PRIME Group нагородив проєкт #ДітиНеПовинніБачитиВійну на КМФР 2023

02.06.2023

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручив спеціальний приз «За сміливість» на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2023. Нагороду отримала робота Christmas Not War — #ДітиНеПовинніБачитиВійну — креативної агенції ANGRY для компанії «Бетон від Ковальської». 

Кампанія відібрана серед робіт, що були подані в категорії OUT OF HOME ADVERTISING в усіх 13 конкурсах КМФР. Різдвяні інсталяції з бетонних блоків від колишніх блокпостів PRIME Group назвав найсміливішим проєктом КМФР 2023 в Out Of Home медіа. 

Christmas Not War — #ДітиНеПовинніБачитиВійну — проєкт про те, як напередодні Різдва колишні блокпости перетворили на кольорові інсталяції, щоб повернути дітям атмосферу свята. Сірі блоки стали кольоровими персонажами з іменами та історіями. Блоки розмістили на центральних вулицях Києва, і кожен з них допомагав дітям відірватися від щоденності та жахів війни. 

«Ми обрали проєкт „Christmas not war“, бо це потужна, креативна і зухвала робота з трансформації нашої повсякденності. В ній „джерела“ захисту перетворюються на джерела позитивних емоцій. Це перемога оптимізму над тривогами війни. Вітаю агенцію ANGRY та „Бетон від Ковальської“ з успішним „рефреймінгом“ реальності», — Людмила Короткова, директорка з маркетингу PRIME Group. 

Людмила Короткова вручила нагороду співзасновникам агенції ANGRY Інні Польшиній та Сергію Малику разом з директором з маркетингу «Ковальської» Вові Соболеву символічно біля бетонних блоків.

Нагадаємо, що агенція ANGRY вже вдруге отримує спеціальну нагороду PRIME Group. У 2021 році призом за сміливі рішення в Out Of Home медіа відзначена кампанія для патрульної поліції України «Місця для любителів штрафів». 

Премія «За сміливість» заснована PRIME Group у 2017 році. Критерієм відбору переможця є нестандартність та неординарність ідеї, втілення якої передбачає використання будь-яких носіїв з арсеналу Out Of Home медіа.  

У минулі роки премією «За сміливість» було відзначено:

·      BBDO Ukraine за кампанію Lexus «Зізнайся, ти хочеш Lexus» (2017)

·      LOGA BIGA за кампанію ЖК «Нова Борова» «Живіть за межами буденщини» (2018)

·      Kinograf за кампанію пабу Beer Point «Кожен келих наливаємо по-бельгійськи» (2019)

·      Postmen за кампанію проєкту «Мистецтво хоче знайомитись» (2020)