Результати українських агенцій після Cannes Lions 2024
02.07.2024Всеукраїнська рекламна коаліція представляє результати для українських агенцій після цьогорічного Cannes Lions, які увійдуть до «Рейтингу участі українських агенцій у міжнародних креативних фестивалях сезону 2024-2025».
Щорічно ВРК публікує два окремих рейтинги комунікаційних агенцій – Національний рейтинг креативності та Рейтинг участі українських агенцій у міжнародних креативних фестивалях. Результати двох рейтингів публікуються в кінці травня в межах Ukrainian Creative Stories.
Національний рейтинг креативності та майстерності є головним і складається з урахуванням балів, отриманих всіма комунікаційними агентствами на конкурсах Ukrainian Creative Awards, серед яких Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of та MIXX Awards.
Рейтинг участі українських агенцій у міжнародних креативних фестивалях базується на списку міжнародних фестивалів WARC Creative 100. Сюди входять найважливіші глобальні фестивалі, такі як Cannes Lions, D&AD, The One Show, LIA, Clio, а також регіональні – Eurobest і Golden Drum, і ще ADC*E Awards та Epica Awards.
Усього до рейтингу входять 9 фестивалів, де нагороди обчислюються за єдиною системою нарахування балів, враховуючи коефіцієнти кожного фестивалю.
Коефіцієнти міжнародних фестивалів/конкурсів
Фестиваль/конкурс |
Коефіцієнт |
Cannes Lions |
k=10 |
D&AD |
k=8 |
The One Show |
k=6 |
LIA |
k=4 |
Clio |
k=3 |
ADCE Awards |
k=2 |
Epica |
k=2 |
Eurobest |
k=2 |
Golden Drum |
k=1 |
Система начислення балів: Shortlist – 2, Bronze – 4, Silver – 6, Gold – 8, Best of contest – 10, Grand Prix – 15.
Креативний сезон починається з Cannes Lions і триває до травня наступного року, коли підбиваються підсумки.
На цей момент триває сезон 2024-2025, і вже відомі результати Cannes Lions 2024.
Станом на початок липня 2024 року бали отримали три агенції – Gres Todorchuk (80 балів), Saatchi & Saatchi Ukraine (40 балів) та McCANN KYIV (20 балів).
Окремо зауважимо, що за результатами фестивалю ще дві українські агенції отримали шорт-листи на Cannes Lions 2024, однак бали їм не зараховуються. Це Havas Digital Kyiv та Mriya Production.
Відповідно до правил, ВРК враховує у креативних рейтингах (на відміну від рейтингів ефективності) бали виключно основному агентству, вказаному у роботі. Проєкт #TheDonationMap агенції Havas Digital Kyiv отримав два шорт-листи, однак Havas Digital Kyiv вказано не як основний учасник, а в кредитсах участника Havas Play, Paris. Подібна ситуація з Mriya Production, яка вказана в роботі Murals для Polish Film Institute як партнер іншого учасника.
Фінальний рейтинг сезону 2024-2025 буде опубліковано наприкінці травня 2025 року в межах Ukrainian Creative Stories 2025. Ознайомитися з результатами попереднього сезону 2023-2024 можна на сайті ВРК за посиланням.