VRK newsletter 18-24.03.23: дослідження стану рекламного ринку України, новий випуск CrUAtivity та система онлайн оплати на КМФР

25.03.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 18 по 24 березня 2023 року.

 

НОВИНИ ВРК

 

Публікуємо результати опитування рекламних медіа агенцій-членів Коаліції. В опитуванні взяли участь 29 компаній.

 

ВРК опублікувала новий випуск дайджесту CrUAtivity, до якого увійшли українські креативи, що були реалізовані у січні-лютому 2023 року. Приєднуйтесь до перегляду!

 

На сайті creative-stories.com.ua відтепер доступна система онлайн платежів, що дозволяє після реєстрації робіт на КМФР 2023 відразу їх сплатити, не очікуючи на рахунок. 

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

 

Компанія «Делойт» в Україні оприлюднила дані щодо вітчизняного ринку праці в межах щорічного глобального дослідження 2023 Deloitte Global Human Capital Trends. 

 

Соцмережа представила нові рекламні інструменти. Йдеться про розміщення рекламних постів у стрічці, що формується внаслідок пошукового запиту. 

 

У Верховній Раді було зареєстровано законопроект №9128, який передбачає обмеження використання військово-патріотичної тематики під час реєстрації торгових марок та в рекламі.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

 

У новій кампанії діти шукають на роботу вчителів, адже ніхто краще за дітей не знає, який вчитель їм потрібен.

 

Національна рекламна кампанія виступає проти тарифного навантаження на кишені та показує альтернативу при повному збереженні номеру. 

 

Соціальна кампанія розповідає про жінок, які нині творять українську історію та роблять внесок в оборону держави за лінією фронту.

 

Команда Postmen розробила креативну ідею, айдентику та лого для Brama Wine – буковинського вина з Хотина. 

 

Craft Banking – банківський сервіс преміум сегменту, головними перевагами якого є максимальна увага до деталей та потреб клієнта, комфортне індивідуальне обслуговування без черг та особливі умови за кордоном. Тож лендинг мав також бути унікальним та статусним, але при цьому відображати стиль банку.

 

Кампанія розроблена з Офісом Президента України та розповідає про людей, чий героїзм бере початок в містах оборони: Києві, Чернігові, Сумах. Міста та населені пункти, де зупиняли та спалювали колони ворога. Мощун, Буча, Тростянець, Охтирка, Бородянка, Ірпінь, Гостомель та інші.

 

Це 24-годинна конференція — майданчик для обговорення актуальних ініціатив щодо питань гендерної рівності, миру та безпеки в Україні, прав жінок та їх участі в післявоєнній відбудові.

 

Катерина Бондаренко, Head of SMM, VIVID brand content hub, розповіла про соціальну мережу Twitter, яка досі залишається незвіданою для багатьох брендів в Україні, проте швидкими темпами набуває популярності. 

 

Кампанія розроблена для одного з найбільших світових виробників засобів захисту рослин - американської FMC Corporation та FMC Україна. Мета – допомога українським аграріям у звільненні їхніх полів від мін, адже сьогодні Україна – найбільш замінована країна у світі.

 

Анастасія Керуюча партнерка Наталія Боярчук проводить лекції для студентів Могилянки та КНЕУ на тему «Sustainability Communications». Як співзасновниця Інституту сталих стратегій (SSI) та Earth Day Ukraine Наталія пояснює важливість відповідального бренду і порушує питання «Чи на часі зараз сталість для України?». 

 

У документі містяться приклади рекламної активності брендів за кожен місяць минулого року, починаючи з квітня.

  

Андрій Франчук, керівний партнер та креативний директор Brain Tank поділився своїм баченням на те, що відбувається в галузі девелопмента. 

  

Українська асоціація фінтех та інноваційних компаній відзначила ПУМБ трьома нагородами за внесок у розвиток українського фінтеху: «Найкраща цифровізація корпоративного банкінгу»,  «Найкраща фінансова ESG-ініціатива» та «Маркетингова фінтех-кампанія року» за проєкт «Ми однієї крові». Вітаємо!

 

Співпраця з Коаліцією

 

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua