VRK newsletter 04-10.02.23: триває реєстрація робіт на КМФР 2023, проєкти підтримки ЗСУ та реклама на Super Bowl-2023

10.02.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 4 по 10 лютого 2023 року.

 

НОВИНИ ВРК

 

  • Як рекламники підтримують ЗСУ та суспільство

ВРК запитала у своїх членів про проєкти допомоги ЗСУ, які вони ініціювали, та чим рекламний ринок може допомогти їм у цьому напрямку.

Пропонуємо огляд проєктів військово-соціальної тематики, що реалізують компанії члени Коаліції.

Долучайтесь до ініціатив!

Деталі

 

  • Триває реєстрація робіт на КМФР 2023

Вже 13 країн долучились до Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023, подавши роботи спрямовані на вирішення соціальних, етичних, екологічних та інших суспільно значущих питань. Реєстрація робіт триває. Regular Deadline – 1 квітня 2023.

Деталі

 

  • Партнери розпочинають співпрацю з учасниками National Creative Contests

Конкурси National Creative Contests ще тривають, а кроки щодо співпраці з обраними учасниками розпочато, за першим конкурсом партнер вже веде перемовини.

Нагадуємо, що сьогодні добігає кінця дедлайн подачі робіт на третій конкурс за брифом «Світ проти дій агресора».

Деталі

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

 

  • Дослідження українського ринку сторіз-мейкерів

Якщо дослідити ринок сторіз-мейкингу в Україні та виділити ключові навички, досвід, заробітну плату, графік і т.д., важко прийти до спільного знаменника.

Деталі

 

  • Перед спонсорами Олімпійських ігор стоїть виклик України

Після рішення МОК дозволити росіянам і білорусам брати участь в Олімпіаді в Парижі наступного року в якості «нейтральних спортсменів», Україна чинить тиск на спонсорів Ігор.

Деталі

 

  • Телеканал Fox продав весь рекламний час у трансляції фіналу Super Bowl-2023

Максимальна ціна за ролик у 30 секунд склала понад $7 млн – це рекорд. Більшість місць продано за суму в діапазоні від $6 млн до $7 млн.

Деталі

 

  • Що покажуть бренди на Super Bowl-2023

Турнір Super Bowl-2023 – фінальна гра за звання чемпіона Національної футбольної ліги США (NFL) пройде в ніч з 12 по 13 лютого. Найбільші світові бренди традиційно змагаються один з одним у креативності, і деякі з них вже представили тизери промо-роликів, які покажуть у розпал битви між командами Філадельфія Іглз та Канзас-Сіті Чіфс.

Деталі

 

  • У 2022 році витрати Amazon на рекламу перевищили $20 млрд., що є новим рекордом галузі

2021 року компанію вже визнавали найбільшим в історії рекламодавцем.

Деталі

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

 

  • provid розповів, як Влад Галяпа з одного директора став іншим директором

Влад Галяпа став Managing Director provid з початку року. До цього він обіймав посаду креативного директора. Загальний його досвід у сфері комунікацій становить 15 років, із яких 14 він провів саме в provid.

Вітаємо Влада, креативного і нового керуючого директора provid!

Деталі

 

  • Brain Tank показали робочий процес створення ролика для найніжнішої кампанії до 14 лютого

Ніжних анімованих ведмежат для Ocean Plaza створила власна постпродакшн студія агенції — Brain Post, яка додала магію персонажам, щоб отримати «живу» та яскраву емоцію, яку дуже просто зрозуміти й навіть відчути на собі.

Деталі

 

  • I am IDEA представила «Відділ Любові» Uklon

Агенція показала нову лавсізн кампанію для Uklon.

Деталі

 

  • Vizeum Ukraine та Posterscope Ukraine використали up-to-date канали комунікації для lifecell

lifecell заряджає на Перемогу – інноваційний проект, де забрендовані інноваційні зарядні станції дозволяють киянам та гостям міста підзарядити свої гаджети на перонах 19-ти станцій метро Києва.

Чудовий приклад, як комунікації можуть бути з турботою про споживача і з думкою про людські цінності.

Деталі

 

  • Be—it Agency підтримали комунікацію Mastercard у Молдові

Нещодавно агенція запустили щорічний проєкт Mastercard разом із журналом "Банки & Фінанси" – Profit, де поспілкувалися з лідерами платіжного ринку Молдови, дізналися про їхні досягнення у 2022 році та чого варто очікувати власникам карток у майбутньому.

Деталі

 

  • Forward Media продовжують серію інтерв'ю Forward Media Talks Online

У цій серії Андрій Кроленко, Managing Partner Forward Media обговорив digital в умовах війни та перспективи розвитку в 2023 році з Настею Байдаченко, виконавчим директором IAB Ukraine.

Деталі

 

  • ISD Group долучилися до створення міжнародного руху з протидії дезінформації

Проект Nations Against Disinformation від Міністерство закордонних справ України – це рух, що об'єднує країну та людей у боротьбі прото дезінформації.

Деталі

 

  • Aimbulance створили бренд нейробіологічного тесту психічного стану

Anima – це нейробіологічний тест, де можна заміряти і відстежувати свій психічний стан. Завданням Aimbulance було проаналізувати ринок та суміжні категорії, та розробити бренд для нового продукту у сфері ментального здоров'я і well-being.

Деталі

 

  • Senate Agency розповіли про ведення твітера McDonald's

"Колись ми вмовили батьків на Хеппі Міл, пізніше відкрили для себе Біг Мак меню, а тепер ведемо Мак Твітер. Незмінне "Я це люблю" – написала агенція у своему фб.

Деталі

 

  • Talan Communications запустили захопливе промо для Nestlé

Акція Rings of Power за участю батончиків Kitkat, Lion та Nuts розпочалась вже с 1 лютого.

Деталі

 

  • FAVBET підтримав МОЗ України в проведенні національного дослідження лудоманії

Міжнародна компанія FAVBET виступила меценатом першого в країні масштабного дослідження ігрової залежності, ініційованого Міністерством охорони здоров'я України. Його метою є розробка державних рекомендацій із запобігання та лікування лудоманії.

Деталі

 

  • 1+1 media запустили масштабний проєкт «Плюсуй українську»

Проєкт запускається спільно з WAW і МКІП та буде спрямований на популяризацію української мови та культури, викорінення російського контенту з медіаполя та формування звички спілкуватися як вдома, так і в інших сферах життя українською.

Деталі

 

  • Inweb запрошує агенції до партнерства

"Наші поточні та потенційні клієнти регулярно цікавляться суміжними послугами, такими як розробка сайту, SMM, email маркетинг, виробництво відео, анімації тощо" – написала агенція на своїй фб сторінці, та запросила експертів до партнерства, порахувавши переваги та правила такого співробітництва.

Деталі

 

  • Admixer Advertising розповіли про нові можливості розміщення реклами на АЗС

Завдяки партнерству Admixer Advertising та Identity Invest сьогодні можна розмістити рекламу на преміальних заправках України всього у кілька кліків зі свого рекламного кабінету.

Деталі

 

  • ПУМБ отримав гран-прі на конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2022»

Ініціатива Lifesaving Merch і її сторінка в Instagram отримала гран-прі на конкурсі від Асоціації Корпоративних Медіа України, а сторінка банку в Facebook посіла 2-ге місце.

Вітаємо!

Деталі

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua