VRK newsletter 27.08-02.09: Олена Плахова на Unpacking Ads. Ринок радіореклами. Скандальний законопроєкт про медіа

02.09.2022

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 27 серпня по 2 вересня.

 

НОВИНИ ВРК 

Олена Плахова на Unpacking Ads про Нову Пошту сьогодні та майбутнє після перемоги 

Запрошуємо на Youtube канал ВРК Unpacking Ads переглянути інтерв'ю з Оленою Плаховою, директором з управління репутацією та маркетингом ГК Нова Пошта. 

 

Ринок радіореклами під час війни. Частина 1
ВРК продовжує досліджувати стан справ в рекламній галузі в цілому та у окремих її учасників. Про те, як йдуть справи на ринку радіореклами ВРК дізнавалася у комерційного директора TAVR Media Володимира Педорича.
У першій частині дізналися, яка втрата аудиторії відбулася за воєнні місяці і чому частка радіо зараз зросла більш ніж у 2 рази, хто сьогодні є лідером серед рекламодавців на радіо.

Ринок радіореклами під час війни.Частина 2

У другій частині Володимир Педорич розповів про те, як переформатувалися радіостанції, який прорив TAVR Media зробили через два тижня після початку війни та як вони працюють з рекламодавцями у воєнні часи. 

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

Верховна Рада у першому читанні ухвалила скандальний законопроєкт "Про медіа"

Попри закликали низки народних депутатів напередодні голосування не виносити законопроєкт "Про медіа" на пленарне засідання Ради, документ було ухвалено у вівторок, 20 серпня. Чому цей законопроєкт викликає такі запеклі дискусії, читайте на Sostav.ua. 

Війна вплинула на зарплати 75% українців 
Work.ua презентує перше в Україні масштабне дослідження зарплат у воєнний період залежно від посади, рівня професіоналізму, статі та знання англійської мови. В опитуванні взяли участь 600 роботодавців та 20 000 працівників, що працюють на найпоширеніших посадах.

 

 НОВИНИ ВІД ЧЛЕНІВ ВРК 

Агенція маркетингових комунікацій Brain Tank створило нову айдентику на Unpacking Ads

Команда агенції Brain Tank створила broadcast графіку для Інтерв'ю з лідерами рекламної індустрії на Unpacking Ads. 

 

ISD Group розробили комунікаційну кампанію нового корму для тварин Club4Paws Selection

Для преміальних лінійок зняли маніфест усіх, для кого тварини стали причиною та дозволом бути щасливим під час війни. 

 

Фахівців MixDigital поділились досвідом, як рекламній агенції не потрапити на гачок скамерів

MixDigita розповідає про досвід, коли потрапили в ситуації, де "замовник" нібито має великий бюджет на рекламу, а насправді намагається запустити на ваш комп'ютер шкідливе програмне забезпечення.

 

Admixer Advertising навели 11 причин перейти на нову аналітику Google Analytics 4 восени 2022 року

Google Analytics 4 поки не знайшла значного поширення серед маркетологів і аналітиків. Тож у матеріалі на Sostav.ua розкриваються причини цього та пояснюється, чому компаніям настав час зробити крок назустріч майбутньому.

I AM IDEA створили персонального тренера з MEGOGO

На MEGOGO запустився міні-курс із користування медіасервісом. Це серія із семи відео, завдяки яким глядачі отримають корисні поради про роботу платформи.

 

АРХІВ НОВИН

VRK Newsletter 08-19.08.22: опитування серед рекламодавців, можливості для українських рекламістів, перемоги на Red Dot 

VRK Newsletter 20-26.08.22: Unpacking Ads з Юрієм Думою, українці в журі Effie Europe та бренд активізм від Gradus

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua