VRK newsletter 20-26.05.23: Переможці КМФР 2023 та новий випуск CrUAtivity

26.05.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 20 по 26 травня 2023 року.

 

НОВИНИ ВРК

24-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив імена переможців усіх конкурсів. Агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою "Carol for Charity" стала володарем GRAND PRIX КМФР 2023.

Вітаємо усіх переможців!

 

Постраждалі ферми, надихаючі повідомлення у метро, інклюзивна реконструкція міст, протидія домашньому насильству та питання сексизму, підтримка благодійних проєктів, арт-об'єкт з тубусу від гранатомета – чим живе рекламна індустрія України.

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

Звіт охоплює 29 країн Європи, серед яких є Україна. Метою документу є фіксація витрат на інтернет рекламу у Європі за 2022 рік.

 

Добірка ситуативних мемів щодо російського фейка про злам серверів Нової пошти.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

“Будемо ділитися своєю багаторічною креативно-діджитальною експертизою з локальним бізнесом, – написала агенція на своїй фб сторінці – Ми вже реалізували кілька проєктів для наших британських замовників і відкриті до нових співпраць”.

 

Агенція придумала магніт-тримач для KABANOSY від “ДМИТРУК”, щоб просувати їх здатність зберігатися без холодильника.

 

Основна мета кампанії – збір коштів на відбудову будинків українських сімей, які було зруйновано внаслідок війни.

Кампанія «Цеглинка для родинки» триває і досі і кожен охочий може долучитися до підтримки цієї ініціативи.

 

Мова йде про бренд IREX, який раніше був відомим брендом засобів захисту від комах «Раптор». Оновлений продукт тепер має суто українське походження. Основне повідомлення – «Раптор стає IREX» – підкреслює принципову зміну в позиціонуванні, але збереження якості продукту.

 

Основна ідея популяризації адопції від ініціативи Look 4 Paws – розкривати унікальність тварин, як окремих особистостей зі своїм характером, через професійні фотосесії та образи. В рамках проєкта розробили для волонтерів з усієї країни серію пояснювальних відео, які допомагають організовувати фотосесії у притулках.

 

Метою кампанії є зробити українські поля вільними та безпечними від наземних мін, бомб та снарядів. У своїй новій колонці генеральна директорка FMC Україна Наталія Савченко розповідає про нагальність розмінування.

 

Щоб взяти участь в акції, треба купити спортивні товари з доставкою Новою поштою, додати трошечки вдачі — та виграти спортивний інвентар для дому.

 

130 рацій для «АЗОВа» уже на позиціях. Агенція допомагала з піаром цієї ініціативи.

 

Співзасновник агентства newage. Олексій Лях поділився порадами, як зробити робочий креатив для digital.

 

«Розірви коло» – кампанія проти домашнього насильства. Комплексна інтегрована рекламна кампанія, в рамках якої агенція розробила комунікаційну стратегію та поєднала креативну складову з медійною.

 

У другому епізоді подкасту від Rocketmen бесідуємо про складові успіхи Redbull, про їхні крейзі рекламні кампанії та про вдалу побудову іміджу на спільних зі споживачами цінностях.

 

В рамках соціальної ініціативи «Це моЄ», IAB Ukraine почали розповідати про технічну сторону українізації, а саме - як «перенавчити» свою пошукову систему та налаштувати пошук винятково серед українських сайтів.

 

Агенція зібрала топ-7 нейромереж, які здатні покращити роботу маркетолога та зробити її більше ефективною.

 

Підписуйтесь на е-розсилку VRK Newsletter та отримуйте новини на вашу електронну пошту

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua

 

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua