Оголошено найбільш ефективні компанії, бренди і агенції у світі – українські Gres Todorchuk та UNITED 24 в топі рейтингів

05.06.2024

Effie Worldwide оголосили результати Effie Index 2023, тринадцятого щорічного рейтингу компаній, що стоять за найбільш ефективними маркетинговими ініціативами у світі. 

Українська агенція Gres Todorchuk та український бренд UNITED24 перебувають в топі глобальних та європейських рейтингів Effie Index 2023. Gres Todorchuk увійшла в топ-3 найефективніших незалежних агенцій року у всьому світі та очолила два рейтинги в Європі за критеріями – найефективніший офіс та найефективніша незалежна агенція. UNITED 24 серед топ-5 найефективніших брендів світу та став лідером даного рейтингу в Європі, а також на другому місці як найефективніший рекламодавець Європи. 

Banda agency посіла 5 місце як найефективніша незалежна агенція в Європі та 11 місця як найефективніша агенція в Європі, а бренд Ukraine (проєкт «Be Brave») посів 4 місце як найефективніший бренд Європи. В десятку найефективніших рекламодавців потрапили: Метінвест (6 місце) та Міністерство цифрової трансформації України (7 місце).

Компанії FMCG/CPG, швидкого харчування та напоїв домінували у цьогорічних рейтингах, причому 3 з 5 найефективніших брендів належать до категорії QSR. AB InBev та McDonald’s демонструють свою відданість ефективності, займаючи перші місця у рейтингах маркетологів та брендів відповідно третій рік поспіль. 

Конкуренція за звання найефективнішого агентства демонструє глобальний розмах та силу агентств у питанні ефективності. Топ-10 найефективніших офісів агентств охоплюють країни, серед яких Аргентина, Бразилія, Колумбія, Індія, Нова Зеландія, Україна та ОАЕ. Аналогічно, Топ-10 рейтингу найефективніших незалежних агентств включають агентства з Аргентини, Бразилії, Китаю, Данії, Індії, Нової Зеландії, Перу, України та США. 

«Global Effie Index став золотим стандартом для вимірювання ефективності маркетингу. – коментує Traci Alford, Global CEO, Effie Worldwide. – Компанії та бренди, що очолюють наші рейтинги, демонструють найвищу відданість ефективності. Незалежно від їхніх бізнес-завдань, у них всіх є одна спільна риса – вони продовжують досягати відчутних успіхів для своїх брендів. Я хочу привітати всі команди, які брали участь, вони представляють найкраще в нашій індустрії і мають пишатися своїми досягненнями». 

Effie Index визначає та ранжує найбільш ефективні агентства, маркетологів, бренди, мережі та рекламно-комунікаційні групи, аналізуючи понад 4750 фіналістів та переможців глобальних, регіональних та національних конкурсів Effie Awards по всьому світу. Він оголошується щорічно і є найбільш всеохопним глобальним рейтингом ефективності маркетингу. 

Цьогорічні рейтинги включають фіналістів та переможців Effie Awards, оголошених у період з 1 січня 2023 року по 31 грудня 2023 року, в тому числі Effie Awards Ukraine 2023. 

Детально про Effie Index на сайті effieindex.com.

Інформацію про те, як складаються рейтинги, можна знайти тут.

 

ГЛОБАЛЬНІ РЕЙТИНГИ 2023 

Most Effective Marketers

Top 5: AB InBev, Unilever, McDonald’s, PepsiCo, The Coca-Cola Company  

Most Effective Brands

Top 5: McDonald’s, KFC, Oreo, UNITED24, Burger King

Most Effective Agency Holding Groups

Top 5: Omnicom, WPP, Publicis, Interpublic (IPG), Dentsu

Most Effective Agency Network

Top 5: McCann Worldgroup, DDB Worldwide, Ogilvy, BBDO Worldwide, Leo Burnett Worldwide 

Most Effective Agency Offices

Top 5: AlmapBBDO (São Paulo, Brazil), Leo Burnett Dubai (UAE), McCann Worldgroup Gurugram (India), GUT (Buenos Aires, Argentina), Leo Burnett India (Mumbai) 

Most Effective Independent Agencies

Top 5: GUT (Buenos Aires, Argentina), Special (Auckland, NZ), Gres Todorchuk (Kyiv, Ukraine), Valor Socios de Marcas (Lima, Peru) and GUT (São Paulo, Brazil)

 

РЕГІОНАЛЬНІ РЕЙТИНГИ 2023

Europe

McDonald’s (marketer), UNITED24 (brand), Omnicom (holding group), McCann Worldgroup (agency network), Gres Todorchuk (agency office & independent agency)

Asia Pacific

The Coca-Cola Company (marketer), McDonald’s (brand), WPP (holding group), Ogilvy (agency network), McCann Worldgroup Gurugram (agency office), Special (independent agency)

Latin America

AB InBev (marketer), McDonald’s (brand), Omnicom (holding group), BBDO Worldwide (agency network), AlmapBBDO (agency office), GUT (independent agency)

Middle East & Africa

Landmark Group (marketer), K-Lynn (brand), Publicis Groupe (holding group), Leo Burnett Worldwide (agency network), Leo Burnett Dubai (agency office), Joe Public (independent agency)

North America

Unilever (marketer), Froot Loops (brand), IPG (holding group), McCann Worldgroup (agency network), Starcom Chicago (agency office), Mischief @ No Fixed Address (independent agency)