VRK newsletter 13-19.05.23: "Шукай українською”, Discover Ukraine на Євробаченні, українці очима йогурту та інші новини членів ВРК

19.05.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 13 по 19 травня 2023 року.

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

Гайд містить основні рекомендації та рішення щодо застосування третєстороннього верифікатора у DOOH. Також розроблено шаблони для роботи та тематичний глосарій.

 

Media Development Foundation представив дослідження, метою якого  було порівняння стану медіа під час перших місяців великої війни та в ситуації сьогодення.

 

Головна мета ініціативи — подякувати всім, хто підтримував Україну протягом року. Перші локації, на яких з'явилися меседжі від UNITED24, — Таймс-сквер у Нью-Йорку та Лестер-сквер у Лондоні.

 

Добірка з логотипами та привітаннями від українських брендів у День Вишиванки.

 

Європейська інноваційна рада запустила проєкт грантової підтримки української інноваційної спільноти «Seeds of Bravery» (UASEED). В його межах українські стартапи та інноваційні компанії зможуть отримати грошову допомогу загальною вартістю 12 мільйонів євро.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

Проєкт має на меті підтримати кожного, хто українізує всі сфери свого життя, хто прагне перейти на українську в побуті, налаштувати гаджети та пошукові системи.

 

На сторінці в ФБ агенція повідомила, що задонатить на підтримку ЗСУ за кожного, хто пройде 10-хвилинне опитування. Одна анкета = 50 грн до Повернись Живим. Переходьте за посиланням yarche.ua/poll та пройдіть опитування щодо свого медичного досвіду, щоб підтримати військових і допомогти агенції зробити новий сервіс піклування про здоров’я.

 

Слова знайдуть свій шлях - перша за п’ять років іміджева кампанія мобільного оператора lifecell розповідає, як зв’язок долає все, адже можливість бути на зв'язку з рідними стала найважливішою цінністю зараз.

 

Зворушлива історія Карпатського йогурта «Галичина», який на власну кришечку бачить героїчних українців. Разом із волонтерами «Печерських котиків» і Brave for Rebuild Карпатський йогурт показав, як пліч-о-пліч допомагає українцям у боротьбі.

 

 Нова пошта та New Run оголосили старт свого першого з початку повномасштабного вторгнення марафону «Не зупиняйся!». В серії віжуалів поєднали єдиним динамічним рухом різних українців, які своїм прикладом спонукають не зупинятися боротися, не зупинятися допомагати, не зупинятися створювати та не зупинятися жити!

 

Головним героєм став Ент. Чому так, творці кейсу пояснили ельфійською мовою та запропонували креативникам до 31.05 зробити свій творчий переклад ельфійських текстів та виграти  пляшку нового яблучного шнапсу для особистого натхнення.

 

В рамках акції #BikesforUkraine від U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») було зібрано та доставлено 1146 велосипедів у 45 громад України для потреб працівників критичної інфраструктури, волонтерів, соціальних працівників, місцевої влади, медиків, поліції, комунальників та залізничників, дітей і навіть людей, які евакуювалися з тимчасово окупованих росією територій.

 

Інтерактивний простір з креативною фотозоною у вигляді серця та інсталяцією першими зустрічали гостей пісенного конкурсу Євробачення 2023 на алеї Discover Ukraine. Крім того, агенція створила цифрову кампанію для BRAND UKRAINE, МЗС України та Ukraine.ua, а також маніфест-відео для TVORCHI.

 

Проєкт є унікальним поєднанням інтерактивного навчання та профорієнтаційного напряму. Дія.Освіта — це наступний етап еволюції проєкту Дія.Цифрова освіта, який стартував у 2020-му і був зосереджений на цифрових навичках.

 

«Фора» спільно з кавою Jacobs запустили акцію «Добра кава» - 1 грн з кожного купленого напою у кавовому автоматі в Форі піде притулку для тварин на побудову комплексу, що складається з укриття для мешканців Зоопатруля, котобудиночка та реабілітаційного центру для тварин, що мають травми опорно-рухового апарату.

 

В рамках благодійного флешмобу люди зібрались разом, щоб виконати пісню The Beatles "With A Little Help From My Friends" і донатити до War Child, єдиної спеціалізованої благодійної організації для дітей, які постраждали через війну. Акція солідарності відбулась у співпраці британської креативної компанії Aurora та Hoshva PR & DGTL за підтримки Національних музеїв Ліверпуля, War Child, Міністерства культури та інформаційної політики України.

 

У новому випуску ТОЩО#5 зустрілися Костя Шнайдер, креативний директор Publicis Groupe Ukraine & Czech Republic + Saatchi & Saatchi Ukraine, Анатолій Давидов, Leo Burnett Ukraine, Руслан Паламарчук, креативний директор Publicis Ukraine та Сергій Білошицький, Saatchi & Saatchi Ukraine.

 

У межах спецпроєкту Forward Media x Sostav Андрій Кроленко, керуючий партнер Forward Media обговорив з Володимиром Педорічем, комерційним директором Тавр Медіа ситуацію навколо ринку радіо, сучасні виклики, що постали перед представниками індустрії, та можливості, які допомагають ринку існувати.

 

Марія Кузьменок, креативна директорка VIVID brand content hub,  поділилася досвідом створення креативу на іноземних ринках.

 

Хоча e-commerce гравці усвідомлюють важливість ритейл медіа для їхнього бізнесу, багатьох стримують певні упередження. Admixer Advertising зібрали чотири популярні міфи про ритейл медіа та  розвінчали їх у своїй статті.

 

CEO FAVBET Teсh Артем Скрипник розібрав основні тези щодо перспектив штучного інтелекту в азартній галузі.

 

Цього року компанія зосередилась на допомозі, дітям, які внаслідок повномасштабного вторгнення опинились у скрутному становищі, залишились без батьків, житла, та можливості жити повноцінним життям. Тому з кожної проданої рекламної конструкції частина доходу буде спрямована на допомогу благодійному фону «Я Майбутнє України» та проєкту «Наші діти».

 

Підписуйтесь на е-розсилку VRK Newsletter та отримуйте новини на вашу електронну пошту

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua

 

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua