Хто потрапить до нового випуску дайджесту CrUAtivity?

02.03.2023

Всеукраїнська рекламна коаліція завершує відбір робіт, які увійдуть до нового випуску дайджесту CrUAtivity за січень-лютий 2023. Подати свої роботи можна до 5 березня включно

СrUAtivity – це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти. Таким чином, ВРК створює ще один інструмент міжнародного спілкування для креативників. Українські агенції мають можливість нагадати про себе та показати свої роботи, свої компетенції іноземним потенційним партнерам. Проєкт сприяє формуванню обізнаності та передумов для співпраці українських агенцій з міжнародними партнерами. 

У новий випуск увійдуть роботи, які були запущені чи реалізовані у січні-лютому 2023 року. Подати роботи до дайджесту можуть всі українські агенції різної спеціалізації, члени ВРК мають першочергову перевагу. Участь у дайджесті є безкоштовною. Подати роботу можно, заповнивши гугл-форму. Дедлайн подачі робіт до нового випуску дайджесту – 5 березня. 

Редактори дайджесту обирають роботи серед тих, що були подані безпосередньо через гугл-форму, та тих, що були опубліковані у відкритих джерелах: профільних ЗМІ, сайтах, соцмережах агенцій тощо. 

Звичайно, більші шанси потрапити до дайджесту мають роботи, надіслані безпосередньо через гугл-форму. У ВРК радять, якщо у вас є публікація у відкритих джерелах про роботу і ви бажаєте потрапити до дайджесту, не чекайте, що ваш кейс знайдуть редактори, а заповніть форму та додайте посилання на цю статтю. 

Дайджест СrUAtivity поширюється серед професійної рекламної спільноти через профільні іноземні асоціації, бізнес-спільноти, міжнародні профільні медіа, рекламні фестивалі тощо. Роботи попереднього випуску викликали інтерес у представників міжнародної спільноти. Асоціації та рекламні об'єднання поширювали інформацію серед своїх членів, багато профільних ЗМІ писали про цю новину. 

ВРК закликає українські агенції подавати свої роботи до дайджесту та сприяти поширенню інформації про свої проєкти, як в Україні, так й за кордоном. Адже обізнаність міжнародної спільноти про українську рекламну індустрію в цілому, сприятиме розвитку кожного гравця цієї галузі. Тож будьмо свідомими, проактивними та творчими “бійцями креативного фронту України”. 

Давайте разом творити crUAtivity – креативність по-українськи!