VRK newsletter 21-27.01.23: міжнародне журі КМФР 2023, переможці National Creative Contests за брифом «Об’єднана Україна» та новини членів ВРК
27.01.2023Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 21 по 27 січня 2023 року.
НОВИНИ ВРК
- КМФР 2023 починає знайомство з міжнародними суддями
До журі КМФР входять міжнародні спеціалісти в рекламній сфері з досвідом суддівства та нагородами на міжнародних фестивалях і конкурсах, в тому числі на Cannes Lions.
- Оголошено переможців другого конкурсу National Creative Contests
В конкурсі за брифом «Об’єднана Україна» взяло участь 27 робіт від 23 учасників, з яких 8 робіт було відзначено.
Партнер, для якого створено бриф, буде ознайомлений з усіма конкурсними роботами, незалежно від результату конкурсу, для можливої подальшої співпраці з її авторами.
НОВИНИ ІНДУСТРІЇ
- Сторінка України стала однією з найпопулярніших офіційних сторінок країн світу в Instagram
У 2022 році сторінка Ukraine.ua увійшла до п’ятірки найбільш популярних офіційних сторінок країн світу в Instagram, набравши понад мільйон підписників. Про це повідомили у Міністерстві закордонних справ.
- Ініціатива «Чисте небо» підсумувала 2022 рік
Антипіратська Ініціатива «Чисте небо», до складу якої входять найбільші гравці медіаринку України, розповіла про важливі кроки на шляху до формування культури споживання легального контенту і боротьби з піратським бізнесом.
- Як насправді працює бренд: 5 безплатних лекцій про маркетинг
Команда Марафону Креативної Практики зібрала добірку лекцій, присвячених маркетингу та створенню брендів.
НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК
- Bickerstaff.436 розробили ролик для кампанії #FreeTheLeopards
На сторінці Ukraine.ua в Instagram стартував флешмоб #FreeTheLeopards. Над кампанією працювали Міністерство закордонних справ України, BRAND UKRAINE та креативне агентство Bickerstaff.436. Бренди та прості користувачі активно відреагували на кампанію.
- Postmen розробили новий стікерпак для «Дарниця»
Супер затишні стікери з копірайтом підіймуть настрій рідним й близьким та підтримають їх у скрутну хвилинку.
- banda розповіли про роботу з іноземним ринком реклами
Співзасновник та креативний директор banda Ярослав Сердюк у своїй колонці для Forbes Ukraine розповів, що показала співпраця з міжнародним офісом Uber та чим відрізняються український та американський креатив.
- Be—it Agency розпочали співпрацю з мережею зоомаркетів MasterZoo
Агенція підтримала благодійний проєкт Tails Changes, що запустила сімейна група компаній Suziria Group, відома своєю мережею MasterZoo, разом з UAnimals.
- newage.agency запрошує на онлайн-лекцію про автоматизацію маркетингу
Олександр Рольський та Максим Терещенко розкажуть, чому автоматизація важлива для маркетингу та вкажуть на конкретні задачі, які ви можете довірити скриптам і сервісам вже зараз. Захід відбудеться 2 лютого та є безкоштовним за реєстрацією.
- ПУМБ ініціював соціальний проєкт «Ми однієї крові»
Проєкт об’єднав тих, у чиїх жилах вирує свобода, заради тих, хто проливає за неї свою кров. Це масштабний партнерський проєкт банку, логістичної компанії, 6 українських виробників, 5 ілюстраторів, 2 громадських організацій.
- Brain Tank показали мислення «glocal» у дії
На прикладі кейсу узбецького молочного бренду Musaffo, агенція розповіла, чи існує різниця між ребрендингом локального та іноземного продукту та про тонкощі роботи на незнайомому ринку.
Співпраця з Коаліцією
Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua
Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua