VRK newsletter 03-13.01.23: «Світ проти дій агресора» - тема третього брифу National Creative Contests та новини членів ВРК
13.01.2023Вітаємо українську креативну спільноту у новому 2023 році. З вірою у найшвидшу перемогу продовжуємо працювати та допомагати країні кожен на своєму місці.
Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії у новому році з 3 по 13 січня.
НОВИНИ ВРК
- Розпочато прийом робіт на третій відкритий конкурс. Тема брифу «Світ проти дій агресора»
До участі запрошуються як компанії (рекламні агенції, медіа, PR, дизайн компанії, продакшн студії, рекламодавці та інші), так і незалежні креатори.
Прийом робіт триває до 10 лютого. Участь у конкурсі є безкоштовною.
- Для членів ВРК безкоштовна подача конкурсних робіт на КМФР до 1 лютого
Триває реєстрація робіт на КМФР 2023, які присвячені вирішенню соціальних, етичних, екологічних та інших суспільно значущих питань. Усі компанії члени ВРК в межах дедлайну до 1 лютого можуть подавати свої роботи безкоштовно.
- 27 конкурсних робіт від 23 учасників надішли на другий конкурс за брифом «Об’єднана Україна»
Журі другого національного конкурсу National Creative Contests розпочало свою роботу. Суддівство триватиме до 18 січня 2023 року, а оголошення переможців відбудеться 23-24 січня 2023 року.
НОВИНИ ІНДУСТРІЇ
- Десять найважливіших подій медіаринку у 2022 році
Війна та її наслідки, перипетії навколо спільного телемарафону, переформатування телепанелі й довгоочікуваний закон «Про медіа».
- Огляд трендів в дизайні на 2023 рік за прогнозом Creative Boom
Ключові передбачення дизайн-спільноти щодо трендів на 2023 рік за матеріалами одного з провідних журналів Великої Британії, присвячених креативній індустрії - Creative Boom.
НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК
- Rockets. Growth R&D створили благодійну акцію від Приват Банк та БФ «Спасемо Україну»
Благодійна акція створена для дітей, осиротілих через війну. А відома пісня «Подаруй світло» стала музичним супроводом для ролика.
- До 1+1 media приєдналася медіаменеджерка Ольга Захарова
Ольга Захарова обійматиме посаду директорки новоствореного підрозділу — Департаменту зі стратегічного маркетингу.
- Admixer Advertising розпочали нове партнерство з Identity Invest, яке відкриває нові можливості DOOH
Партнерство з Identity Invest, ексклюзивним медіаоператором лідерів українського ритейлу, таких як ТЦ Епіцентр, АЗК WOG та OKKO, ТРЦ Gulliver та ін., відкриває нові можливості DOOH, які виходять за межі відеороликів. Тепер рекламне повідомлення можна підсилити додатковими каналами.
- DIEVO створили кампанію для DIAGEO та бренда шотландського віскі Johnnie Walker
До новорічної кампанії Keep Walking Ukraine! приєдналась голлівудська акторка з українським корінням Мілла Йовович. ⠀
- Starcom Ukraine провели лонч нового продукту Молокія у медіа
Бренд «Молокія» потішив українців новинкою під ялинку – і отримав понад 6,5 млн охоплення та 42 млн показів кампанії.
- У Publicis Groupe Ukraine стверджують, що «73% українців сприймає рекламні комунікації позитивно»
Дар’я Маліхатко, Data Science Director, Publicis Groupe Ukraine, розповіла про індустріальне дослідження аудиторії та складнощі в оцінюванні сукупної картини щодо медіаспоживання та поведінки аудиторії у 2022 році.
- Brain Tank вважають, що «2022 рік – рік експериментів для реклами»
Євгеній Миронюк, керуючий партнер зі стратегії креативного агентства маркетингових комунікацій Brain Tank, розповів, як змінився бізнес, споживачі та реклама у 2022 році.
- У Linnikov говорять, що «найбільші зміни у 2022 – це швидкість, гнучкість та можливість адаптуватися»
Дмитро Линник, креативний директор, графічний дизайнер брендингового агентства «Linnikov», розповів про різкі зміни у рекламно-комунікаційної галузі 2022 року, пошук нових ринків та важливість еволюції.
- У provid розмірковують на тему меншовартості в українському маркетингу
Юрій Дума, керуючий директор provid, у своїй колонці на NV Бізнес, розповів про Україну як бренд, а також про чинники, що впливають на зростання сили цього бренду та його вартості.
- IAMIDEA agency розповіли про підсумки 2022-го
Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор, розповів про те як агенція пережила 2022 та навіть додав трішки оптимістичних думок з приводу 2023.
- Sasquatch Digital з нагоди свого 13-го Дня народження створила мікcтeйп «Бypeмнi 90тi»
У колаборації із CJ Plus та українськими колажистами Sasquatch Digital створила вже другу добірку регрув-переосмислення української музики, з відомими піснями та звуками, які змусять відчути себе частиною часу, коли в моді були високі хутряні шапки й «Аква Віта».
- Епіцентр запустив ініціативу для дітей, які чекають батьків з війни
Саме тисячам хлопчиків і дівчаток, чиї батьки зараз боронять країну, присвятила новорічний ролик компанія «Епіцентр» та запропонувала своїм покупцям подарувати обійми та віру в дива маленьким героям.
- Favbet Foundation передав комп’ютерну техніку на звільнену Херсонщину та в інші регіони
Favbet Foundation продовжує благодійну кампанію із забезпечення необхідною технікою державних установ та організацій, що працюють у різних областях України.
Співпраця з Коаліцією
Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua
Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua