CrUAtivity digest: життя українців відображається у рекламі

24.05.2023

Постраждалі ферми, надихаючі повідомлення у метро, інклюзивна реконструкція міст, протидія домашньому насильству та питання сексизму, підтримка благодійних проєктів, арт-об'єкт з тубусу від гранатомета – чим живе рекламна індустрія України. Всеукраїнська рекламна коаліція опублікувала новий випуск міжнародного дайджесту CrUAtivity з роботами українських агенцій за березень та квітень 2023 року. 

Новий випуск дайджесту CrUAtivity дивиться на сайті https://cruativity.org.

До огляду увійшло 38 кейсів у 7 категоріях: Film, Design, Digital, Advertising campaign, Social campaign, PR campaign та Influencer marketing. До дайджесту потрапило 35 агенцій та продакшн компаній, а саме: [isdgroup], Adsapience, agama, Aprostir, Arriba, Bambuk Production, banda agency, Be—it Agency, Bickerstaff.111, Brain Tank, Drama Queen, FBA branding agency, Gram, Gres Todorchuk, HOSHVA PR & DGTL, I AM IDEA, Idealers, Isobar Ukraine, Kyifornia, Linnikov.agency, Linza agency, Madcats, MediaHead, Mich, Once, PLEON Talan, plusone social impact, Postmen, PSB films, Senate Agency, Taktika, Talan Communications, Vandog Agency, VIVID та бюро 22. 

Матеріали були надіслані самими агенціями та зібрані з відкритих джерел. На думку організаторів проєкту, регулярні огляди креативу показують, що в Україні значно зросла увага до соціально значущих комунікацій, пов'язаних не лише з війною, але і з іншими питаннями, які турбують цивілізований світ. Крім того, звичайні рекламні комунікації з меседжами, схожими на довоєнні часи, все впевнініше займають своє місце у рекламному просторі країні. 

Також зростає кількість кейсів міжнародного співробітництва українських агенцій. Наприклад, Brain Tank розробили кампанію для чіпсів Cheers в Узбекистані, I AM IDEA створили візуальну айдентику та поліграфічний дизайн для серіалу «Ферма тролів» з Литви, Once провели ребрендинг британського AI сервісу для комфортного підбору білизни Brarista. А HOSHVA PR & DGTL разом з британською компанією AURORA запустили світовий благодійний флешмоб #HelpUkraineSong на Євробаченні – 2023. 

Нагадаємо, що СrUAtivity – це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти. Кожен випуск містить загальний огляд кейсів у відеоформаті (розділ WATCH) і в текстовому форматі (розділ READ), а також кожен кейс детально представлений у своїй категорії. Таким чином, користувачі можуть переглянути або прочитати загальний огляд, а потім перейти до конкретного кейсу для отримання більш детальної інформації. В кожному кейсі вказані виконавці та є посилання на їх сайт. 

Організатором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція за підтримки креативної агенції маркетингових комунікацій Brain Tank та диджитал-агенції Adcore.

Дайджест CrUAtivity поширюється серед профільних іноземних асоціації, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій. Інформаційно український проєкт підтримала найбільша Європейська асоціація комунікаційних агентств – EACA, яка поширює інформацію серед своїх членів, європейських комунікаційних агентств та асоціацій.

Регулярне нагадування міжнародній спільноті про рекламну індустрію України, проєкти та можливості українських креаторів, створює інформаційний простір, що сприятиме посиленню співпраці між українськими рекламниками та іноземними замовниками.

Тож ВРК продовжує роботу у напрямку інформування світу щодо українських креаторів та закликає агенції показувати свої роботи міжнародному ринку, долучаючись до створення дайджесту. 

Нагадаємо, що надсилати свої роботи до дайджесту можна на постійній основі через гугл-форму. Наступний випуск буде присвячено роботам, реалізованим у травні та червні 2023 року. Дедлайн подачі – 5 липня.

Запрошуємо українські агенції надсилати свої роботи до дайджесту та сприяти поширенню інформації про свої проєкти, як в Україні, так і за кордоном.