VRK newsletter 14-20.01: CrUAtivitу вийшов в світ, добігає кінця ранній дедлайн КМФР 2023, судді 3-ого конкурсу NCC

20.01.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 14 по 20 січня 2023 року.

 

НОВИНИ ВРК

  • Новий випуск дайджесту CrUAtivity представлено міжнародній рекламній спільноті

Проєкт CrUAtivity, що з осені 2022 працював у тестовому режимі, цього тижня презентований для міжнародного співтовариства. Дайджест представлено на cruativity.org та на даний момент включає два випуски: за вересень-жовтень та листопад-грудень 2022.

Деталі

 

  • КМФР 2023: скористайтеся вигідними умовами Early Birds Deadline

До 1 лютого включно триває прийом робіт на КМФР 2023 на умовах Early Birds Deadline. Це вигідні умови для українських учасників, для членів ВРК подача є безкоштовною до кінця цього дедлайну.

Деталі

 

  • Знайомтесь з командою журі третього конкурсу «Світ проти дій агресора»

Нова сімка суддів, членів Клубу арт-директорів України ADC*UA, приступить до роботи вже 13 лютого, вони судитимуть роботи, які створені для ще більшого залучення міжнародної аудиторії до засудження дій агресора.

Деталі

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

 

  • NCG DIEVO реалізували digital-кампанію для Apple

Nostra Communications Group є комунікаційним партнером компанії «Asbis-Україна», дистриб'ютора продуктів Apple. В рамках співпраці фахівці NCG DIEVO, що є частиною NCG, розробили й запустили масштабну кампанію стосовно безпекових характеристик оновленої iOS та нового iPhone.

Деталі

 

  • IAMIDEA запустили кампанію для METRO Україна

Рекламна кампанія «Більше – це менше» сміливо заявила основні тези оновленої комунікаційної платформи «ОПТОКУЛЬТУРА».

Деталі

 

  • Vandog розробили нову айдентику та зірковий промо-ролик для проєкту «Розірви коло»

Проєкт «Розірви коло» присвячений протидії домашньому насильству та реалізується UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення в Україні.

Деталі

 

  • Havas Village Ukraine діляться новинами з Давосу

В рамках Всесвітнього економічного форуму Havas Group провела H\Advisors breakfast на тему Rebuilding Ukraine. Серед спікерів панельної дискусії були топ-менеджери українського бізнесу.

Деталі

 

  • Brain Tank заради допомоги ЗСУ розбили життя музиканта на лоти

Те, з чого складалось до війни життя музиканта Дизеля із Green Gray перетворено на лоти для NFT-колекції «Emigrant»: виняткові авторські права на однойменну хітову пісню, київська квартира музиканта, статуетка MTV Awards Europe та інше.

Деталі

 

  • Leo Burnett Ukraine показали свіженький ролик для Корпорації «Артеріум»

Ролик для препарату від кашлю Мукалтин Актив.  Мукалтин Актив: в кашлю нема перспектив!

Деталі

 

  • Admixer Advertising адаптували до наших реалій головні тренди 2023 року

Від DOOH і Ритейл Медіа до найвіддаленіших куточків Метавсесвіту, в матеріалі зібрані всі тренди, які мають потенціал підвищити ефективність рекламних показників.

Деталі

 

  • Clever Force розробили промо для торгового дому «Левада»

Агенція виконала комплексну розробку та повний супровід промо «Розкатаємо ворога разом!», в рамках якого частина коштів від продажів йдуть на захист та відбудову країни.

Деталі

 

  • Bickerstaff.578 поділилися досвідом креативної допомоги для перемоги

Креативники з Bickerstaff.578 розказали, як запустили серію проєктів, спрямованих на підтримку українців, збір донатів та боротьбу з російською дезінформацією.

Деталі

 

  • Rocketmen Agency створили ребрендинг лого та візуальну айдентику для міжнародної компанії Tell

У роботі агенція звернулась до ідеї поєднання образів світла з прожектора, звукової хвилі, трикутної форми у теле- та радіобашти.

Деталі

 

Співпраця з Коаліцією

 

Ми відкриті до співпраці задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua

 

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua