VRK newsletter 24-30.12: журі другого відкритого конкурсу NCC, результати після міжнародних програм Effie, записи лекцій ADC*School
30.12.2022Команда ВРК зібрали для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 24 по 30 грудня.
НОВИНИ ВРК
- Обрані судді для другого відкритого конкурсу NCC
7 провідних креативників, членів Клубу арт-директорів України ADC*UA, судитимуть другий відкритий конкурс National Creative Contests за брифом «Об’єднана Україна».
Участь у конкурсі – безкоштовна. Реєстрація робіт триває до 9 січня 2023.
Долучайтесь до конкурсу!
- Результати участі українських агенцій в міжнародних програмах Effie
Цього року Effie Worldwide активно підтримали Effie Awards Ukraine та в цілому український рекламний ринок, зокрема надали українським агентствам можливість безкоштовної участі в Global Best of the Best 2022 та Effie Europe 2022. Багато українських агенцій скористалися цією можливістю, з яких 10 продемонстрували гарні результати, з чим ми їх і вітаємо.
- Відкриті лекції членів Клубу ADC*UA в записі
14 відкритих лекцій в межах освітнього проєкту ADC*School на тему реклами та маркетингу від ТОПових українських креаторів, членів ADC*UA. Усі лекції присвячені темі «Про що креативники працюють під час війни?». Лекції можна переглянути в записі. А останні дві лекції з Анатолієм Давидовим, креативним директором Leo Burnett Ukraine, та Славою Денис, креативною директоркою Cheil Ukraine, відбудуться онлайн відповідно 10 та 12 січня.
НОВИНИ ІНДУСТРІЇ
- Оцінка ринку маркетингових сервісів від Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив
МАМІ поділились висновками щодо обсягу ринку маркетингових сервісів за 2022 та прогноз на 2023.
- Як українки прийняли виклик та перемогли на The Greatness Challenge 2022
Молоді українські креатори з IAMIDEA стали переможцями європейського конкурсу The Greatness Challenge 2022 від ADCE та поділились набутим досвідом та враженнями.
- TikTok опублікував звіт про головні маркетингові тренди на 2023 рік
Загалом TikTok виокремив «три сили» та описав їх як «великомасштабні трансформації, що демонструють, як TikTok формує культуру».
НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК
- Starcom Ukraine розповіли про зміни у рекламно-комунікаційній галузі та інвестиції у маркетинг
Катерина Ярошенко, управляюча директорка Starcom Ukraine: "Такого рівня самомотивації та віддачі ми не спостерігали ніколи раніше. Це, мабуть, та сама українська суперсила".
- IAMIDEA розробили серію відеороликів для нової комунікаційної кампанії Uklon
“Наближаємо диво разом” – це головний меседж, який взяли за основу кампанії. Новорічне диво українців – це перемога. Тож Uklon наближає новорічне диво разом з українцями.
- BBDO Ukraine показали “енергозберігаючу рекламу під час блекаутів”
На своїй сторінці в фб агенція показала рекламу, створену підручними засобами: 120 мл акрилу, 1 кг пластиліну, 300 г фотокартону, набір для моделювання, кругла та плоска синтетика. “Енергозберігаюча реклама під час блекаутів” - зазначили креативники.
- Nostra Communications Group навели дані, як змінюється ТВ реклама фарми в умовах війни
Фармацевтична індустрія під час повномасштабної війни має особливе соціальне значення.
- Admixer Advertising розповіли, як сьогодні живе український ринок діджитал-реклами
Володимир Горшков, CCO Admixer Advertising, відповів на декілька запитань стосовно діджитал-реклами: як змінилися бюджети, запити клієнтів і від чого залежить успіх рекламної кампанії у країні, де півдня лунає тривога.
- Uklon розповіли про ефективність в умовах цілковитої невизначеності
Вадима Іщенко, маркетинг-директор Uklon, розповів від чого зараз залежить ефективність рекламних кампаній та як змінилася поведінка споживачів у цей складний рік.
- Епіцентр нагадав у новорічному ролику, як важливо підтримувати рідних і близьких на свята
Ролик був знятий на благодійних засадах по мотивам Новорічного Ярмарку в українському стилі, який розпочався в кожному ТЦ “Епіцентр К”.
- Be—it Agency нагадали про проєкт підтримки жінок-підприємниць Oplich
Ініціатива, яка промотує автентичну українську культуру та спрямована на розвиток українського жіночого підприємництва креативної індустрії.
Агенція закликає підтримати українських підприємниць та поширювати інформацію про бренди серед знайомих за кордоном.
- Havas Village Ukraine нарізали олів’є для бійців на фронт
На свої фб-сторінці агенція показала, як колеги-волонтери від Havas долучились допомагати нарізати олів’є для бійців на фронт. Разом з усіма волонтерами за два дні було нарізано понад 10 тон олів’є!
- BrainTank відправили Бандерівський та Шевченківський мед до ЗСУ
Агенція показала відправлення першої партії Бандерівського та Шевченківського меду до наших хлопців з ЗСУ. “Віримо, що захисникам України мед припаде до душі й зігріє їх у холодну пору” - написали креативники у своєму фб
- Агенція Doris створила воєнний логотип обласного центру
Воєнний редизайн логотипу Житомиру відзначили на вітчизняному і міжнародному рівнях.
- provid розробили кампанію про незмінне для Le Silpo
Коли ззовні обставини змінюються, незмінне — залишається всередині, попри все. Тому ця кампанія про незмінну теплоту дому. Про незмінну радість сім’ї. Про незмінну щирість почуттів. Про незмінну ніжність святкувань у родинному колі.
- UM Ukraine оприлюднили грудневий ньюзлетер з підсумками
У грудневому ньюзлетері традиційно розповіли яким був рік для медіаринку - підбили підсумки, зібрали тенденції індустрії в Україні та світові тренди
Команда ВРК вітає з наступаючим Новим роком. Дякуємо колегам за співпрацю в цьому році. Ми разом стоїмо і боремось. Віримо, що все буде Україна!
Щасливого переможного нового року!