NOVA (Нова пошта) / 2 тур
  • Євген Яценко, Chief Operation Marketing, Favbet / 2 тур 

Понад 180 професіоналів галузі з 24 країн Європи визначатимуть переможців 2024 року. Суддівство проходитиме у два тури у вересні та жовтні. 

Повний перелік членів журі Effie Awards Europe 2024 за посиланням

Цього року до журі увійшли як представники агенцій, так і рекламодавців. Судді оцінюватимуть кампанії за такими основними критеріями: стратегічний виклик, креативна стратегія, втілення ідеї та ефективність. 

Перший тур суддівства блоків Multi-market та Positive Change проходитиме онлайн з 20 вересня по 4 жовтня, де визначатимуть фіналістів у цих категоріях. Журі фінального туру зустрінеться віртуально 21-24 жовтня, щоб визначити найефективніші кампанії Multi-market та Positive Change. 

Перший тур конкурсу Best of Europe буде проведено онлайн з 20 вересня по 4 жовтня, а фінальне журі зустрінеться віртуально 21-24 жовтня для розгляду та обговорення креативності та ефективності найкращих кейсів із національних конкурсів Effie у Європі. 

Grand журі зустрінеться 11 грудня в Брюсселі, щоб обрати найефективнішу роботу року. Цьогоріч Гран журі очолили Harrison Steinhart, Global Strategy Director в DDB Paris, та Iva Bennefeld-Stepanic, Vice President Marketing Central Europe | International в Mondelez. 

Імена переможців будуть оголошені на Effie Europe Awards Gala 11 грудня в Брюсселі. 

Нагадаємо, цьогорічна участь українських робіт на європейському конкурсі має спеціальні умови до першого дедлайну. Деталі за посиланням

Організатором Effie Awards Europe є Європейська асоціація комунікаційних агентств у партнерстві з Kantar. 

У разі виникнення питань звертайтеся до оргкомітету Effie Europe – Francesco Bottegal, francesco.bottegal@eaca.eu.