VRK newsletter 11-17.03.23: «Нова Пошта. Доставляємо перемоги», «Креативний альянс» та новини членів ВРК

18.03.2023

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 11 по 17 березня 2023 року.

 

НОВИНИ ВРК

 

Головний слоган Генерального партнера став “Нова Пошта. Доставляємо перемоги”.
Долучайтесь до участі в КМФР 2023!

 

ВРК запрошує долучитися до ініціативи, що створена в колаборації іспанської рекламної агенції Officer & Gentleman разом з харківською агенцією Arriba! задля допомоги українським бізнесам та спеціалістам знайти замовлення в іспанських брендів та рекламних агенцій.

 

Микола Коваленко, графічний дизайнер та засновник Mykola Kovalenko Studio, член Клубу ADC*UA, очолить журі Young Drummers.

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

 

Дослідницька компанія Gradus Research провела дослідження споживацьких настроїв в Україні та ще 6 країнах Європи (Польща, Німеччина, Великобританія, Італія, Франція, Нідерланди).

 

Похитнувся, але вистояв. Індустріальний комітет зовнішньої реклами (ІКЗР) зробив огляд ринку зовнішньої реклами у 2022 році.

 

ІнАУ опублікували підсумки дослідження ринку медійної інтернет-реклами за 2022 рік.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

 

До ряду акціонерів групи доєднався Арман Маткулов, СЕО Razom Group.
Razom Group - міжнародна комунікаційна група компаній, яка поєднує медіаагенції Initiative, UM Ukraine, Havas Media Ukraine, агенцію по роботі з нестандартними проєктами Cameo та IT-хаб MadLab.

 

Агенція згадує пройдений шлях, реалізовані проєкти, партнерів і колег, з якими довелось покреативити, а також уявляє перспективи та бажані цілі, все те, що задумано і ще не звершено. Тож вистачить на ще один ювілейний строк :) 
Вітаємо з ювілеєм!

 

На каналі Power of Young вийшов новий формат “Креативіті”, в якому гості відгадують рекламні проекти та багато жартують. Ведучим програми став Костя Шнайдер, головний креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, Publicis Groupe Ukraine & Czech Republic.

 

Понад 100 власників та керівників PR-агентств з 45 країн світу візьмуть участь у PROI Global Summit з 13 по 17 березня у Нью-Делі, Індія. Тема 2023 року - «Дух нового світу» - відображає послідовний напрямок розвитку комунікаційної індустрії.

 

В основу весняної рекламної кампанії для TРЦ Ocean Plaza лягла База — фокус уваги було поставлено на базовий гардероб.

 

У центрі PUMA Mayze - сучасна дівчина. Дівчина, котра повністю адаптована під реалії сьогодня. Дівчина, котра “завжди у русі”. Амбасадором бренду стала артистка DOROFEEVA.

 

Артпроєкт «Мистецтво на передовій» від Vogue Ukraine об'єднує медіа, диджитал і мистецтво. На віртуальній виставці представлені роботи 30 сучасних українських художників. 

 

Агенція підібрала ті канали та інструменти, які дозволять максимально охопити цільову аудиторію та донести користувачам меседж: Можна, якщо хочеться! 

 

Агенція розробляє новий сайт для BIZOL - бренду якісних мастильних матеріалів з Німеччини.

 

Анастасія Стеблик, Head of SMM агенції Sasquatch Digital, у колонці для AIN.UA розповідає, як ІТ-компаніям правильно будувати присутність у соцмережах.

 

У київському метро з'явилися нові плакати із надихаючими висловами, які робили у колаборації з «Новою поштою».

  

Артем Лебедєв, middle SEO specialist компанії Inweb, у своїй статті для AIN.UA описав, як за 14 місяців роботи вдалося майже в десять разів збільшити релевантний трафік на сайт медичної клініки.

  

На сторінці у фб компанія розповіла про допрем’єрний показ документального фільму про початок війни в Україні ще у 2014 році і про те, що відбувається зараз. PRIME Group радять подивитись та відчути цю стрічку.

 

Співпраця з Коаліцією

 

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua