VRK newsletter 29.10 – 04.11.22: українські фіналісти в Global Effie 2022 та конкурсна програма КМФР 2023

04.11.2022

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 29 жовтня по 4 листопада.

 

НОВИНИ ВРК

Global Best of the Best Effies 2022: 6 українських робіт в фіналі

Effie Worldwide анонсувало 60 фіналістів міжнародного конкурсу Global Best of the Best Effie Awards 2022. Серед фіналістів 6 українських проєктів, які і позмагаються за знання «найбільш ефективних» на глобальному рівні.

 

КМФР 2023: дізнайтесь більше про конкурсні категорії

Триває прийом робіт на КМФР 2023, який присвячено виключно суспільно значущим комунікаціям у рекламі. Конкурсна програма має 13 конкурсів, які об'єднані у єдиний блок Positive Change Awards. ВРК, як організатор КМФР, розповідає про конкурси та категорії.

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

 

War Barometer 5: опитування від IAB Україна

ІАВ Україна запрошує до участі рекламні агенції та рекламодавців у п'ятій хвилі опитування стану рекламно-комунікаційного ринку під час бойових дій на території України War Barometer 5. Дедлайн на заповнення анкет 15 листопада 2022 року.

 

Про кризу на телебаченні та зміну позиції лідерів на рекламному ринку

Андрій Партика, президент сейлз-хаусу Ocean Media Plus, у своєму інтерв’ю розповів про першу велику українську кризу майже без міжнародних FMCG-рекламодавців, «Угорщину» в Індустріальному телевізійному комітеті і бажання ICTV повернутися на рекламний ринок.

 

Топ брендів, яким довіряють споживачі

Глобальна компанія з аналізу рішень Morning Consult представила дослідження Most Trusted Brands 2022, де зазначено перелік брендів, які користуються найбільшою довірою споживачів.

 

Нова аудиторія для українських брендів — як живуть 4,6 млн ВПО в Україні: робота, дохід, споживчі настрої

Щоб допомогти українським брендам зрозуміти новий сегмент споживачів та знайти до них підхід, дослідницька компанія Gradus Research провела масштабне дослідження життя внутрішньо переміщених осіб: місця проживання, основні потреби, працевлаштування та зміни в доході й споживанні.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

 

IAB Україна запустив благодійний аукціон на потреби ЗСУ

Лоти - це послуги кращих агенцій у сфері диджитал-маркетингу: розробка SMM-стратегії, аудит сайту чи бренду тощо. Всі зібрані кошти підуть на підтримку ЗСУ.

 

Креативна агенція IAMIDEA запустила нову комунікаційну кампанію для Uklon

Кампанія ламає стереотипи про «мажорів» та відбудовується від суспільної думки, що онлайн-сервіс з виклику авто це задорого та надто складно.

 

Як робітники нагадали, що все працює завдяки їм, в комунікації від plusone social impact

Комунікаційна агенція plusone social impact спільно з Міністерством освіти та науки України і Програмою UE4Skills реалізували промокампанію професійно-технічної освіти “Все працює завдяки нам”.

 

BBDO нагадали про розумне споживання

Креативники на своїй фб-сторінці поділилися низькою злободенних порад, які допоможуть економити світло, воду та газ з теплим настроєм.

 

Спортивний фронт від 1+1 media

У межах ініціативи групи 1+1 media — «Спортивний фронт» — провідні українські спортсмени закликають весь цивілізований світ підтримати бойкот спортсменів-росіян і білорусів, які висловилися «за війну» або не озвучили свою позицію. Нещодавно до суспільно важливого проєкту у ролі амбасадора долучився український гімнаст, олімпійський чемпіон і срібний призер Олімпійських ігор 2016 Олег Верняєв.

 

Новий брендинг криптобіржі зробив крипту веселою

banda розробили новий брендинг для криптобиржі EXMO.com, яка захотіла зламати стереотипи і зробити криптовалюту цікавою для всіх. Нова платформа EXMO.com побудована на простоті та людяності, що дарує легкий старт у крипто-світі та можливість у ньому розважатись.

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

 

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua

 

АРХІВ НОВИН

VRK newsletter 22-28.10.22: українці у фіналі Effie Awards Europe, Q&A про CrUAtivity та новини від членів ВРК

VRK newsletter 15-21.10.22відкрито прийом робіт на 24-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами

VRK Newsletter 08-14.10.22: дослідження рекламодавців від ВРК та Factum Group, національний відбір на The Greatness Challenge та українські фіналісти LIA 2022

VRK newsletter 1-7.10.2022Новий проєкт CrUAtivity про українську креативність. Екосистема мобільного маркетингу від IAB Україна

VRK newsletter 24-30.09.22:  українські агентства в Effie Index 2022, проміжний етап міжнародного рейтингу креативності та члени ADC*UA в журі ADCE Awards 2022

VRK Newsletter 17-23.09.22: Effie Awards Ukraine бере тайм-аут, як працюють українські регіональні агенції, оцінка ринку інфлюенсер-маркетингу від IAB Україна

VRK Newsletter 10-16.09.22оцінка обсягу ринку інтернет медіа реклами від IAB Україна, Unpacking Ads з Костянтином Шнайдером та новини від членів ВРК

VRK newsletter 03-09.09.22: спеціальна нагорода для українських рекламістів, гайд із Connected TV від IAB Україна та ініциативи до Дня Незалежності України