VRK newsletter 11-17.11.23: 24 листопада – Церемонія Effie Awards Ukraine 2023 та конференція Best Marketing Practices

17.11.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 11 по 17 листопада 2023 року.

 

НОВИНИ ВРК

24 листопада пройде конференція Best Marketing Practices та церемонія нагородження Effie Awards Ukraine 2023. 

На сайті еffie.org.ua можна оформити акредитацію окремо на конференцію Best Marketing Practices, окремо на Церемонію Effie Gala або Full Pass акредитацію на денну та вечірню програми.

 

ВРК вводить нову методику розрахунку національних рейтингів ефективності комунікаційних та медіа агентств, рекламно-комунікаційних груп, рекламодавців та брендів України відповідно до Effie Index від Effie Worldwide. Лідери рейтингів будуть анонсовані в рамках Церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2023. 

 

У ВРК є особлива відзнака. Це фірмовий жетон з посвідченням, який отримують компанії, чий стаж у ВРК 10+ років. У 2023 році таку відзнаку буде вручено 7 компаніям. Загалом таку відзнаку мають вже 47 компаній.

  

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

Art Directors Club of Europe представив фіналістів конкурсу ADCE Awards 2023 з 23 країн, серед яких 23 фіналісти з України. Вітаємо сім українських команд з потраплянням до фіналу.

 

Завершилося щорічне дослідження «State оf PR. PR-індустрія України в 2023: виклики, тренди, перспективи». Його результати сервіс медіамоніторингу LOOQME презентує 23 листопада під час вебінару.

 

За даними Kantar Україна, за два роки повномасштабної війни знання про різні розпродажі серед українців дещо знизилося. Водночас «Black Friday/Чорна п’ятниця» залишається найвідомішим розпродажем серед респондентів — 85% опитаних знають про розпродаж «Чорна п’ятниця/ Black Friday». 

 

У #LEGOwithUKRAINE представлені три конструктори — кожен у п’ятьох екземплярах. Їх неможливо купити, але можна виграти за благодійний внесок від 24 $. Усі зібрані кошти будуть направлені на відбудову України. 

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

Лондонська торгово-промислова палата (LCCI) звернулась до Big City Lab і Bickerstaff.734 розробити ідею, а також дизайн рухомої платформи, що символізувала міцний зв’язок між Києвом і Лондонським Сіті. Кольори українського прапора, дзеркало, що відображає Лондонське Сіті, а також Арка Свободи українського народу із золотою тріщиною. 

 

Завданням було створити дизайн для пакування нового йогуртового продукту, представленого в сегменті value, передати за допомогою дизайну натуральність та смак продукту і, так, диференціювати його серед конкурентів у зазначеному сегменті.

 

Кампанія орієнтована на широку аудиторію з фокусом на нових абонентів, а тому основною задачею проєктної команди було віднайти легкий і зрозумілий меседж для кожного українця.

 

Це виклик та велика відповідальність під час війни робити проект для школи, яка вчить дітей не дивлячись ні на що. Дякуючи гранду European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) цей проект було виконано за рекордно короткий термін та вже побачив світ.

 

Проєкт покликаний відроджувати культуру співання українських колискових. Колискова — це особливі побажання, заговори, які допомагають дітям бути здоровими, сильними та спокійними.

 

Агенція придумала і зняла з Kukurudza два рекламні ролики про Thinkbook. В агенції зізналися, що відчули себе руйнівниками міфів: будили сонний ноутбук кавою, а важкенний ноут тестували на міцність.

 

Україна залишається у фокусі заходу, адже повномасштабна війна, яка є війною технологій стосується не лише нас. Класні поінти озвучила Вікторія Тігіпко, засновниця TA Venture. 

 

Вікторія Гаркуша, Head of PR&SMM креативної маркетингової агенції MEX a member of HAVAS поділилася інсайтами з PR марафону. Якщо коротко — було багато креативу та любові до рідного українського.

 

Команда оновила дизайн пакування енергетика «Воля». Історія оновленого дизайну почалась зі слів непоборна, незалежна, запальна та незламна. Саме вони характеризують волю українців і тому стали основою для леттерінгу. Шукаючи натхнення для дизайну, агенція заново відкривали для себе українську історію. Їх мета була закласти в паттерн щось глибше, ніж вишиванка, але також народне. Для цього за референс обрали старослов’янську в’язь.

 

Партнер агенції Mastercard спільно з AIN.UA та Дія.Бізнес запустили другий сезон проєкту «Сила Бізнесу», де розповідають історії унікальних, креативних та відважних українських малих та середніх бізнесів. У новому епізоді гості – Ігор Фарберов та Євген Лавренюк, які вже понад 13 років працюють разом та створюють успішні бізнес-проєкти у сфері гостинності, розповідають про їхній наймолодший бізнес – УЛІС.

 

Агенція digital-маркетингу Inweb визнана однією з 10% найкращих світових компаній за рейтингом Clutch.co і отримала відзнаки Clutch Global та Clutch Champion Awards. Вітаємо!

 

Підписуйтесь на е-розсилку VRK Newsletter та отримуйте новини на вашу електронну пошту

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua

 

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua