VRK newsletter 22-28.10.22: українці у фіналі Effie Awards Europe, Q&A про CrUAtivity та новини від членів ВРК

28.10.2022

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 22 по 28 жовтня.

 

Надсилайте ваші креативні роботи до дайджесту CrUAtivity до 5 листопада!

ВРК закликає рекламні агенції долучатися до нового щомісячного дайджесту CrUAtivity, мета якого представити міжнародній спільноті український креатив та агенції, що його створюють.

Спеціально для агенцій ми підготували Q&A щодо подачі робіт.

 

Премія Effie Awards Europe анонсувала фіналістів 2022 року

Серед них 10 робіт українських команд – Bickerstaff.734, Isobar Ukraine, One Health agency, Postmen, Rockets. Growth R&D та WARTO Communications.

Вітаємо фіналістів!

 

Як у рекламодавців змінились критерії вибору агентств та медіа в умовах війни

Дані згідно з дослідженням “Тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями під час війни”, яке нещодавно опублікувала ВРК разом з Factum Group.

 

D&AD оголосило брифи для New Blood Awards 2023

Цього року брифи надали 17 провідних світових брендів, зокрема Google, eBay, Candy Crush Saga, Gymshark, Sky, щоб креатори-початківці отримали досвід роботи над справжніми брифами клієнтів.

 

Як війна вплинула на споживання українців?

Дослідницька компанія Gradus Research дізналась, чи залишаються українці вірними улюбленим брендам або купують дешевше.

 

У більшості українських онлайн-медіа просіла кількість аудиторії

У третьому кварталі 2022 року в п'ятдесяти найпопулярніших українських медіа значно просіла кількість переглядів у порівнянні з другим кварталом.

 

PR воєнного часу для рітейлу

До яких рішень звертаються рітейлери з метою популяризації бренду в умовах війни. Адаптація до нових реалій змусила їх шукати нові інструменти взаємодії з авдиторією для її збереження та, в ідеалі, продовження розширення.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

 

IAB Україна  запрошує до участі у опитуванні щодо становища та перспектив Programmatic

До опитування запрошують всіх гравців рекламного ринку України. Deadline: 10 листопада.

Долучайтесь до опитування!

 

NCG DIEVO розробила діджитал-комунікацію для «Аптеки Доброго Дня»

Digital-комунікація покликана ближче ознайомити українців з мережею аптек та показати навіть тих, хто вимушено змінів домівки, що потрібні ліки завжди поруч.

 

Brain Tank розробила кампанію для blago developer

Героями кампанії для одного з найбільших забудовників Івано-Франківська стали учасники відомого гурту Kalush Orchestra – Олег Псюк та КилимМен.

 

newage. поділився кейсом про Google Analytics 4 та маркетинг банку

CEO newage. Олександр Рольський розказав, як агенція впорядкувала клієнтську аналітику банку з Казахстану за допомогою Google Analytics 4.

 

Postmen у фб проводить опитування щодо інформаційних уподобань українців

Мета: дізнатися більше про авторські канали в YouTube. Опитування не буде тривати більше ніж 5-10 хвилин. Долучайтесь!

 

1+1 Production запускають англомовний проєкт для боротьби з російською дезінформацією у Європі

The Power of Reason – це серія 10-хвилинних аналітичних роликів для YouTube, прем’єра відбудеться у листопаді. Ведучим і автором проєкту є Грегор Розумовський – австрійський історик з українським корінням, нащадок останнього українського гетьмана Кирила Розумовського.

 

MixDigital проаналізував, як змінились правила реклами брендів у “високий сезон”

Напередодні чорної п'ятниці у своєму блозі агенція проаналізувала дані від Google, Kantar, “Нова Пошта”, OLX та “ПриватБанк” та розповіла, як українці обирають товари та бренди у воєнний час.

 

Робота Linnikov agency увійшла до річного звіту A' Design Award & Competition

Про це повідомив на свої фб сторінці засновник та креативний директор Дмитро Линник.

 

BBDO Ukraine поділилась перепискою у робочому чаті

“...іронія перемагає на творчому фронті BBDO Ukraine. Дедлайн, робочу переписку та зустрічі неможливо зупинити” - так написала агенція на своїй фб сторінці та додала переписку співробітників під час бомбардувань та відключення світла.

 

 Havas Village Ukraine поділився лекцією “Чи потрібні брендам комунікації у воєнний час?”

Про це і не тільки розповіла Катерина Крючко, Chief Strategy Officer в Havas Village Ukraine для Марафону Креативної Практики.

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua

 

АРХІВ НОВИН

VRK newsletter 15-21.10.22відкрито прийом робіт на 24-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами

VRK Newsletter 08-14.10.22: дослідження рекламодавців від ВРК та Factum Group, національний відбір на The Greatness Challenge та українські фіналісти LIA 2022

VRK newsletter 1-7.10.2022Новий проєкт CrUAtivity про українську креативність. Екосистема мобільного маркетингу від IAB Україна

VRK newsletter 24-30.09.22:  українські агентства в Effie Index 2022, проміжний етап міжнародного рейтингу креативності та члени ADC*UA в журі ADCE Awards 2022

VRK Newsletter 17-23.09.22: Effie Awards Ukraine бере тайм-аут, як працюють українські регіональні агенції, оцінка ринку інфлюенсер-маркетингу від IAB Україна

VRK Newsletter 10-16.09.22оцінка обсягу ринку інтернет медіа реклами від IAB Україна, Unpacking Ads з Костянтином Шнайдером та новини від членів ВРК

VRK newsletter 03-09.09.22: спеціальна нагорода для українських рекламістів, гайд із Connected TV від IAB Україна та ініциативи до Дня Незалежності України