VRK newsletter 20-26.08.22: Unpacking Ads з Юрієм Думою, українці в журі Effie Europe та бренд активізм від Gradus
26.08.2022Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 20 по 26 серпня.
Такі новинні розсилки регулярно отримують члени ВРК та інші гравці рекламно-комунікаційного ринку. Тепер огляд також публікується на сайті ВКР.
НОВИНИ ВРК
Рекламна індустрія у персоналіях: Юрій Дума з provid
Запрошуємо переглянути нове інтерв’ю на youtube-каналі ВРК – Unpacking Ads – з керуючим директором комунікаційного агентства provid Юрієм Думою.
Effie Awards Europe 2022 оголосило повний склад журі
Серед лідерів маркетингу, яких Європейська асоціація комунікаційних агентств як організатор Effie Awards Europe включила до складу журі, є фахівці з України. Нагадаємо, що на Effie Europe Awards 2022 триває прийом конкурсних робіт до 12 вересня. Для українських проєктів участь є безкоштовною.
Запрошуємо членів ВРК на The Immortal Awards 2022
The Immortal Awards – це міжнародна рекламна нагорода, що відкрита для всіх учасників медіа Little Black Book (LBB). Члени ВРК в рамках співпраці коаліції з медіа можуть подавати проекти до конкурсу безкоштовно. Тож очікуємо побачити роботи українців на цьому конкурсі.
Індустріальні новини від ВРК англійською мовою
Для зручності іноземних колег слідкувати за новинами індустрії англійською мовою тепер можна не лише на сторінці ВРК у LinkedIn, але й в профілі ВРК на міжнародній платформі Little Black Book та у спеціальному розділі на сайті ВРК.
Канали комунікації та представлення українських агенцій міжнародній спільноті будуть ще розширюватися.
НОВИНИ ІНДУСТРІЇ
Майже половина українців обирають бренди, які підтримують ЗСУ
Дослідницька компанія Gradus Research запитала українців, які аспекти діяльності брендів впливають на їхнє рішення про купівлю тих чи інших товарів або послуг крім ціни та наявності на полиці.
Що шукають та скільки витрачають українці в Інтернеті
OLX та CBR дослідили, що купували та скільки витрачали українці в червні-липні 2022.
НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК
Тризуб Незалежності. Реакція суспільства
Креативне агентство banda разом з Міністерством культури та інформаційної політики України запропонувала жест, яким українці можуть привітати одне одного з Днем Незалежності. Але новий креатив викликав бурхливе обурення у суспільства.
Saatchi&Saatchi Ukraine та Gvardiya Production House залучилися до проєкту "Cities of Freedom"
Агенції виступили відповідно креативним та продакшен партнером у проєкті "Cities of Freedom" ("Міста свободи") від ГО BRAND UKRAINE. Це документальний серіал про справжній дух і душу українських міст, які найбільше постраждали від війни.
Gres Todorchuk у співпраці із Укрзалізницею та українськими митцями створили «Потяг до перемоги»
Проєкт «Потяг до перемоги» — це 7 вагонів, розписаних українськими митцями. Кожен вагон присвячений окремій тимчасово окупованій території України та подвигам людей, які чинять опір російським військам. Це спільний проєкт-подяка всім партизанам, залізничникам, лікарям, військовим і цивільним.
За допомогою проєкту, агенція збирає гроші на армію дронів для президентського фонду UNITED24.
Sasquatch Digital співпрацює з польською агенцією monday group
У рамках співпраці Sasquatch Digital реалізовуватиме кампанії, орієнтовані на українців, які проживають у Польщі, а також буде проводити цільові кампанії клієнтів з Польщі безпосередньо для українського ринку.
Як працює команда NCG під час повномасштабної війни
Читайте коротке інтерв’ю Дмитра Кутового, засновника та CEO рекламно-комунікаційного холдингу Nostra Communications Group (NCG) на Sostav.ua.
newage. про PBR - як його робити і навіщо він потрібен
Client Service Director newage. Євген Шинкаренко розказав, як вони роблять PBR та чому рекламодавцям слід його замовляти.
Favbet Foundation придбав комплект радіотехнічного обладнання для ЗСУ
Favbet Foundation – благодійний фонд, заснований 2020 року компанією Favbet. Фонд підтримує ініціативи в сфері освіти, здоров’я та спортивного розвитку. Наразі 95%м проєктів орієнтовано на допомогу країні та армії.
Долучайтесь до спецпроєкту 1+1 media - «Всеукраїнська капсула часу» до Дня Незалежності України
Для того, щоб долучитися до проєкту, необхідно записати відеозвернення собі в майбутнє. За 5 років, в 2027 році, ці відео стануть основою тематичного фільму. Збір відео триватиме з 22 серпня 2022 року по 20 вересня 2022 року.
VRK Newsletter за 08-19.08.22: опитування серед рекламодавців, можливості для українських рекламістів, перемоги на Red Dot читайте тут
Співпраця з Коаліцією
Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.
Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua