VRK Newsletter 10-16.09.22: оцінка обсягу ринку інтернет медіа реклами від IAB Україна, Unpacking Ads з Костянтином Шнайдером та новини від членів ВРК

16.09.2022

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 10 по 16 вересня.

 

Рекламна індустрія у персоналіях: Костянтин Шнайдер на Unpacking Ads

Представляємо нове інтерв'ю на YouTube-каналі Unpacking Ads з Костянтином Шнайдером, Chief Creative Director в Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic та Saatchi & Saatchi Ukraine, член Клуба ADC*UA, член Наглядової Ради ВРК.

 

Оцінка обсягу ринку інтернет медіа реклами за перше півріччя 2022

IAB Україна оприлюднює результати оцінки ринку інтерактивної реклами за перше півріччя 2022

 

Кабмін схвалив проєкт бюджету 2023. Видатки на культурну та медійну сфери зменшили

У порівнянні з 2022 роком фінансування зросло лише на іномовлення. Тепер за проєкт бюджету мають проголосувати депутати.

 

ТОП 50 українських інтернет-медіа з доходами від медійних оголошень

За дорученням Комітетів Data та Programmatic IAB Україна, компанія Adtelligent Inc. підготувала рейтинг ТОП 50 українських інтернет-медіа з доходами від медійних оголошень згідно з показниками Google Core Web Vitals.

 

3–4 жовтня, 15 Український маркетинг-форум, Київ та онлайн

Понад 40 спікерів і більше 500 учасників. Головна тема події – «Незламні: маркетингові історії неймовірної стійкості».

 

Кабмін повернув ліцензійний контроль над обігом пального, алкоголю та тютюну

Кабінет міністрів додав виробництво та торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, пальним, зберігання пального до переліку бізнесів, які в умовах воєнного стану не можуть розпочинати діяльність на принципах декларування. Рішення уряд ухвалив на засіданні 10 вересня.

 

НОВИНИ ВІД ЧЛЕНІВ ВРК

 

Leo Burnett Ukraine розробив кампанію ADCE Awards 2022

Українське агентство Leo Burnett Ukraine розробило комунікаційну кампанію для європейського конкурсу ADCE Awards 2022. Пропозиція Leo Burnett Ukraine «Великі ідеї об'єднують Європу» була обрана як остаточна концепція, яка передала дух ADCE та активізувала важливі питання в Європі, та буде втілювати цьогорічну кампанію конкурсу.

 

provid створив айдентику міжнародної конференції Global Summit — APERTURE 2022

Українське агентство комунікацій provid створило айдентику для маркетингової конференції Global Summit — APERTURE 2022.

 

 Publicis Ukraine допомагає зупинити Sorrowland 2022

Для цьогорічного сезону музичних фестивалів у світі команда Publicis Ukraine створила серію постерів #StopSorrowland2022, які будь-хто охочий може роздрукувати та розмістити у своєму місті.

 

Factum Group дослідив паливний ринок країни

Factum Group в рамках соціального проєкта YOUкраїна проаналізував нинішню ситуацію з паливним ринком та очікуваннями споживачів від цін; а також - як змінилося користування власним автомобілем серед українців.

 

Команда конкурсу Power of Young від Publicis Groupe Ukraine створила однойменний YT-канал про рекламу та креативні індустрії

Креатори мають на меті розвивати україномовний контент у Ютубі, спілкуватись про найцікавіше, що, на їх думку, є цікавим у світі творчості, та запрошувати талановитих людей. Першим відео на каналі став пілотний випуск програми ТОЩО #1 про суддівство одного із найвідоміших фестивалів креативності - Каннські Леви 2022.

 Banda запустила маркетплейс для просування українського експорту

Продуктова ІТ-компанія EVO за підтримки глобального лідера з цифрових платежів Visa, комунікаційної агенції Banda та інформаційного сприяння Міністерства цифрової трансформації України й Міністерства закордонних справ України створила маркетплейс Made with bravery — електронний майданчик, на якому продаватимуться товари, виготовлені в Україні.

 Дослідження 1+1 media: 87% шанувальників футболу в Україні обирають безкоштовний перегляд матчів

Дослідницька компанія Gradus провела на замовлення групи 1+1 media соціологічне дослідження щодо споживання футбольного контенту під час війни в Україні. Так, під час дослідження було опитано 717 респондентів віком 18-60 років, які проживають в Україні та цікавляться подіями у сфері спорту.

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua

 

АРХІВ НОВИН

VRK newsletter 03-09.09.22: спеціальна нагорода для українських рекламістів, гайд із Connected TV від IAB Україна та ініциативи до Дня Незалежності України

VRK newsletter 27.08-02.09.22: Олена Плахова на Unpacking Ads. Ринок радіореклами. Скандальний законопроєкт про медіа

VRK Newsletter 08-19.08.22: опитування серед рекламодавців, можливості для українських рекламістів, перемоги на Red Dot 

VRK Newsletter 20-26.08.22: Unpacking Ads з Юрієм Думою, українці в журі Effie Europe та бренд активізм від Gradus