VRK Newsletter 08-19.08.22: опитування серед рекламодавців, можливості для українських рекламістів, перемоги на Red Dot

19.08.2022

Команда ВРК зібрала актуальні новини рекламної індустрії за період з 8 по 19 серпня. В огляд увійшли новини ВРК, важливі новини галузі та новини компаній-членів ВРК.

Такі новинні розсилки регулярно отримують члени ВРК та інші гравці рекламно-комунікаційного ринку. Тепер огляд будемо також публікувати на сайті ВКР.

 

НОВИНИ ВРК

Реклама в Україні: чого індустрії очікувати від клієнтів

Як пройшли це піврічне випробування бренди, який стан справ у компаній рекламодавців, що вони планують на майбутнє – ось такі питання сьогодні турбують більшість рекламних агентств України. Тож Всеукраїнська рекламна коаліція та Factum Group вирішили дослідити ці питання.

,

Юридичні аспекти рекламної діяльності під час війни

ВРК розповіли, як під час війни співпрацюють з державними органами щодо експертизи рекламних матеріалів та змін до законодавства.

 

Можливості, якими варто скористатись українським рекламістам

Представляємо огляд міжнародних можливостей від ВРК, які на даний момент є безкоштовними для українців та якими варто скористатись сьогодні. 

 

Міжнародна спільнота зацікавилася дослідженням ВРК

Англомовну версію дослідження "Пульс рекламної індустрії" було опубліковано на міжнародному медіа Little Black Book (LBB) в рамках співпраці з ВРК. Крім того, матеріал опублікували провідний глобальний ресурс для рекламістів AdForum, Європейська асоціація комунікаційних агенцій EACA та інші ЗМІ країн ЄС
.

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ

ІAB Україна публікує лист-звернення до рекламодавців та їхніх представників

IAB Ukraine звертається у відкритому листі до учасників ринку із проханням підтримати українських паблішерів.

 

Українські креативні агенції відмовилися від нагород Red Dot, щоб передати кошти на ЗСУ

У колективному листі до організаторів фестивалю креативники зазначили, що вважають більш доцільним і правильним зараз витратити 900 000 гривень на допомогу країні та армії, ніж на викуп виграних нагород.

 

Рекламна Допомога – нова програма підтримки малого та середнього бізнесу від найбільших медійних холдингів

Включає в себе радіо-, зовнішню та діджитал-рекламу, публікації в медіа та у блогерів із суттєвими знижками. Зокрема, йдеться про розміщення реклами на 14 найпопулярніших радіостанціях та на більш як 30 000 носіях зовнішньої реклами зі знижкою до 95%, мінус 30% на публікації у ЗМІ та блогерів та мінус 50% на діджита

Рейтинг популярних сайтів за липень 2022

Дослідницька компанія Kantar опублікувала свій щомісячний рейтинг сайтів, якими найчастіше користуються українців. 

 

Барометр стану цифрової індустрії

ІАВ Україна запрошує до участі у четвертій хвилі опитування стану рекламно-комунікаційного ринку під час бойових дій на території України War Barometer 4. Дедлайн на заповнення анкет 31 серпня 2022 року.

 

Депутати внесли зміни до складу універсальної програмної послуги

Рада зобов'язала провайдерів включати на час карантину всі інформаційні загальнонаціональні ефірні канали.

 

Publicis отримує більшу частину глобального медіа-акаунту Mondelez

Publicis керуватиме медіа-акаунтом Mondelez у Латинській Америці, Європі, Близькому Сході, Північній Африці, Південній Африці та Китаї.

 

 

НОВИНИ ВІД ЧЛЕНІВ ВРК

Креативна кампанія про втому від війни в Україні від Leo Burnett Ukraine

Leo Burnett Ukraine креативно відреагували на думки про те, що світ втомився від війни в Україні. Креативники поставили питання світу: А ЩО, ЯКЩО світові постаті-символи, що уособлюють собою мир, свободу і гармонію, скажуть «Ми втомилися» і перестануть захищати істинні людські цінності? 

 

Banda та МЗС України презентують відео-подяку країнам сусідам з новим треком Джамали "Thank you, Stranger"

Відео стало черговим у серії відеороликів, які були створені в рамках кампанії вдячності – сумісного проекту МЗС України та агенції banda. Кампанія покликана показати щиру подяку всім країнам-сусідам за неоціненну допомогу народу України. 

 

ISD Group у співпраці з МГО «Молодвіж» реалізувала оновлення платформи «Не дрібниці» для психологічної підтримки підлітків від UNFPA

Відтепер, крім теми здорових і токсичних стосунків, у проєкті говоритимуть про емоції, почуття та переживання, які спричинила або загострила війна.

 

Bickerstaff.586 на Red Dot

Креативна агенція Bickerstaff.586 відзначена трьома преміями у категорії Brands & Communication Design 2022, одна з них Red Dot: Best of the Best за проєкт Laska Upcycle Merch.

 

IAMIDEA відзначені дизайн-нагородою Red Dot у категорії «бренд-дизайн та айдентика»

Креативники IAMIDEA придумали, як асоціювати Львів з технологічністю.
В рамках проєкту Lviv Tech City агенція IAMIDEA розробила бренд-стратегію, комунікаційне повідомлення та айдентику.

 

Аналіз змін в комунікації брендів від NCG

Український рекламно-комунікаційний холдинг NCG  поділився своїм аналізом комунікаційних стратегій українських брендів. 

 

Нова рекламна кампанія для компанії Дарниці від VTMN agency

VTMN agency розробила нову рекламу для компанії Дарниця.

 

Perekhid Outdoor: ти підтримуєш ЗСУ, а ми — твій бізнес

Perekhid Outdoor продовжує ініціативу «Ти підтримуєш ЗСУ, а ми — твій бізнес» до кінця 2022 року. Ініціатива, покликана допомогти українським підприємцям під час війни. Бізнесам пропонують на місяць розмістити рекламні матеріали в Києві, Львові, Житомирі, Сумах, Черкасах і Кропивницькому лише за 1 грн.

 

Favbet передав ЗСУ позашляховик, дрони і спецзасоби

Favbet Foundation закупив і доставив на передову дрони, портативні сонячні зарядні пристрої, лазерний дальномір, радіостанції. Також для більшої мобільності батальйону було передано автомобіль Nissan X-Trail. 

 

Епіцентр К: рятуємо життя

Українська мережа "Епіцентр" розпочинає масштабну ініціативу "Рятуємо життя". Основна мета – закупівля 55-ти автомобілів екстреної медичної допомоги та бронемашин для евакуації постраждалих в умовах бойових дій.

 

Промокампанія професійної освіти від PlusOne

Міністерство освіти і науки спільно з рекламною агенцією PlusOne запустив іміджеву комунікаційну кампанію «Все працює завдяки нам», яка спрямована змінити ставлення підлітків та дорослих до професійної освіти. 

 

Виставка "Сміливість" від Banda

Агентство Banda спільно із Avangarden gallery & wine bar відкрила виставку обраних творів open call Brave Ukraine, присвячену українській сміливості.

 

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua