VRK newsletter 28.10-03.11.23: Новини індустрії та членів ВРК

03.11.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 28 жовтня по 3 листопада 2023 року.

 

НОВИНИ ВРК

Сьогодні, 3 листопада – останній день подання робіт до дайджесту, що присвячений роботам українських агенцій за вересень-жовтень 2023 року. Випуск вийде вже цього місяця.

Проєкт є безкоштовний для українських агенцій.

 

Триває реєстрація акредитацій на Церемонію нагородження переможців Effie Awards Ukraine та конференцію Best Marketing Practices, що відбудуться 24 листопада в Mercure Congress Centre.

З деталями оформлення акредитації на захід можна ознайомитись сайті еffie.org.ua. 

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

Це аналіз дослідження актуального стану та відповідності ТОП 100 найбільших українських медіа-порталів основним показникам Google Core Web Vitals та подальшим аналізом впливу цих даних на ефективність автоматичних продажів (programmatic) онлайн-реклами, проведений ІАВ Ukraine за технічної підтримки компанії Adtelligent за період з 2 кварталу 2023 та 3 кварталу 2023 року.

 

Українська мова посилює позиції в усіх соцмережах. Утім, якщо врахувати російські соцмережі та тимчасово окуповані території, то російською написаний кожен другий допис.

 

Щорічне опитування USAID/Internews про медіаспоживання дозволяє краще зрозуміти звички споживання новин українцями під час протистояння країни повномасштабній російській агресії протягом понад 18 місяців.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

Олександра Захарченко до цього займала позицію директора по роботі з клієнтами в агенції. Олександра долучилась до команди BetterSvit на початку 2020 року і досягла значних результатів, ставши в компанії «Талантом року 2021». Та успішно продовжувала сприяти розвитку агенції своєю працею.

 

UNFPA Україна, спільно з ГО Інноваційні соціальні рішення, за підтримки уряду Великої Британії запустили унікальний проєкт, що не мав жодних аналогів у країні — «Лінію психологічної підтримки чоловіків». Moko Digital  розповіли, як гумор став головною зброєю проти токсичної маскулінності при презентації проєкту.

 

Неможливо відверто показувати дитячі опіки, оскільки для соціальних мереж цей контент є чутливим і може бути заблокований або видалений. Креативної ідеєю для фотоісторії #незламнівогнем стало світло на тілах лідерів думок, яке відображує зону ураження в дитини, адже світло може бути не тільки лагідним, але й руйнівним.

 

Кампанія реалізована спільно з UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення в Україні в рамках просвітницького проєкту «Пубертат». Складається з трьох роликів, кожен з яких присвячений конкретній темі: стосунки на відстані, розвіювання стереотипів про людей з інвалідністю, важливість тестування на ВІЛ.

 

12-та бригада спеціального призначення НГУ «Азов» у співпраці з найбільшим в Україні сайтом пошуку роботи Work.ua оголосили про початок рекрутингової кампанії під гаслом «Війську потрібні різні професії». Агенція banda долучилася до проєкту на волонтерських засадах та запропонувала підхід, який передбачає, що кожна позиція розглядається як вакансія.

 

Понад 14 000 учасників у 65 країнах пробігли «Найдовший у світі марафон», який пройшов 29 жовтня заради підтримки українських героїв.

 

До порівняльного огляду ТОП-10 найактуальніших нейромереж в генерації зображень увійшли: Midjourney, Leonardo AI, Stable Diffusion XL, Bing Image Creator, DALL-E, Lexica Art, Ideogram AI, BlueWillow, Craiyon, Kandinsky.

 

Агенція поділилися кейсом Tattoo courses, в якому креативникам довелося зламали шаблонність ніші, щоб створити круту айдентику для платформи.

 

Агенція поділилася кампанією інфлюенс-маркетингу для рекламної активності Spraga у соцмережах.

 

Продуктова IT-компанія Uklon разом із дослідницькою компанією Gradus Research провели опитування щодо ставлення до професії водія в Україні. Відтак, на основі результатів проведеного дослідження Uklon прагне спростувати стереотипи, пов’язані з професією водія, та сприяти формуванню правильної культури сприйняття цієї професії.

 

У ньому представлені результати щомісячного моніторингу реклами та перелік брендів, які розміщуються на сайтах-порушниках. Перевіряйте наявність вашого бренду у цьому списку та вживайте відповідні заходи для захисту своєї репутації.

 

Підписуйтесь на е-розсилку VRK Newsletter та отримуйте новини на вашу електронну пошту

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua

 

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua