VRK newsletter 04-10.03.23: нові члени Коаліції, хроніки КМФР 2023 від організаторів фестивалю

10.03.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 4 по 10 березня 2023 року.

 

НОВИНИ ВРК

 

  • Представляємо нових членів ВРК

 

До ВРК приєдналися дві нові компанії:

 ▪  Change Communication – неприбуткова недержавна організація в сфері громадських комунікації.

 ▪  linza agency – агенція креативних комунікацій з власною продакшн-студією.

Вітаємо у Коаліції!

 

ВРК продовжує опитування рекламних медіа агенцій-членів Коаліції з метою дослідження поточного стану справ на рекламному медіа ринку України.

До участі запрошуються медіа агенції, що є членами ВРК.

 

КМФР продовжує прийом робіт. Найближчий дедлайн – 1 квітня. Про те, як міжнародна професійна спільнота підтримує КМФР та чому це корисно для українських агенцій, розповіли організатори фестивалю.

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

 

Дедайн подачі конкурсних робіт - 21 серпня 2023 року. Super Early Bird Fee діє до 21 квітня 2023 року. Українські учасники мають можливість подати роботи зі знижкою 80%.

Фестиваль входить до Міжнародного рейтингу креативності ВРК.

 

Міжнародний конкурс Gerety Awards 2023 продовжив прийом робіт до 14 квітня та представив кампанію від Cossette.

 

Що відбувалося з ринком у перший рік війни, і що може чекати на нього далі – у колонці СЕО Membrana Media Михайла Кудрявського.

 

Згідно з новими дослідженнями, троє з чотирьох людей з більшою ймовірністю будуть діяти так, щоб допомогти врятувати планету після перегляду контенту в соціальних мережах щодо сталого розвитку.

 

До 2 березня українські інтернет-провайдери мали встановити систему, яка кожні 15 хвилин автоматично завантажує на сервер провайдера т.зв. стоп-лист — список сайтів, доступ до яких буде заборонено.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

 

У Міжнародний день боротьби за права жінок група агентств agama запустила тизер комунікаційної кампанії, присвяченої сексизму.

 

В ролику «Загартованість - це наше» показали фрагменти робочого життя реальних жінок - лікарки, волонтерки та військової. Загартований відеоряд доповнили поетичні рядки Людмили Горової, яка написала вірш спеціально для проєкту.

 

Агенція візуально змінила саму дівчинку бренд-героїню, її ім'я, а, відповідно, назву торгової марки, а також дизайн упаковки бренду.

 

Інформаційна кампанія для ГО Доступно.UA має на меті актуалізувати питання доступності просторів, розповісти, як відбудувати Україну комфортною для життя всіх людей.

 

Протягом року група планує плекати культуру інклюзивності та дослідити питання рівної оплати праці.

 

Юлія Соколова, СЕО агенції SIGMA, поділилася своєю формулою незламності: 5 складових для керівництва бізнесом під час війни.

 

Агенція поділилася своїм досвідом, як вони з Glovo годували штучний інтелект та вийшла нова креативна історія. Обережно, будуть сценки.

 

На своїй сторінці у соціальних мережах агенція показала роботу контент-креаторів для бренду Сarte Noire.

 

Фахівці NCG DIEVO підібрали для просування нового кросовера такі канали та інструменти, щоб майбутні фанати Suzuki S-CROSS змогли роздивитися його з усіх боків.

 

Avenga — міжнародна IT-компанія з офісами в Німеччині, Польщі, Україні, Сполучених Штатах, Португалії та на Мальті, а тепер — і в Аргентині.

Завданням агенції було створити айдентику, розробити UX та UI сайту, а також комунікаційну стратегію, які ефективно доноситимуть цінність Avenga для клієнта.

 

Akamai - американська компанія, яка спеціалізується на наданні послуг cloud-сервісів. Дізнайтесь, як агенції вдалося покращити позиції сайту використовуючи лише один елемент SEO-просування — Linkbuilding.

 

Співпраця з Коаліцією

 

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua