VRK newsletter 14-18.11.22: перший бриф National Creative Contests, конкурс PEACE на КМФР 2023, старт ADC*School

18.11.2022

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 14 по 18 листопада.

 

НОВИНИ ВРК

 

ВРК розповіли про спеціальні умови участі у цьому конкурсі

Долучайтесь до конкурсної програми КМФР, давайте разом робити світ кращим!

 

Відкрито прийом робіт на національний креативний конкурс за брифом “Кожен українець робить свій внесок у перемогу”.

Всі переможці національного конкурсу матимуть право на безкоштовну участь у КМФР 2023, а також їм будуть нараховані бали в Національний рейтинг креативності та майстерності 2023, який буде підбитий за підсумками КМФР 2023.

 

14 відкритих лекцій від креативних директорів кращих рекламних агенції України. Усі лекції проходитимуть в онлайн форматі.

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

 

Він торкнувся ситуації з бойкотом Twitter.

За словами Мартіна Соррелла, компанія має «довгий шлях» до поліпшення показників, оскільки інвестори «хочуть бачити результати».

 

На честь звільнення Херсона, у продажу з'явилися благодійних квитків на перші три рейси поїздів із Києва до п'яти міст: вже звільнений Херсон, а також Маріуполь, Донецьк, Луганськ та Сімферополь.

 

Графіті були намальовані у Києві, Бородянці, Ірпені, Гостомелі, Горенці.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

 

Ідею роликів до Чорної п'ятниці зняли IDY Production, а чарівну квітку-знижку для key visual створили з допомогою нейронної мережі.

 

Український автомобільний ринок починає поступово відновлюватись, відповідно – повертається й реклама.

 

У комунікації розповідається не тільки про нову пляшку, а й про найкращі якості українців – силу не скорятися обставинам, волелюбність, справжність, сміливість і бажання завжди залишатися собою.

 

Проєкт реалізовано спільно з Міністерство культури та інформаційної політики України й Музеєм Голодомору. Вперше в Україні та світі кожен зможе побачити оригінальний альбом з фотографіями Харкова 1933 року та фотоапарат Leica ІІ, яким вони були зроблені. Виставка триватиме всього 5 днів – з 23 по 27 листопада.

 

Тож агентство має достатньо глибоку експертизу в налаштуванні динамічних креативів, аби Google рекомендував звертатись саме до них.

 

У співпраці з Mriya Club виник концепт створити пиво із "Мрією".

 

Про це на своїх фб сторінці повідомив Carat Ukraine з подякою Dentsu Polska та всім Партнерам. Кампанію "Be brave like Ukraine" у світі реалізують Dentsu Ukraine та креативна агенція Banda.

 

Першу частину шорт листа опубліковано на фб сторінці агенції.

 

24 листопада українським маркетологам вперше презентують комплексне дослідження споживачів. Захід - безкоштовний за попередньою реєстрацією

 

На своїх фб-сторінках агенції повідомили, що перевели кошти у фонд United24. Це ті гроші, які вони мали заплатити за отримані нагороди на міжнародному фестивалі Red Dot Design Award, але відмовились від нагород на користь ЗСУ.  Bickerstaff.284 повідомив про 222 317 грн, I am IDEA - 200 000 грн.

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua