VRK newsletter02-08.12.23

01.12.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 18 листопада по 1 грудня 2023 року.

 

НОВИНИ ВРК

Національна премія Effie Awards Ukraine 2023 анонсувала найефективніші кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні. 11 золотих, 14 срібних та 21 бронзова нагороди. Гран-прі премії отримав проєкт «Азовсталь. Символ незламності» агентства Gres Todorchuk для UNITED24 та Метінвест.

 

  • Як пройшов Effie Awards Ukraine 2023

Дивіться коротке відео з Effie Awards Ukraine 2023 за посиланням.

Фотозвіт з Церемонії нагородження переможців можна знайти за посиланням.

Фотозвіт з конференції Best Marketing Practices за посиланням.

Дякуємо усім хто був з нами і до зустрічі на Effie Awards Ukraine 2024!

 

ВРК анонсували результати щорічних Національних рейтингів ефективності за підсумками Effie Awards Ukraine 2023.
Цього року найбільш ефективними стали: комунікаційне агентство – Gres Todorchuk, медіа агентство – Carat Ukraine, рекламно-комунікаційна група – Dentsu Ukraine, рекламодавець та бренд – UNITED24.

 

ВРК опублікувала рейтинг «Комунікаційне агентство року 2023», який очолило Postmen. Агентство було лідером даного рейтингу і в 2021 році.

 

ВРК разом із дослідницькою компанією Factum Group Ukraine оголосила імена кращих маркетинг-команд України 2023 року в рамках церемонії нагородження Effie Awards Ukraine 2023.

 

Кожного року ВРК відзначає заслуги людей, які зробили вагомий вклад в розвиток рекламного ринку України. В 2023 році премію присудили чотирьом особистостям – Анастасії Байдаченко, Ярославі Гресь, Андрію Партиці та Віктору Шкурбі.

   

Дослідження проводилось у вересні-жовтні 2023 року серед маркетинг-директорів та представників маркетинг відділів компаній, що входять до групи ТОП-100 рекламодавців, а також є постійними учасниками Effie Awards Ukraine та різних індустріальних дослідженнях ВРК (Best Marketing Teams, Вибір рекламодавця тощо).

  

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

Медіаменю українців, як і їх звички шукати і переглядати контент, від початку повномасштабної війни активно змінюються. Нова хвиля дослідження медіаспоживання в Україні, проведена Gradus Research у жовтні 2023 року, демонструє збільшення перегляду новин у відео-форматі і стабільну першість месенджерів.

  

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

Лондонська “Це – довга і цікава подорож, яку ми починали зовсім інші у, здається зараз, зовсім іншій країні – пише агенція у своїх соцмережах – Be—it – це бути.
Бути тим, ким прагнеш, і докладати зусиль на шляху, не поступаючись цінностями. Тож наша історія триває”. Вітаємо з ювілеєм!

 

“Вітаємо всіх, завдяки кому ця неймовірна подорож продовжується в часі та просторі. Дякуємо засновникам, колегам, клієнтам, партнерам та конкурентам за задоволення бути з вами в спільному потоці неймовірних пригод” – написала агенція у соціальній мережі. Вітаємо!

 

AMS agency проведе онлайн-конференцію Digital Navigation, що охопить 3 країни: Україну, Казахстан та Узбекистан. Мета заходу — допомогти власникам бізнесу та бренд-командам дізнатися специфіку роботи з новими медійними інструментами, отримати інсайти від провідних фахівців міжнародних ринків. Захід абсолютно безплатний — треба лише зареєструватися на сайті події.

 

ULEAD з Європою та німецький уряд у співпраці з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України готові активно допомагати у відбудові постраждалих українських громад та запустили програму «Зміцнення стійкості на місцях. Підтримка екстрених ремонтів у громадах». Агентства групи  agama взяли на себе: комунікаційну підтримку (PLEON Talan), креативну концепцію (Talan Communications) і просування в диджиталі (OMD Media Direction).

 

Метою перезавантаження, як визначає сама команда, стала одна головна ціль —  демонстрація фільму, що дарує моральну підтримку тим, кому вона потрібна — нашим військовим. Демонстрація екранної версії проєкту “Отріцатєльноє всплитіє” із приміткою 2.0 стартує з 1 грудня. Місце релокації проєкту із ціллю збереження безпеки не оголошується.

 

«Працюй!» — соціальний проєкт, що допомагає людям з інвалідністю швидко знаходити роботу, а роботодавцям — розвивати політику рівності та інклюзивності. Проєкт створено благодійним Фондом «Асоціація інклюзивної країни». linza agency на прикладі платформи «Працюй» розповіли, як зробити так, щоб про ваші проєкти говорили ЗМІ.

 

Ця ідея з'явилася ще до війни, але відклалась зі зрозумілих причин. Агенція розповіла, як наважитись на створення креативної студії під час війни.

 

Захід проводила Кінологічна Спілка України в партнерстві з ПУМБ. До заходу були запрошені службові собаки зі своїми кінологами, які беруть активну участь у порятунку людей та захисті країни.

 

Ambiq® - світовий лідер у сфері енергоефективного напівпровідникового дизайну, який ставить собі за мету поліпшення якості життя людей.

 

Новий ролик розповідає про необов’язкові страждання двох симпатичних колін середнього віку. Та завдяки tabletki.ua все закінчується хепі ендом.

 

Марина Шаламова, strategist VIVID brand content hub, докладно розглянула, які тенденції інфлюенсер-маркетингу будуть актуальні в найближчому майбутньому.

 

CEO агенції Bickerstaff.284 Вероніка Селега дала інтерв’ю на платформі Medium. Її досвід вражає, не лише як менеджерки й комунікаційниці, а й власниці успішної школи ораторського мистецтва.

 

Merkle, компанія групи dentsu, аналізує глобальні тенденції, як діють ритейлери у святковий сезон та пояснює, як виділитися в дедалі динамічнішій цифровій сфері. Ірина Балашова, CEO iProspect Ukraine, та Микола Ханко, Chief Operating Officer iProspect Ukraine коментують, яку перспективу в Україні мають ці світові тренди і на що звернути увагу українським ритейлерам.

 

В останньому звіті WARC про миттєвий огляд галузі розглядаються ключові макромотиви B2B, визначено п’ять тенденцій, які формуватимуть маркетингові стратегії у 2024 році.

 

24 листопада в Києві пройшла щорічна церемонія нагородження Effie Awards. Спеціальну нагороду від Всеукраїнської рекламної коаліції та від технологічного партнера премії — компанії FAVBET, — отримала Укрзалізниця.

 

Підписуйтесь на е-розсилку VRK Newsletter та отримуйте новини на вашу електронну пошту

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua

 

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua