VRK Newsletter 27.05-02.06.23: Національний та Міжнародний рейтинги креативності 2022-2023 та старт Effie Awards Ukraine 2023

02.06.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 27 травня по 2 червня 2023 року.

 

НОВИНИ ВРК

ВРК анонсує старт національної премії Effie Awards Ukraine 2023  – найпрестижнішої міжнародної нагороди в галузі рекламно-маркетингових комунікацій. Незабаром буде відкрито прийом конкурсних заявок. І вже відомі основі дати проведення конкурсу – бажаючі можуть почати готуватись.

 

ВРК підвела підсумки двох окремих рейтингів комунікаційних агенцій сезону 2022-2023 – Національного та Міжнародного. Найкреативнішим агентством країни стало Saatchi & Saatchi Ukraine, яке також очолило міжнародний рейтинг. Вітаємо!

 

Спеціальний приз «За сміливість» від оператора зовнішньої реклами PRIME Group на КМФР 2023 отримала робота Christmas Not War – #ДітиНеПовинніБачитиВійну – креативної агенції ANGRY для компанії «Бетон від Ковальської».

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

За останні роки український ринок диджитал та smm серйозно оновився. IAB поспілкувався з директорами сучасних топових агенцій та разом відкривають ринку їх структури.

 

Правки про лібералізацію реклами алкоголю на телебаченні та радіо не пройшли.

 

Ресурс Visual Capitalist підготував інфографіку, присвячену найпопулярнішим інтернет-сайтам, за підсумками перших місяців 2023 р. Використовувалися дані вебаналітики SimilarWeb.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

У лютому 2022 року, агенцією разом із партнерами, у найдовшому підземному переході Київського метрополітену, між станціями «Хрещатик» і «Майдан Незалежності» було створено мурал, присвячений найочікуванішому релізу відеогри Horizon Forbidden West для PlayStation 4 та PlayStation 5. Підземний мурал площею 520 кв. м було внесено  до Книги Рекордів України в категорію «Розміри» — найбільший комерційний мурал київського метрополітену.

 

Завдання полягало в тому, щоб не просто «перевдягти» бренд, а створити абсолютно нового, яскравого та сильного, гравця на ринку телеком-послуг – бренд, здатний завоювати серця грузинської аудиторії.

 

Денис став 11 амбасадором масштабної комунікаційної кампанії, яку група 1+1 media реалізовує від початку повномасштабної війни.

 

Основною фішкою айдентики стала алегорія, що водна гладь - це інформаційна перешкода між морським артефактом і відвідувачем музею, який потенційно може побачити цей артефакт. А у логотипі поєднали три відомі символи.

 

У статті на Sostav.ua розповіли, базуючись на досвіді клієнтів агенції, як працювати із медійною рекламою в короткостроковій перспективі, збільшуючи з її допомогою продажі та інші цільові конверсії.

 

Проєкт створено до міжнародного дня захисту дітей. Цей фільтр на всі 100% результат дитячої творчості: кожен її елемент намальований дітьми, які залишаються в Україні, зокрема і тими, кого підтримав Клуб Добродіїв.

 

В третьому випуску спікери приміряли на себе ролі руйнівників міфів і пройшлись по відомих байках про брендинг. Поговорили про те, чи продає логотип, чи існує любов до бренду, і багато цікавого.

 

Підписуйтесь на е-розсилку VRK Newsletter та отримуйте новини на вашу електронну пошту

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua

 

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua