VRK newsletter 06-12.05.23: старт Effie Awards Europe 2023 та спеціальні знижки для українців

12.05.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 6 по 12 травня 2023 року. 

 

НОВИНИ ВРК

Премія Effie Awards Europe оголосила прийом заявок на конкурс 2023 року. В межах співпраці організаторів Effie Awards Europe та ВРК як організатора Effie Awards Ukraine, цьогорічна участь українських робіт на європейському конкурсі буде мати спеціальні умови – безкоштовна участь до першого дедлайну, 31 липня.

 

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group відзначить найсміливіший проєкт в Out Of Home медіа на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2023. Критерієм відбору переможця стане нестандартність та неординарність ідеї, втілення якої передбачає використання будь-яких носіїв з арсеналу Out Of Home медіа. Ім’я переможця буде відоме в травні після оголошення переможців КМФР 2023.

 

16-18 травня в Лондоні відбудеться індустріальна подія Advertising Week Europe. В програмі більше 200 сесій. В межах партнерства ВРК з Європейською асоціацією комунікаційних агенції EACA членам ВРК надається 25% знижка на участь. Всім зацікавленим в події, звертайтесь за промокодом на мейл pr@vrk.org.ua.

 

18 і 19 травня в Барселоні відбудеться освітня подія High Potentials, організована європейським клубом ADCE, у межах якої 50 молодих креаторів із 17 країн представлять свої найкращі роботи перед 10 комунікаційними агентствами та студіями дизайну, які шукають нові таланти. Безкоштовна участь в онлайн трансляції за попередньою реєстрацією.

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

Міжнародний фестиваль D&AD Awards анонсував шорт-листи, серед яких 5 українських робіт. Вітаємо коллег – ANGRY agency, Atmosphere Dance Ukraine, Banda, Projector – та бажаємо найвищих нагород. Імена переможців стануть відомі на церемонії нагородження D&AD Awards 24 та 25 травня 2023 року.

  

Річницю створення фандрайзингової платформи відзначили самітом The power of Unity у Києві. Саміт відкрив Президент Володимир Зеленський. Захід відвідали представники 110 країн. За рік платформа  акумулювала близько $330 млн. Це найбільша сума серед українських фондів.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

Енвєр Кікава, головний виконавчий директор Publicis Groupe Ukraine, розповів про колективні зусилля інформаційного фронту, відновлення активності великих рекламодавців та великі структурні зміни на ринку реклами.

 

Агенція проаналізувала сьогоднішній стан ринку праці з позиції власного досвіду. А також поділилась актуальною вакансією в команді – бренд-менеджера.

Долучайтесь до команди Sasquatch Digital!

 

В рамках кампанії мережі АЗК «WOG» та Visa з забезпечення паливом волонтерів благодійного фонду Життєлюб було вигадано «новий вид» пального - ДОБРОПАЛИВО. Це добро в літрах, яке зайняло своє місце серед інших видів пального.

 

Агенція випустила рекламну кампанію для запуску магазину модних окулярів у Білій Церкві «Оправа вибору». А при чому птахи і окуляри?  «Подивіться ролики і дізнаєтесь» — говорять у агенції.

 

Як контекстна реклама працювала до та під час війни дивіться на прикладі магазину спортивного одягу з ростом доходу на 123%.

 

Агенція поділилась кейсом, як зробити комунікацію яскравою, цікавою та привабливою для підприємців, при необхідності зберегти попереднє колірне рішення та основний елемент — парасольку.

 

Кампейн вирізняється з-поміж усієї комунікації контрастами насиченого кислотного та благородного синього кольорів, надихаючи на літній вайб, який вже неможливо не помітити.

 

Як підвищити бізнес-результати без збільшення медіаінвестицій на прикладі кейсу Київстар та інтеграційної команди практики Data Science Publicis Groupe Ukraine, Starcom Ukraine і Performics Ukraine.

 

Маніфест створено спільно з громадською організацією «Фонд Маша» Маші Єфросиніної на підтримку проєкту #НезламнаМама. Мета маніфесту – висловити вдячність українським матерям за їхню мужність та безумовну любов, а також привернути увагу до важливої місії – повернення постраждалих від війни мам до нормального життя.

 

Агенція разом з глобальною командою Uber презентували аудиторії D&AD кампанію Keep Ukraine moving, яка зібрала 8,5 мільйонів доларів. А також взяли участь у панельній дискусії про те, як приватний сектор може допомогти утримати Україну в центрі уваги.

 

У межах спільного проєкту з UKRSIBBANK BNP Paribas Group та Mastercard  за один місяць було зібрано 547 847 гривень для допомоги фонду UAnimals. А це означає, що 1400 пухнастих і пернатих отримали необхідний запас кормів, засобів утеплення та ліків.

 

Дмитро Лінник, член Клубу ADC*UA та креативний директор Linnikov agency розповів, що таке брендинг, що таке маркетинг, у ексклюзивному матеріалі на Sostav.ua.

 

Admixer Advertising представив у своїй мережі рекламний формат, створений спеціально для сегмента e-commerce. Це формат реклами, зміст якого повністю побудовано на інформації з продуктового фіда (продуктової стрічки).

 

Підписуйтесь на е-розсилку VRK Newsletter та отримуйте новини на вашу електронну пошту

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua

 

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua