Дослідження ВРК: заробітні плати, вартість послуг та взаємодія з рекламодавцями
05.07.2023Всеукраїнська Рекламна Коаліція розпочинає дослідження серед креативних агенцій Коаліції щодо зрізу заробітних плат, базових вартостей послуг та ініціативи взаємодії з рекламодавцями. Ініціативу про проведення дослідження запропонувала агенція Isobar Ukraine, що є дійсним членом ВРК.
Дослідження проводиться серед членів ВРК, що є комунікаційними агенціями та надають креативні послуги, незалежно від їх основної спеціалізацій агенції, будь то диджитал, чи маркетингові послуги тощо. Дане дослідження не охоплює медіа агенції.
До ВРК входить 134 компанії різної спеціалізації, активні гравці нашої галузі, з них 75 компаній є комунікаційними агенціями. Тож така вибірка дозволить отримати узагальнений огляд теми дослідження.
Опитування має анонімний характер, усі відповіді є конфіденційними. Зібрана інформація буде узагальнена і представлена без зазначення назв й конкретних відповідей окремих агенцій.
Період дослідження: липень 2023.
Публікація результатів: серпень 2023.
ЗРІЗ АКТУАЛЬНИХ ЗАРОБІТНИХ ПЛАТ
Першою метою цього дослідження є надання узагальненого зрізу актуальних заробітних плат за основними посадами серед комунікаційних агенцій. Ця інформація має допомогти агенціям орієнтуватися на ринку під час пошуку нових співробітників, перегляду заробітних плат для поточних спеціалістів і уникнення відтоку кадрів.
ВЗАЄМОДІЯ З РЕКЛАМОДАВЦЯМИ
Крім того, дане опитування пропонує креативним агенціям розглянути можливість створення універсального шаблону-конструктора для формування кошторисів послуг при взаємодії з клієнтами, що дозволить:
- спростити комунікацію з клієнтами, надаючи інформацію в уніфікованому та зручному форматі, що допоможе клієнтам легше робити висновки та приймати рішення;
- забезпечити прозорість в системі оцінки тендерних пропозицій;
- зменшити час, який агенції витрачають на аргументацію своїх розрахунків перед клієнтами, оскільки всі вони будуть використовувати один і той же формат.
Цей шаблон кошторису є пропозицією, до якої учасники опитування можуть внести свої коментарі, поправки та зауваження, що дозволить його оптимізувати та згрупувати в єдиний формат, затверджений всіма учасниками дослідження.
ДІАПАЗОНИ ВАРТОСТЕЙ НА БАЗОВИЙ НАБІР ПОСЛУГ
Дослідження також має на меті зібрати та відобразити діапазони вартостей на базовий набір послуг, що надаються креативними агенціями. Ця інформація буде корисною як для самих агенцій, так і для рекламодавців особливо – для розуміння актуальних максимальних та мінімальних показників вартості послуг агенцій у процесі пошуку креативного партнера для вирішення різних маркетингових задач.
Якість результатів цього дослідження залежить від чесності відповідей та рівня участі членів ВРК. Якщо дослідження знайде відгук серед учасників, результат буде дійсно значущим і інформативним. У разі недостатньої чесності та прозорості відповідей, а також низького рівня участі, цінність дослідження буде значно меншою. Проте ВРК планує показати результат незалежно від обставин і сподівається на високий рівень відгуку серед членів коаліції щодо цієї ініціативи. Адже прозорість та відкритість на ринку сприяють простішому та зрозумілому веденню бізнесу.
Всім комунікаційним агенціям-членам ВРК буде надіслано опитування.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання щодо опитування, звертайтеся до команди ВРК: festival@vrk.org.ua, Катерина; project@vrk.org.ua, Ольга.