Оновлено дані на Foreign Markets Access: доступна інформація за 2023 рік
22.08.2024Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) поповнила дані на платформі Foreign Markets Access (FMA), додавши інформацію за 2023 рік. Це важливе оновлення дозволяє українському рекламному бізнесу отримати актуальні дані для планування рекламних кампаній на закордонних ринках, наразі це – понад 60 країн світу.
2023 рік ознаменувався позитивною динамікою. Незважаючи на виклики, економіки розвинених країн продемонстрували стійке зростання. Рекламні ринки європейських країн, які у 2022 році відчули вплив повномасштабної війни в Україні, не лише відновились, а й досягли нових показників. Більше інформації про ці позитивні зміни можна знайти на сайті FMA.
Завдяки новій інформації українські компанії зможуть краще орієнтуватися на зовнішніх ринках, враховуючи останні тенденції та зміни, які відбулися у 2023 році. Це особливо актуально, зважаючи на те, що у 2024 році український бізнес продовжує шукати нові можливості для експорту та виходу на міжнародні ринки.
«На сьогодні українські компанії мають доступ до найновіших даних, що дозволить їм ухвалювати обґрунтовані рішення щодо виходу на міжнародні ринки, – зазначив генеральний директор ВРК Максим Лазебник. – У сучасних умовах важливо вміти швидко адаптуватися до змін та ефективно використовувати можливості, що з'являються на ринках з різноманітними викликами та потенціалом».
Дані на платформі містять важливі аналітичні показники, зібрані з таких джерел, як WARC, World Bank, United Nations, We Are Social, Statista, IMF, статистичні відомства країн, індустріальні рекламні асоціації та інші міжнародні організації. Ця інформація допоможе компаніям не лише слідкувати за ринковими трендами, а й розуміти, як найкраще позиціонувати себе в нових умовах.
«Український експортний сектор продовжує демонструвати зростання та можливості для українських підприємців, – підкреслив CEO NCG Дмитро Кутовой. – Завдяки оновленій інформації на Foreign Markets Access наші компанії можуть ще більш успішно планувати свої міжнародні стратегії, мінімізувати ризики та максимізувати вигоди. Зараз як ніколи раніше важливо мати доступ до точних і актуальних даних, щоб ефективно конкурувати на світовому ринку».
Станом на серпень 2024 року українські підприємства, що активно розглядають можливості для експорту, стикаються з новими викликами та перспективами. Згідно з останніми дослідженнями, проведеними в Україні, зростання попиту на українські товари у 2024 році продовжує зміцнювати позиції українського бізнесу на міжнародних ринках. Особливо це стосується ринків, що розвиваються в Азії та Африці, які демонструють значний потенціал для довгострокового зростання.
Оновлення даних за 2023 рік на платформі Foreign Markets Access забезпечить українським компаніям надійний інструмент для стратегічного планування та підвищення конкурентоспроможності на світовому рівні. Запрошуємо ознайомитись із детальним аналізом даних на сайті FMA.