PRIME Group вручить на КМФР приз «За сміливість»

08.05.2023

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group відзначить найсміливіший проєкт в Out Of Home медіа на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2023.

Цього року КМФР присвячено виключно суспільно значущим комунікаціям. Нагороди отримають кампанії, які використовують креативні комунікації для створення змін і позитивного впливу на світ.

Конкурсні роботи КМФР будуть демонструвати ідеї, спрямовані на зміну світу: боротися з війною, агресією, геноцидом, злочинами проти людства; змінювати відношення та надихати до дій задля допомоги навколишньому середовищу; боротися з расовою, етнічною, релігійною та іншою дискримінацією; досягати гендерної рівності та розширення прав і можливостей для всіх; боротися з бідністю та голодом повсюди; підтримувати та захищати тварин і дику природу та багато іншого.

В межах КМФР 2023 PRIME Group вручить спеціальний приз «За сміливість» одній українській роботі. Кампанія буде відібрана саме в категорії OUT OF HOME ADVERTISING в усіх 13 конкурсах КМФР.

Критерієм відбору переможця стане нестандартність та неординарність ідеї, втілення якої передбачає використання будь-яких носіїв з арсеналу Out Of Home медіа.

«Головною метою цього призу є відзначення всіх сміливих, хто в часи війни наважились на втілення креативних рішень в середовищі Out Of Home задля стимулювання змін у ставленні, сприйнятті або поведінці, які в підсумку позитивно вплинуть на Україну та світ в цілому», — говорить Людмила Короткова, директорка з маркетингу PRIME Group.

Ім’я переможця буде відоме в кінці травня після оголошення переможців КМФР 2023.

Премія «За сміливість» заснована PRIME Group у 2017 році. У минулі роки нагородою відзначено:

  • BBDO Ukraine за кампанію Lexus «Зізнайся, ти хочеш Lexus» (2017)
  • LOGA BIGA за кампанію ЖК «Нова Борова» «Живіть за межами буденщини» (2018)
  • Kinograf за кампанію пабу Beer Point «Кожен келих наливаємо по-бельгійськи» (2019)
  • Postmen за кампанію проєкту «Мистецтво хоче знайомитись» (2020)
  • ANGRY agency за кампанію патрульної поліції України «Місця для любителів штрафів» (2021)

Слідкуйте за новинами на creative-stories.com.ua.