VRK newsletter 1-7.10.2022: Новий проєкт CrUAtivity про українську креативність. Екосистема мобільного маркетингу від IAB Україна
07.10.2022Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 1 по 7 жовтня.
Дайджест CrUAtivity: світ дізнається про українську креативність
ВРК розпочинає новий проєкт – CrUAtivity. Він буде представлений в форматі дайджесту, що презентує міжнародній спільноті український креатив та його авторів. ВРК закликає агентства долучатися і надсилати свої креативні роботи.
Комітет Mobile IAB Україна вперше сформував Екосистему мобільного маркетингу
Збільшення кількості мобільних пристроїв, користувачів мобільного інтернету та часу, проведеного на мобільних пристроях, сприяє стрімкому зростанню глобального ринку мобільної реклами.
Сільпо увійшло у топ-10 найефективніших брендів Європи у рейтингу Effie Index 2021. Рекламні кампанії Сільпо, розроблені як самостійно, так й комунікаційною агенцією Gres Todorchuk, отримали нагороди на Effie Awards Ukraine 2021, що дало можливість зайняти високу сходинку у рейтингу ефективних європейських брендів.
До 14 жовтня прийом робіт на ADCE Awards 2022
Триває прийом робіт на європейський конкурс ADCE Awards 2022. Переможці та фіналісти Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2022 мають право подати свої роботи до конкурсу безкоштовно.
7 жовтня - останній день прийому робіт на Epica Awards 2022
Роботи від українських агентств приймаються на безкоштовній основі. Фестиваль входить до Міжнародного рейтингу креативності ВРК сезону 2022/2023.
Покоління Z проводить більше двох третин медіа-часу в Інтернеті
Новий аналіз, проведений WARC, показав, що покоління Z (16-24 роки) проводить більше часу в Інтернеті, ніж будь-яка інша група: 67,7% медіа-часу проводять в Інтернеті. Незважаючи на те, що соціальні мережі неймовірно важливі, новий звіт визначає надзвичайно цінну можливість в аудіо.
Маркетинг в умовах війни: що застосовувати, а чого уникати
Директорка з маркетингу “Молокія” Юлія Ковальчук дала універсальні поради, як виживати брендам і комунікувати із суспільством, щоб залишатися й надалі актуальними.
НОВИНИ ВІД ЧЛЕНІВ ВРК
Потяг до перемоги від Gres Todorchuk
«Потяг до перемоги» — спільна ініціатива Укрзалізниці, комунікаційної агенції Gres Todorchuk та сучасних українських митців під кураторством Каті Тейлор. У проєкті розповідають історії спротиву мешканців сімох тимчасово окупованих територій України.
Шалом від Brain Tank, натисніть 1
Працювати не тільки над проєктами, а й над собою. Як агенція маркетингових комунікацій Brain Tank зі звичайного голосового меню зробила креативну історію.
Від 24 лютого і до сьогодні, 1+1 – флагманський телеканал медіагрупи 1+1 media, який є трендсеттером ринку і щороку реалізовує велику кількість найпопулярніших проєктів, – залучений до створення «Єдиних новин» і цілодобово мовить марафон задля інформаційної безпеки країни. Проте за понад півроку війни потреба глядачів у альтернативному контенті суттєво зростає.
Співпраця з Коаліцією
Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.
Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua
АРХІВ НОВИН
VRK newsletter 24-30.09.22: українські агентства в Effie Index 2022, проміжний етап міжнародного рейтингу креативності та члени ADC*UA в журі ADCE Awards 2022
VRK Newsletter 17-23.09.22: Effie Awards Ukraine бере тайм-аут, як працюють українські регіональні агенції, оцінка ринку інфлюенсер-маркетингу від IAB Україна
VRK Newsletter 10-16.09.22: оцінка обсягу ринку інтернет медіа реклами від IAB Україна, Unpacking Ads з Костянтином Шнайдером та новини від членів ВРК
VRK newsletter 03-09.09.22: спеціальна нагорода для українських рекламістів, гайд із Connected TV від IAB Україна та ініциативи до Дня Незалежності України
VRK newsletter 27.08-02.09.22: Олена Плахова на Unpacking Ads. Ринок радіореклами. Скандальний законопроєкт про медіа
VRK Newsletter 08-19.08.22: опитування серед рекламодавців, можливості для українських рекламістів, перемоги на Red Dot
VRK Newsletter 20-26.08.22: Unpacking Ads з Юрієм Думою, українці в журі Effie Europe та бренд активізм від Gradus