VRK newsletter 22-28.10.22: українці у фіналі Effie Awards Europe, Q&A про CrUAtivity та новини від членів ВРК
28.10.2022Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 22 по 28 жовтня.
Надсилайте ваші креативні роботи до дайджесту CrUAtivity до 5 листопада!
ВРК закликає рекламні агенції долучатися до нового щомісячного дайджесту CrUAtivity, мета якого представити міжнародній спільноті український креатив та агенції, що його створюють.
Спеціально для агенцій ми підготували Q&A щодо подачі робіт.
Премія Effie Awards Europe анонсувала фіналістів 2022 року
Серед них 10 робіт українських команд – Bickerstaff.734, Isobar Ukraine, One Health agency, Postmen, Rockets. Growth R&D та WARTO Communications.
Вітаємо фіналістів!
Як у рекламодавців змінились критерії вибору агентств та медіа в умовах війни
Дані згідно з дослідженням “Тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями під час війни”, яке нещодавно опублікувала ВРК разом з Factum Group.
D&AD оголосило брифи для New Blood Awards 2023
Цього року брифи надали 17 провідних світових брендів, зокрема Google, eBay, Candy Crush Saga, Gymshark, Sky, щоб креатори-початківці отримали досвід роботи над справжніми брифами клієнтів.
Як війна вплинула на споживання українців?
Дослідницька компанія Gradus Research дізналась, чи залишаються українці вірними улюбленим брендам або купують дешевше.
У більшості українських онлайн-медіа просіла кількість аудиторії
У третьому кварталі 2022 року в п'ятдесяти найпопулярніших українських медіа значно просіла кількість переглядів у порівнянні з другим кварталом.
До яких рішень звертаються рітейлери з метою популяризації бренду в умовах війни. Адаптація до нових реалій змусила їх шукати нові інструменти взаємодії з авдиторією для її збереження та, в ідеалі, продовження розширення.
НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК
IAB Україна запрошує до участі у опитуванні щодо становища та перспектив Programmatic
До опитування запрошують всіх гравців рекламного ринку України. Deadline: 10 листопада.
Долучайтесь до опитування!
NCG DIEVO розробила діджитал-комунікацію для «Аптеки Доброго Дня»
Digital-комунікація покликана ближче ознайомити українців з мережею аптек та показати навіть тих, хто вимушено змінів домівки, що потрібні ліки завжди поруч.
Brain Tank розробила кампанію для blago developer
Героями кампанії для одного з найбільших забудовників Івано-Франківська стали учасники відомого гурту Kalush Orchestra – Олег Псюк та КилимМен.
newage. поділився кейсом про Google Analytics 4 та маркетинг банку
CEO newage. Олександр Рольський розказав, як агенція впорядкувала клієнтську аналітику банку з Казахстану за допомогою Google Analytics 4.
Postmen у фб проводить опитування щодо інформаційних уподобань українців
Мета: дізнатися більше про авторські канали в YouTube. Опитування не буде тривати більше ніж 5-10 хвилин. Долучайтесь!
1+1 Production запускають англомовний проєкт для боротьби з російською дезінформацією у Європі
The Power of Reason – це серія 10-хвилинних аналітичних роликів для YouTube, прем’єра відбудеться у листопаді. Ведучим і автором проєкту є Грегор Розумовський – австрійський історик з українським корінням, нащадок останнього українського гетьмана Кирила Розумовського.
MixDigital проаналізував, як змінились правила реклами брендів у “високий сезон”
Напередодні чорної п'ятниці у своєму блозі агенція проаналізувала дані від Google, Kantar, “Нова Пошта”, OLX та “ПриватБанк” та розповіла, як українці обирають товари та бренди у воєнний час.
Робота Linnikov agency увійшла до річного звіту A' Design Award & Competition
Про це повідомив на свої фб сторінці засновник та креативний директор Дмитро Линник.
BBDO Ukraine поділилась перепискою у робочому чаті
“...іронія перемагає на творчому фронті BBDO Ukraine. Дедлайн, робочу переписку та зустрічі неможливо зупинити” - так написала агенція на своїй фб сторінці та додала переписку співробітників під час бомбардувань та відключення світла.
Havas Village Ukraine поділився лекцією “Чи потрібні брендам комунікації у воєнний час?”
Про це і не тільки розповіла Катерина Крючко, Chief Strategy Officer в Havas Village Ukraine для Марафону Креативної Практики.
Співпраця з Коаліцією
Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.
Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua
АРХІВ НОВИН
VRK newsletter 15-21.10.22: відкрито прийом робіт на 24-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами
VRK Newsletter 08-14.10.22: дослідження рекламодавців від ВРК та Factum Group, національний відбір на The Greatness Challenge та українські фіналісти LIA 2022
VRK newsletter 1-7.10.2022: Новий проєкт CrUAtivity про українську креативність. Екосистема мобільного маркетингу від IAB Україна
VRK newsletter 24-30.09.22: українські агентства в Effie Index 2022, проміжний етап міжнародного рейтингу креативності та члени ADC*UA в журі ADCE Awards 2022
VRK Newsletter 17-23.09.22: Effie Awards Ukraine бере тайм-аут, як працюють українські регіональні агенції, оцінка ринку інфлюенсер-маркетингу від IAB Україна
VRK Newsletter 10-16.09.22: оцінка обсягу ринку інтернет медіа реклами від IAB Україна, Unpacking Ads з Костянтином Шнайдером та новини від членів ВРК
VRK newsletter 03-09.09.22: спеціальна нагорода для українських рекламістів, гайд із Connected TV від IAB Україна та ініциативи до Дня Незалежності України