VRK newsletter 19-25.11.22: журі National Creative Contest, дедлайн КМФР, CrUAtivity за вересень-жовтень та відкриті лекції від ADC*School

26.11.2022

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 19 по 25 листопада.

 

НОВИНИ ВРК

 

Це сім членів Клубу арт-директорів України ADC*UA. Участь у конкурсі для агенцій є безкоштовною. Реєстрація робіт до 5 грудня 2022. Переможці отримають право на безкоштовну участь у КМФР 2023 та бали в Національний рейтинг креативності та майстерності 2023. 

 

До випуску увійшли роботи 23 агенцій: 23/32 Films studio, Bambuk Studio, Brain Tank, Electric Sheep Film, ESSE Production House, FISH video production, Havas Ukraine, ISD Group, Leo Burnett Ukraine, LOOMA, MEX a member of Havas, Mich, NEBO Ideas Agency, Nevgamovni, Nextpage Agency, OMG agency, Plai Buro, Postmen, provid, Publicis Ukraine, R Agency, Verlox Branding Agency, VIVID brand content hub. 

ВРК закликає агенції долучатися і надсилати свої роботи. Вже триває збір кейсів для наступного випуску дайджесту. 

 

1 грудня 2022 року закінчується перший самий ранній дедлайн на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2023, коли українські учасники можуть безкоштовно зареєструвати свої проєкти в усі 13 конкурсів фестивалю.

  

25 листопада відбудеться друга лекція в рамках освітнього проєкту Клубу арт-директорів України ADC*UA – ADC*School. Дмитро Линник, креативний директор Linnikov.agency, виступить з темою «Психотипи в брендингу, як війна актуалізує в нас інші сторони». 

Цьогоріч в програмі школи ADC*School 14 відкритих лекцій від креативних директорів кращих рекламних агенції України. Усі лекції будуть проходити в онлайн форматі. Участь є безкоштовною. 

  

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

 

37 український робіт в фіналі. Вітаємо колег: ANGRY agency, Atmosphere Dance, Bickerstaff.658, Drama Queen, Freelance, Gvardiya Production House, ISD Group, Leo Burnett Ukraine, Linnikov agency, Postmen, Publicis Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine, Safo Creative Studio, The Martini Shot, Valentyn Minchuk. 

 

Держспецзв'язку розповідає, як слідкувати за новинами, якщо не працюватиме ефірне мовлення.

 

Розробники закликають бізнес ділитися із ними інформацією для доповнення мап.

 

У спецпроєкті провідні українські фахівці з маркетингу та піару діляться історіями та інсайтами роботи під час війни. У першому випуску Ірина Шинкаренко, директорка з реклами, маркетингу, зв’язків з громадськістю та ЗМІ «Епіцентр К», розповідає про роль комунікацій для стабілізації та підтримки, соціальну відповідальність бізнесу та роботу на перемогу. 

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

 

Національний музей Голодомору-геноциду до Дня пам’яті жертв Голодомору презентує унікальну виставку «Leica, що бачила Голодомор» за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України і креативного партнера проекту – комунікаційної агенції Postmen.

 

У День гідності й свободи українці та весь демократичний світ пов'язали жовту стрічку, щоб підтримати опір на окупованих територіях. Флешмоб «Жовта стрічка» створено комунікаційною агенцією Gres Todorchuk та рухом громадянського спротиву «Жовта стрічка» в рамках проєкту підтримки українців на тимчасово окупованих територіях #НазавждиУкраїна.

 

Українська фехтувальниця на шаблях, олімпійська чемпіонка Ольга Харлан стала новою амбасадоркою проєкту, покликаного привернути увагу міжнародного спортивного комʼюніті до війни в Україні.

 

Діджитал-аґенція Hexagon і дизайнерка Маша Дмітрова створили айдентику для 51-го Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість», що відбудеться у столиці України 1–7 грудня 2022 року.

 

Відпочити від реклами можна навіть під час самої реклами. Медіасервіс MEGOGO та креативна агенція IAMIDEA презентували нову кампанію, в якій пропонують українцям короткий відпочинок від чорноп‘ятничної реклами.

 

Нова кампанія “Підтримуємо тих, хто підтримує нас” переконує, що усім серцем вірити у перемогу поляків, англійців або американців – це ок, адже вони так само вірять у нашу.

 

Проєкт створено разом з Міністерство культури та інформаційної політики України, Державне агентство України з питань мистецтв та мистецької освіти. 

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua