Foreign Markets Access: до бази даних рекламних ринків додано 11 нових країн

26.10.2023

Базу даних Foreign Markets Access, яку було створено з метою допомоги українському рекламному бізнесу виходити на міжнародні ринки, було поповнено новими країнами.

Сайт Foreign Markets Access є спільною ініціативою Всеукраїнської рекламної коаліції та рекламно-комунікаційного холдингу NCG. Проєкт забезпечує українські компанії швидким та зручним доступом до необхідної інформації для успішного запуску рекламних кампаній за кордоном.

Наразі у базі даних представлена інформація про 26 країн. На момент запуску це були країни східної та центральної Європи, а також країни Балтії. Однак перелік розширився новими країнами західної, північної та південної Європи, Балкан та Центральної Азії.

У розділі КРАЇНИ знаходиться ключова інформація щодо країн та основні параметри рекламного ринку, які варто враховувати під час планування кампаній за кордоном. Однак інформація постійно оновлюється і перелік країн буде розширено.

Сайт вміщує дані за кілька останніх років, що надає можливість відстежувати тенденції ринків та регіонів. Головними джерелами цих даних є міжнародні платформи, такі як WARC, Світовий Банк, ООН та інші.

Також на сайті в розділі ІНФОХАБ збирається інформація та посилання на проєкти та ресурси, які можуть бути корисні для українських бізнесів, що визначили для себе вектор розвитку на зовнішні ринки.

Якщо вам потрібна додаткова інформація, дослідження ринків, аналіз діяльності конкурентів, маркетингове консультування, ви можете направити запит організаторам на fma@vrk.org.ua.